خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

یه خبر خووووووووش!!!

هر دفعه که من اومدم نشستم واسه سرچ مقاله جهت طرح یا جدیدا پایان نامه٬ فحشه که نثار صاب سایت هایی می شه که ازشون مقاله می خوام٬ چرا؟ چون پولی هستند. دوستان مقاله سرچ کن خوب می فهمن من چی می گم. امشب تصادفی این موضوع رو با دکتر خودم مطرح کردم و ایشون هم که حلال مشکلات در امر کامپیوتراینا٬ واسم کاری کرد کارستون که من تا چند دقیقه اینجوری بودم یعنی چشما به همین قلمبگی از فرط ناباوری.  

حالا نشستم از سر شب دانلود فول تکس از ساینس دایرکت و دعا به جون دکتر خودم که این مشکل منو حل کرد. دوستان شما هم بفرمایید از اینجا راهشو یاد بگیرین و دعا کنین به جون این دکتر ما.

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهاد چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:16 http://www.semicolon.blogsky.com

آره همش خواب بود!همین دیشب دیدمشا! اینقده اعصابم خرد شد بعدش
من تو این پست ننوشتم چپ دستم, شما از کجا فهمیدی؟!
درضمن.... "کاشونی" یعنی چی؟! کاشانی نیستما
خوشحالم کردید با نظرتون. بازم بیاین

ای بابا!هنوز تا اعصابت خورد بشه! وایسا
باز خدا رو شکر که کنکور رو دادی و الان این افکار مانع درس خوندنت نمی شن.
آره اشتباه متوجه شدم. تو اون پست مسافرتک به تهران فکر کردم کاشانی هستی. من کاشانی نیستم ولی کاشانیها رو دوست دارم
چپ دست رو از چند تا پست قبل تر خوندم. وبلاگت قشنگه حتما بازم میام.

فرهاد چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:33 http://www.semicolon.blogsky.com

سالی ماهی یکی میاد تو وبلاگ ما نظر میده اونم اشتباهی مملکته داریم؟!
من شمالی هستم

بله گیلان گفته بودی. اشتباه همون یه بار بود! عمرا کسی بتونه در این موارد از من سوتی بگیره

فرهاد چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:53 http://www.semicolon.blogsky.com

مرسی از تعریفت
نه من داداشم کاشان کار میکنه.تازه اونم شمالیه
حتما بیا. خیلی خوشحال میشم.


حتما میام

دریای بیکران چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:56

سلام
من با این روش موافق نیستم چون از چندیدن نظر مشکل داره و این روش رو یه جورایی دور زدن سایت میدونم.
راستی میشه این کار رو با vpn دانشگاه هم انجام بدید.
موفق و سالم باشید.

سلام
منم جدا از دور زدن و به عبارت روشن تر دزدی بیزارم ولی الان چیکار کنم جز این راه. کلا از هر روشی غیر از خرید وارد شی اسمش دزدیه. البته راه حل سالمترش استفاده از آبونه ی بعضی اساتیده که من دسترسی ندارم بهشون.
ممنون از لطفتون.

فرزانه دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 http://room417.bogfa.com

سلام خوبی شما؟؟
بهله
جالبیش به اینه که من که با ip ایران کار میکنم هر چی سرچ میکنم علمی و حتییییییییییی مذهبی
همشون فیلترن
کلا فیلتریم مااااا

سلام عزیزم ممنون گلم.
هییییییی دست رو دلم نذار که خونه. امیدوارم همین روزا کمیته فیلترینگ برن هواخوری یه نفس بکشیم.
ما دانشگاه که هستیم سرور اجازه استفاده از فیلترشکن یا پروکسی یا هرچی!! رو نمیده. خیلی طفلکیم. ببین چه اوضاع داغونی داریم ما.

حسام جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:12

سلام ؛

منم خیلی وقتا بود که مقاله تیاز داشتم از آی دی دوستم استفاده می کردم که اونم با فارغ التحصیلیش کنسل می شد.دوباره یه نفر دیگه و تو خود بخون حدیث مجمل...

سلام
آره واقعا این قضیه مقاله گیر نیاوردن واقعا حالگیریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد