خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خلاصه ی یه روزم که...

امروز یکی از ترم بالایی هامونو نو سایت دانشکده دیدم. 

حدودا یکی دو ساعت اختلات نمودیم راجع به درسا و کنکور دکتری و پایان نامه ی فلون فلون شده و غیبت استاداو...تا...فامیلای درسخونمونو کارو...! 

یه ماهی میشه که اصلا مث آدم درس نخوندم! اصلا تنبل بالفطره بودم انگاری! خلاصه یکم جون گرفتم امروز

بنده خدا کلی نصیحت و پیشنهاد روش درس خوندنو سخن استادو(همون استاد گل گلابی که ایشون باهاش خیلی صمیمیه) راهنماییو... ارائه داد برام؛ خودشون برا دکتری دارن میخونن؛ بنابراین حرف های سازنده ای داشتن. 

بگذریم 

امروز بعدازظهر با سرویس ۷:۳۰ از خوابگا زدیم بیرون با ممول جونم. 

ساعت ۸:۲۰ رسیدیم زیارتگاه! ساعت ۸:۴۰ راه افتادیم و ساعت ۹:۴۰ رسیدیم خوابگاه!!! کلا تو راه بودیم همش 

این ترافیک شهر هم که به کسی رحم نمیکنه! 

بازم بگذریم 

تو راه برگشت همون استاد گل گلابیمون(که الان از دستش حسابی شاکی ام) زنگ زده میگه؛ فلونی من برام گرفتاری پیش اومده اینه که نمیتونم کلاستونو تشکیل بدم!!!!!!!!!!!! ؛ 

فک کننننننننننننننننننن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

من تازوندم برا همین کلاس اومدم حالا میگه تشکیل نمیشه!!!!!!!!!!! 

کی میخوان این جماعت استاد برا وقت دانشجو ارزش قائل شن آخه؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
غریبه سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:33

سلام
اتفاقی به وبلاگ شما برخورد کردم.
من دانشجوی یکی از دانشگاههای دولتی هستم.
این ترم گذشته جلسه آخر یکی از استادا بهم شماره تماس داد و از من خواست که به دفترش سری بزنم و اگر اشکال درسی داشتم کمکم کنه!!!!!
من که یه خانم هستم مردم و زنده شدم
تصمیم گرفتم که این درس و حذف کنم تا نیازی به نمره استاد نداشته باشم.
ولی این استاد محترم چند روز بعد تماس گرفت و آدرس دقیق دفترشو بهم داد و اسرار داشت که زودتر به دیدنش برم.
من هم مجبور شدم قید این درسو بزنم و حذفش کنم و به استاد جواب منفی بدم.
خلاصه جواب این رو کی میخواد بده.
کاش همچین استادی هیچ وقت سر کلاس نیاد.

چی میگیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
جدیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه بابااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استاد ما خوبه بخدا! ولی نمیدونم چرا همچین شد!

یه کوچولو و آقاییش سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:43 http://www.yekocholoo.blogsky.com

سلام
اصولا اساتید فقط وقت خودشون با ارزشه..
و دانشجو ها هیچی..
منم دانشجوی معماریم..
دوست داری تبادل لینک کنیم؟!
بهم سر بزن

ووووللللللااااااا!!!!!!!!!
همینو بگوووووو
اما این یکی یکم میفرقه! این خیلی ماهه! استاد یعنی همین استاد گل گلابی!
اما نمیدونم ییهو چش شد
خوشحال میشیم بهمون سر بزنی دوست خوبم.
امید به خدا؛ هر چی قسمته!(برا تبادل لینک).

belladona سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:51

به به زیارتگاهقبول باشه آبجی
کلا چند دقیقه تو زیارتگاه بودین؟
الهی دلت میاد راجع به اون استاد گل گلابمون ایطوری حرف بزنی؟ حالا اگه من بودم که از اونور ایران اومده بودم آره باید کفری می شدم تو دیگه چرا؟والله!

آخه کم الکی نیس که!
من تموم سوروسات یه زندگی خوابگاهیو برا این دو هفته اوردم!
حالام که فردا بعد ۳ روز باید برگردم
نه خداییش دلم نمیاد! استادمون گل گلابیه!اصلا هر کار دووووس داره بکنه ما موافقیم

مفداد چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:11 http://masireshab.loxblog.ir

سلام طراوت نابغه
مرسی ازینکه اومدی سری به وبلاگ اینجانبزدی بازم بیا مرسی منتظرتم

خواهشششششششششششش
تو هم مرسی.
از ملاقاتتون خوشحال شدیم

دریای بیکران چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:22

موفق و شاد باشین.

you too

یه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:24 http://www.yekocholoo.blogsky.com


سلام لینکت کردم
در بخش لینک های روزانه

واااای ممنون عسلم
آنی جونم

فرهاد چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:41 http://www.semicolon.blogsky.com

مرسی از نظرت.
حالا حرفها واسه گفتن دارم....
من اگه یه روزی به جای جراح, استاد دانشگاه شدم(اسمایلی فروتنی!!!!!!!!) همش به وقت دانشجوهام احترام میذارم.یعنی چی آقا!معنی نداره اصلن!

آفرین به به چه استادی خواهی شد! چه فروتنی هستی!
به به ! چه چه!
خوج به حال شاگردات!
(انجمن اعتماد به نفس کاذب بده ان)

meghdad چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:14 http://masireshab.loxblog.ir

کی حالیش نمیشه؟
من منظورت و نفهمیدم

خب چشم ها دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد