خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

استاد گل و گلابیمون!

استاد دیدی با دانشجو مثل دو تا رفیق ایمیل دروبدل کنه؟! پ استاد ما رو باید ببینید. معرکس به خدا! آخرشه! عالم به تمام معنا.( البته 2 نفرن. زن و شوهر)

خیییلی هم جوون. آخر کلاس مخمون لبریز میشه از معلومات در حالی که تو کلاس همش داریم گل میگیمو گل میشنویمو شادیمو نسکافه یا شیرنی میخوریمو... خلاصه صفایی داره. حیف که به اهواز منتقل شدن.

از دو سه ماه پیش که رفتن ایمیلی در تماس بودیم: جک، شعر، کاریکاتور،...

هیچ وقت هم ایمیل هام بهشون رسمی استادی نیس! پر از چرت و پرته!

هر دفعه شاخ های از تعجب سبز شده ی استادو از رو جواباش میتونم ببینم! کلی می خندم(ایشالا خدا قسمت کنه).

دیروز در جواب من برگشته میگه: "خدا این شورو نشاط فراوون جوونیو ازت نگیره ایشالا"!

گفتم: "استاد من خودم خیلی تلاش میکنم حفظش کنم، ایشالا حضرت حق دعای شمارو هم قبول کنه".

وقتی هس، اینقده سربه سرش میذارم که ...(یه وخ فک نکنی تو ایمیلام چای شیرین میشما! نه. ولی اینقد تعریف میکنم ازشون که نگو.آخه حرف حقه! خودشونم میدونن)

خیلی گوگولیه خیلی دوسش داریم خوشششششبحال دانشجوهای جدیدش. اینو گفتم قابل توجه بعضیا که یکم حسودیشون طغیان کنه

نظرات 2 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22

واقعا استاد بی نظری هستن و با این که چند جلسه بیشتر برای ما نیومد ولی از نظر اخلاق و علم واقها تک هستن ...
هر دفعه که برای کلاس ما میومد خودش میرفت دیتا را روشن میکرد و با رویی خوش با ما برخورد میکرد که این در کمتر استادی دیده میشود.نبود ایشان لطمه ای به این دانشکده است.(خط آخر)

exactly right

belladonna پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52

ببین دوست من!اون استاد محترم قبل لز اینکه استاد شما باشن دوست و استاد عزیز و جیگر طلای ما بودن پس بیخود تلاش نکن لج منو در بیاری!تو هیچ وقت نمی تونی با من که از اون استاد نمره 19.5 گرفتم در بیفتی حالیته؟!

خب حالا که چی؟! باز شیطونه میگه ۲۰ امو رو کنم حالت حسابی جا بیادا!
خب درسته که هنوز نمره نداده ولی بلاخره که ۲۰امو میده. بترکه چشم حسود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد