خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

فارماکو

آی مردم که بر ساحل نشسته شادو خندان امتحان فارماکو ندارید 

یک نفر اینجا با فارماکو دارد میسپارد جان

نظرات 4 + ارسال نظر
طراوت چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:14


میخای من به جات برم امتحان بدم عسلم؟
آخه دلم سوخت. خدا نکنه تو...

آگه قیافم ببینی بیشتر میسوزه
ممنون از لطفت ولی آخه عزیزم تو اگه امتحان بدی که صد در صد افتادم

محسن چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:14 http://IEEEE.blogsky.com

خداییش راست میگین این موضوع هم واسه ما شده معضل
راستی
سلام
وبلاگ فوق العاده ای دارید من که خیلی ازش خوشم آمد امیدوارم که بقیه هم همین نظر و داشته باشن
خوشحال میشم که با هم تبادل لینک داشته باشیم
شما منو لینک کنید من هم شمارو
با عنوان : دانلود مقالات الکترونیک IEEE

ممنون از همدردی و لطفتون
انشالله

belladonna چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:52


واااای چقده باحال حست رو رو گفتی.ایشالله بیست بیستی

بلادونا جونم تو که پیشم هستی و میدونی که این جمله از ته دلم گفتم
ممنون از اینکه امروز کلی امیدواری دادی
ایشالله تو بیست شی من به نوزده راضی ام

ش جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:24

بشین درست رو بخون تنبل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد