خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

تراس

اینجا تراس سوئیت ماست که البته به دلایل کاملا امنیتی فقط چارچوبش مشخصه. این تراس کارکردهای زیادی داره و خیلی مورد علاقه ما هست و اگه یونسکو از علاقه وافر ما به این مکان خبردار بشه اونو در فهرست آثار نوستالژیک جهان ثبت می کنه.   

اولین بار که ما وارد این سوئیت شدیم پاییز بود و برگ ریز و اینجا زرد و نارنجی بود و بعدش همه برگهای اون درخت ریخت و بعدشم زمستون شد و برف اومد نشست رو شاخه های اون درخت. بعدشم بهار شد و شکوفه داد و الانم که تابستونه و درخت ما هنوز استواره و سبز. مرامتو عشقه درختی 

تمام این مدت که اینجا بودیم از این فضا استفاده کردیم واسه: رخت پهن کردن دوستان تمیز٬ هواخوری دوستان با نشاط٬ تلفن صحبت کردن دوستان عاشق٬ گریه کردن دوستان سوسول و خلاصه خیلی به درد بخوره. اکوسیستم عزیزی که همیشه میاد در تراس رو باز می کنه میگه بـــــــــــــــــــه چه هوای خوبیـــــــــــه!بیاد خودشو معرفی کنه  

سمت راست عکس٬ تی عزیزمون رو می بینیم که در این ۹ ماه یار و غمخوار ما در لحظات سخت تمییز کردن خوابگاه بود و دلهای مارو به واسطه تی کشیدن راهرو ها و هال و اتاق ها به هم پیوند داد! تراس عزیز دوستت داریمفک کن!

نظرات 4 + ارسال نظر
memole یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34

اره، اولا بگم سوسول خودتی بعدشم یه چیزو جا انداختی... تشتی که برشمیگردونمو بجای صندلی ازش استفاده میکنم برای صحبت کردن... بازم بگم اینم خودتی..

سوسول و عاشق خودشو لو داد
بعدی بیاد با پای خودش

طراوت یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:01

اگه خودشونو لو ندن اونوقت من وارد عمل میشم
گفته باشممممممم!

ها آبجی بیا که تو را دیدارم آرزوست طراوت عزیزم

صحرا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:50

اگه فک میکنین من اومدم بگم که سوسول بعدی منم و اونی که میگه چقد هواخوبه بریم پارک ملت کاملا اشتباه فک میکنین

صحرا جان هیشکی این فکرو نمی کنه همه فکر می کنن اون که اینا رو میگه منم(طرح تکریم ارباب رجوع)

دخترعمو دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:15

نظرررررررررررررررررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد