خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دوست یعنی...

I think this is the greatest and  truest description

                                                         I've ever heard for  a Friend.....

تصور می کنم این بهترین و واقعی ترین توصیفی ست که تا کنون از دوست شنیده ام

 

Friends........They  love you.
دوستان...... تو را دوست می دارند
But they're not your lover  
اما معشوق تو نیستند

They care  for you, مراقب تو هستند

But they're not from your  family اما از اقوام تو نیستند

They're ready to share your pain,
آنها آماده اند تا در درد تو شریک بشوند 
But  they're not your blood relation. 
اما آنها بستگان خونی تو نیستند

They are........FRIENDS!  !!!! 
آنها دوستان هستند

A True friend...... . 
یک دوست واقعی

Scolds like a  DAD.. 
همانند پدر سخت سرزنشت می کند

Cares like a MOM.. 
همانند مادر غم تو را می خورد

Teases like a  SISTER.. 
مثل یک خواهر کفر سر به سرت می گذارد

Irritates like a BROTHER.. 
مثل یک برادر ادای تو را در می آورد

And  finally loves you more than a LOVER. 
و آخر اینکه بیشتر از یک معشوق دوستت می دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:12

واقعا توصیف بسیار زیبایی از یک دوست بود
به نظرم یه دوست واقعی یعنی این

اره. همینطوره.
دوست اینطوری کم پیدا میشه.
خدارو شکر من از دوستام خیییییلی راضی ام. یه تیکه جواااااهرن(ویژگی خواهر برادرو که فتم به تمام معنااااا دارن)؛ (الهی بگردمتون نابغه های من)

belladonna پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:49

الهی الهی من که واقعا خواهرتم چون کفرتو در میارم.برادرتم چون اداتو در میارم پدرتم چون سرزنش کردن عادتمه مادرتم چون همش خرابکاری می کنی باید غصه تو بخورم گروه خونیت چیه؟نمی دونم یکی هستیم یا نه
خولاصه اینکه نبودی دلم برات تنگولیده بود.رفتم اون یکی خوابگاه جات خالی بود الانم که هیییی حالا یه کاریش میکنیم

هییییی دوست واقعی و جون جونی من؛ من دلم برات قدر یه سلول شده ماااادر. تو دقیقا همون ویژگی های برادرانه و خواهرانه و مادرانه و پدرانه رو به کماااال داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد