خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

شیطنتم آرزوست!

تصور کن امتتحان فارما رو دادی و شدی ۲۰ بیوفیزیک رو شدی ۱۹ اونوقت باخیال رااااحت رفتی اینجا و از طبیعت خدا لذذذذذت می بری و میگی بی خیال دنیا  

خیلی وقته نرفتم به دامان طبیعت. هیییییییی

نظرات 8 + ارسال نظر
memole سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:11

الهی قربونت برم؛ ایشاله ۲۰میشین. بعد چهارتایی با هم میریم به دامان طبیعت و جای خالیه طراوت رو با طراوت گل و سنبلو سبزه و درخت و چمنو .... پر میکنیم.

فدای تو آبوجی! آره میریم و نفسسس می کشیم.البت طراوت نمی ذاره جاش گل و سنبل و اینا بذاریم خودش اعلام همکاری کرده و گفته میاد

طراوت سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:05

موافقی مرداد که اومدم همه با هم یه سر بریم دامان طنیعت؟برنامه بریزید واسه اولای مرداد. هستید که؟! ها؟

معلوووومه که موافقم.من قبل از ماه رمضون اینجام اگه خدا بخواد.من هستم آبوجی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:54

من جنگل میخوااااااااام

صحرا مادر تویی؟(سمایلی بابا اتی)

دکتر خودم چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 http://porpot.blogsky.com

من دارم مشروط میشم، تو داری به ۲۰ فکر میکنی؟
خدایا چقدر تبریز!

ببین دکتر٬ اون جزو توهمات فانتزی بنده بود!از شما که کم نمیاد واسه ما دعا کن بشیم ۲۰!والله!

میترا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:24

عزیزم،دیدی گفتم فارما شیرینه ،هییییییییی ادای حالت تهوع درآوردی!من به شخصه! حاضرم 100 بار فارما امتحان بدم!!!! ولی یه بار دل و روده و متعلقاتشو امتحان ندم!
امیدوارم بقیه امتحاناتم مثه فارما بدی به همون شیرینی!

خیییلی شیرینه جون میترا
ولی خداییش دوست دارم این علمو ولی این حجم زیاد واسه یه شب امتحانی میدونی یعنی چی؟
هم اکنون نیازمند دعای سبزتان هستیم.

برکه چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:53

منو این همه خوشبختی محاله محاله محاله
وای یعنی میشه

آره میشه میشه! من خوابشو دیدم میشه

دکتر خودم پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:35 http://porpot.blogsky.com

من که مشروط شدم ولی امیدوارم تو ۲۰ شده باشی

یعنی چی مشروط شدم. مگه این ترم شاگرد دوم نشدی؟بعدشم امتحان ما ۲۰ تیر هست و ایشالله که ۲۰ میشم

ش جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:26

های گفتی ....طبیعت
از شهر و شهر نشینی خستم

آآآی گفتی
خیلی وقته دیگه بارون نزده
رنگ عشق به این خیابون نزده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد