خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

WOW ببین کی اومده

 

باورتون میشه 

یعنی کی میتونه باورکنه  

صحراجوووون برگشته و پست گذاشته(فوران اعتماد به نفس یعنی همین) 

وااای بلاخره خستگی امتحانا ازتنم بیرون رفت 

آخه خیلی دیگه خودمو بابت امتحانا خسته کرده بودم .خب به یه استراحت حسابی نیاز داشت این پروفسور(تا بحال چیزی درمورد سندروم خودتحویل گیری شنیدید؟) 

دوستان خودتونو کنترل کنید ذوق مرگ و هیجان مرگ نشید چون..... 

من رفتم

نظرات 3 + ارسال نظر
belladona پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35

نه نه تو چی فکر کردی آخه!نه نه تو بگو

ها؟؟؟؟
میدونم بلادونا جونم که در نبود من لب به وبلاگ نزدین و وبلاگمونو خاک گرفته
ولی من اومدم که شما رو در شرایط سخت تنها نذارم(استاد چرت و پرت گویی سوییت ۶)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 http://bashmagh.blogsky.com

هیس
مواظب باش
دشمن در کمین نابغه هاس
مگه نمی بینی نابغه ها را این دشمن بی مروت ترور یا به قول خودشون اعدام انقلابی می کنه

راست میگیا
پس دوباره برم نه؟

طراوت پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44

به خدا چشام رو زمینه صحرا جان!!!!!!!!!!
دو تا شاخ گنده هم ییهو رو سرم سبز شد!!!!!
امکان نداره!!!!!!!!!!
تو؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! چی تو؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!برگشتی؟؟؟؟؟؟!!!!
واقیا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ینی باور کنم دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

طراااااااوت آره این منم باورکن من برگشتم دلم براتون یه ذره شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد