خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

من برگشتماااااااااااااا.............

من برگشتم..... کجاااااااااااااااااااااا؟ 

خب معلومه دیگه دانشگاه! به خاطر جلسات باقی مانده ی آزمایشگاه! 

امروز ۲شنبس، از جمعه اومدم اما اصلا حوصله ی هیچ کاریو ندارم.  جلسه ی آزمایشگاهمونم دیگه خیلی طولانی شده...  با اینکه خیلی دوسش دارم اما دوست دارم زودتر تموم بشه برم خونه .  البته خونه هم کلی کار دارم، از جمله پروپوزال... 

پنجشنبه هفتم مادربزرگم بود. آخ مادرجون چقدر دلم برات تنگ شده. الهی قربونت برم. میدونم الان آروم خوابیدی.  

دلم گرفته.

آخه شمام نیستین. من تهنام

دیروز طراوت جون اومد، دسش درد نکنه از تهنایی دراومدم. بچه ها نبودین ببینین که هر شب برای خواب از طبقه ی چهارم میرفتم طبقه ی اول. 

 .

 ممنون، خدایا شکرت

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:01 http://lovely-lover.blogsky.com/

سلام
تسلیت میگم فوت مادر بزرگتو
خدا رحمتشون کنه
ممنون که به من سر میزنین

سلام زهرا جون. ممنونم عزیزم.

طراوت دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:31

بوس بوس یه دنیا
تنها نبینمت دختر خوبم
خب اگه حوصلت سر رفته بیا بریم خیابون(یا بریم پارک ملت! البته صحرام نیس! سرقفلیش مال اونه!)
خلاصه:
نبینم این دم آخر تو چشمات غصه میشینه/بدون مرز با من باش/اگرچه دیگه وقتی نیست(دو بیت جدارو به هم چسبوندم)

مرسی گلم. باشه حتما. ولی جای صحرا خالیه...
به یاد صحرا:
چه هوای خوبیییییییی............ بریم پارک ملت؟!!

دریای بیکران دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:53

به چیزی که زمانی هدف تان بوده و حالا از تجربه اش لذت می برید فکر کنید. شاید موانع زیادی را برای رسیدن به آن هدف پشت سر گذاشته باشید. اما حالا آن هدف، بخشی از زندگی شماست. حالا هم اگر با موانعی دست و پنجه نرم می کنید تا به رویاهیتان برسید به خاطر داشته باشید قبلا هم موانعی بر سر راه داشته اید و آنها ...را با پیروزی پشت سر گذاشته اید.

درسته.
وقتی زندگی برایت خیلی سخت شد ، بدان که دریای آرام ناخدای قهرمان نمیسازه. ..

ممنونم.

racy دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:14 http://www.f-racy.blogfa.com

سلام ممنون بهم سر زدید اگه دوست داشتید منو لینک کنید تا منم لینکتون کنم بای

خواهش!
منم ممنون که اومدی.
اگه دوس داشتی لینک کن.
ما لینک نداریم اصلا.
موفق باشی

belladona سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:15

سلااااااااااااااااااااام ممول!چطوری گلم؟خوبی خوشی؟ به وبلاگ خودتون خوش اومدین
می دونی این حرفهای تو وطراوت و چند روز پیش صحرا عجب قوت قلبه واسه من که چند روز دیگه می خوام بیامخدا به خیر کنه.البته من همچنان طبق همون پازیتیو تینکینگ میگم همه چی آرومه من چقدر خوشبختم .من اونجا که بیام همینطور خوشبخنم!
میری طبقه پایین پیش کی؟

سلام belladonaaaaaaaaa جون! من خیلی خیلی خوبم چون امشب بلیط دارم و میرم خونه. آخ جونم
نه عزیزم، مطمئن باش اینجا هم عالیه. بالاخره آدم لازمه یه مدتی تهنا باشه دیگه(هر کسی به تهنایی نیاز داره، به این جنبش فک کن).
همه چیزم فوق العاده آرومه. خیلیم بهت خوش میگذره. positive think و negative think هم اصلا نمیخواد.
دلم براتون تنگ شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد