خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

Re: مکان مورد علاقه ی من در خوابگاه!

مکان مورد علاقه ی من در خوابگاه اتاقمه. من تختمو خیلی دوس دارم.  

مخصوصا جوجومو

.  

حالا برو تو ادامه مطلب ببینش....

نظرات 5 + ارسال نظر
طراوت دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:18

ووووووووی عزیزمی با اون جوجوت

فدااااااااااای تو[ :S023:]

belladonna دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:47

خدایا نظم و سلیقه ی این دختر رو نصیب همه ی دخترا بفرما:آآآآآمین
منم خیلی تختتو دوست دارم.گرمه و هوای خونه داره

(آمین).
قربونت برم ............
تختم قابلتو نداره، بالاخره تو مرامتو ثابت کردی... میدونی کیو میگم؟!!
وقتی من خوابگاه نیستم و رفتم خونه.

رضا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:40

اتاق دخترا و به این تمیزی
عججججب


پس چی خیال کردی
البته اگه تو خوابگاه زندگی کرده باشی درست میگی...
ولی خوابگاه ما یه چیز دیگس.

بماند چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25

شما خجالت نمیکشین تو همچین اتاقی زندگی میکنین؟
اتاق باید جا واسه پا گذاشتن نداشته باشه مثل ماله ما
یه گوشه غذا یه گوشه کتاب یه گوشه ته سیگار یه گوشه قلیون یه گوشه لپتاپ یه گوشه لباسای ناموسی بقیه گوشه هاشم خودمون!

بالاخره خوابگاه دخترا و پسرا باید یه فرقی داشته باشه دیگه!!!

pashmakoo چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:13 http://pashmakoo.blogsky.com

نظرت چیه بیای خاطرات خوابگاه منو بخونی؟
کلی کلک یاد میگیری
همش تجربست

باشه حتما. ولی الان اصلا وقت ندارم گلم . ایشاله فردا بعد از امتحان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد