خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

RE: مکان مورد علاقه ی من در خوابگاه

اگه ممکنه منم میخوام از عکس تو استفاده کنم بلادونا. آخه برا منم این مبل پر خاطره ترین مکان این اتاقه.

یادته خسته از دانشگا میومدم همچین راحت رو مبل ولو میشدم و به خوابی دلچشب فرو میرفتم؟! تورو هم مامور میکردم نزاری کسی وارد هال شه! یادته؟ تو هم که از خدا خواسته یه لنگ پا وامیستادی بالا سرم مراقب من!فدای تو.

(بماند این که آخرشم باید میرفتم رو تختم میخوابیدم)

آخه اگه تو هم تخت بالایی رو داشتی اونوقت درک میکردی چی میگم. حالا اشکال نداره دوست من! ترم دیگه که من اومدم پایین و تو رفتی بالا به راحتی ارزش خفن اون مبل خفن رو میفهمی

 آهان جالبی این مبل اینه که روش فقط خواب استاد و گیرهای سه پیچشان و ایراد های بنی اسراعیلیشونو میبینی! فکر کنم دلیلش اینه که قد مبل یه کم کوتاس! پاهاتو باید رو هوا بگیری. برا همین خوابیدن روش دردسر داره ولی خب از تخت بالا که بهتره. 
نظرات 2 + ارسال نظر
belladonna دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:14

طراوت تمبل!بهت گفتم عکس می خوای بده من برات بگیرمالبته حدس می زدم تو هم این مبل رو دوست داشته باشی چون خوابگاهت بود
گرچه اون توجیهات واسه نرفتن تو اتاق همش سیاسیه آره آبجی به من میگن چی دااااش؟بلادونا تیزه!

طراوت: بلادونا عششششقه
سیاست چی؟ کشک چی؟ ماو سیاست!
خسیس حالا از عکست استفاده کردم خورده شد؟!

رضا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:19

واووو
چقدر اینجا جمع خودمونیه آدم روش نمیشه نظر بده
این خیلی خوبه که انسان چنین دوست های خوبی داشته باشه و باهم در همه شرایط پشت هم باشن.
موفق باشید و با نشاط

طراوت: اره دوستان عندشن!
ما کلی حرفارو از تو صافی رد میکنیم وگرنه میترکوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد