خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

امروز خود را چگونه گذرانده اید؟!

۱- امروز صبح خروس خون ساعت ۱۲ از خواب بیدار شدم و در اولین اقدام قبل از شستن دست و صورت ایمیلهامو چک کردم. 

۲- چون اینروزا اکثر دوستان به گوگل پلاس مهاجرت کرده بودن یقه داداش رو چسبیدم تا منم صاب گوگل پلاس بشم. تا همین الان مشغول گسترش حلقه ها بودم. 

۳- البته اینجا هم رفتم واسه ساختن یه آواتور واسه خودم. اولش داداش یکی ساخت که یه ذره شبیه من بود بعدش خودم یه آواتور دیگه ساختم که اصلا شبیه خودم نبود. صاب سایت هم در اقدامی محیر العقول آواتور های ساخت خودمو حذف کرد نمی دونم چطوری. 

۴- این وسط مسطا اگه اوقات فراغتی پیدا می شد مقاله هم می خوندم. حاصلش شد خوندن یه دووووونه!!! آبسترکت (بترکه چشم حسود!) که اونم به کل ناامیدم کرد. مقاله معروفیه و من نمی دونم چرا ترم گذشته که اون کار تحقیقاتی رو انجام میدادم اینو ندیدم. اصلا میگه این کار که من انجام میدم کشک! می ترسم به استاد معظم بگم. آخه نمیگه این چه طرز سرچ کردن بود که تو الان اینو به من میگی؟ البته همون زمان هم یه بوهایی برده بود که من خوب سرچ نکردم 

۵- این از اوضاع امروز. بقیه روزا خدا کنه از این بهتر باشه. وگرنه این وضع و اوضاع خیلی داغونه که!

نظرات 2 + ارسال نظر
دریای بیکران یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15

بقیه هم اوضاع بهتری از شما ندارن خدا بگم چه کار کنه این مسئولین فیس بوک و گوگل پلاس و توئیتر رو که همیشه تو اینا پلاسیم و دریغ از یک کلمه شما باز یک خلاصه رو میخونید.

آره واقعا. اینا استفاده ی به اندازه ازشون خوبه ولی وقتی از حد می گذره میشه این
البته همه هم این مدلی نیستن. بعضی از دوستامو که می بینم به خودم میگم خاع ک!! همچین سریع کاراشونو به موقع انجام میدن که آدم حظ می کنه. قربون یه اپسیلون اراده(چقد درد دل داشتم من)

طراوت یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44

کجاییییییییییییییییییی بلی غرغرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
منو ممول ۲تایی داریم تو خوابگاه صفاشو میبریم
و تو دانشگاه هم با استاد گل گلابیموووووووون
هییییییییییییییی؛ کجاییییییییییی؟ چرا پیش ما نیاییییییییییی؟؟
بشین هی مقاله بخون هی مقاله بخون هی مقاله بخوووون؛ بعدشم بگو هیشی نخوندم
با ما هم ببببلللللهههههه؟!!!!!!!!
داشتییییممممممممم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

چه خوب که با همین. خوشحالم که تنها نیستین. واللو چی بگم آبجی. منو که می شناسی همش تو نت و وبگردی. وقتی نمی مونه واسه مقاله خونی.اگه همشون خونده بودم میومدم منم ولی الان بیام بگم چه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد