خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بلادونا بلادونا ... طراوت بگوشم!


دوست داشتم به عنوان نفر سوم می نشستم و قالب عوض کردن طراوت و خودمو تماشا می کردم به اندازه ای غرق در این امر مهم شده بودیم و به تکاپو افتاده بودیم که انگار مهم تر از این کار رو این کره خاکی نیست که انجامش بدیم ولی اوج داستان اونجا بود که دونفری بیشتر از ۱۰ تا قالب رو امتحان کردیم بطوریکه اگه نفر سومی بود٬ با هر رفرش یه قالب جدید ملاحظه می کرد

البته این وسط یه اتفاق ناگوار هم افتاد که با دست به کیبورد شدن دکتر خودم حل شد٬ ممنون دکتر

تنوع طلبیم دیگه چیکار کنیم؟!


طراوت میگه:

۱۰ تا نه عزیز؛ ۶۰ تا!
جالبه که اینقدر همزمان چپو راست کردیم این وبلاگ بیچاره رو که حسابی قاطی کرد!
به بلادونا s دادم که جون من یه کاری بکن! فاتحه ی وبلاگو خوندم!
برگشته میگه اخه منم داشتم فاتحشو ازاینجا میخوندم که دکتر خودم اومد به نجاتش!
اینجا بود که پی بردیم"دل به دل راه داره"

نظرات 2 + ارسال نظر
طراوت پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:08

۱۰ تا نه عزیز؛ ۶۰ تا!
جالبه که اینقدر همزمان چپو راست کردیم این وبلاگ بیچاره رو که حسابی قاطی کرد!
به بلادونا s دادم که جون من یه کاری بکن! فاتحه ی وبلاگو خوندم!
برگشته میگه اخه منم داشتم فاتحشو ازاینجا میخوندم که دکتر خودم اومد به نجاتش!
اینجا بود که پی بردیم"دل به دل راه داره"

کامنتت رو گذاشتم تو پست

دریای بیکران پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 http://www.com

چه قالب زیبایی دارین.رنگ صورتی خیلی به این قالب میاد.
موفق باشید

ممنون چشماتون قشنگ می بینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد