خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

اینو از بابام به ارث بردم که عاشق سیر و سفرم و یکی از آرزوهام روند دِ وُرد تراول هستش!!!! بماند که همین شهر های ایران رو خیلی ها رو نرفتم و با اینکه بارها برنامه شو ریختم ولی عملی نشده ولی حتما میرم این خط اینم نشون.

حالا من که نرفتم دور دنیا رو بگردم قبل از اینکه ایران رو ببینم ولی این تبی هست که افتاده بین ما ایرانیای دور از جون شما پرمدعا که هنوز بسیاری از جاهای دیدنی وطن رو ندیدیم ولی افتخارمون اینه که مهر فلان و بهمان شهر فرنگستون تو پاسپورتمونه! ضایع نیست آخه؟ وقتی تو قایق نشسته بودیم و مسحور عظمت در و دیوار و کف غار جعیتا بودیم، راهنمای عرب که فارسی هم بلد بود گفتش غار علیصدر تو همدان از این غار بزرگتره! ما متعجب نیگاش کردیم و گفتیم اِ جدی؟ و همینطوری ضایع شدیم

اینویزیبل نوشت: تنبل باش! بخواب! وبگردی کن! پست بذار

نظرات 5 + ارسال نظر
طراوت سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:26

اخه چرا اینقدر سوتی میدی تو

سوتی در حد المپیک! من نرفته بودم غار علیصدر آخه! از کجا باید می دونستم غار علیصدر بزرگترین غار آبی جهانه؟

فرزانه سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:09 http://room417.blogfa.com

منم سفر دوستم اما همسفر ندارم

واقعا همسفر خیلی مهمه! اکثر سفرهایی رو که رفتم استارتشو خودم زدم ولی واقعا دوستای پایه ای داشتم.

طراوت چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:25 http://nabeghehaye89.blogsky.com

واقیا بزرگترین غار ابی جهانه؟؟؟؟!!!!!!!!
خب منم نرفتم خب

واقعنی واقعنی
ها ایشالله با هم میریم

memole چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19

درسته.
ولی من رفتم غار علیصدر.


واسسا خودم مهر می رم

دریای بیکران چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:36 http://www.com

سلام
منم موافقم باهاتون....چرا باید الکی کلاس بزاریم در حالی که کشور خودمون به این زیبایی رو ندیدم بعد بریم مثلا از جزایر هاوایی تعریف کنیم.
سوال:اینویزیبل در چه قرنی زندگی میکرد؟؟؟

باور کنین اینجور آدما دور و بر من کم نیستن. خیلی متاسف میشه آدم وقتی می بینه پولی رو که تیغ زدن این مردم درآوردن رو ... بی خیال
اینویزیبل معاصر هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد