خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

شایعه درست نکن

سلام 

میگن خیلی از شایئات زیر سر خانمهاست ٬ دیگه فکر نمیکردم شماهم... 

خلاصه طراوت جون اینقد شایعه سازی نکن٬من نه عروس شدم نه داماد... نه بچه دارم نه ندارم..نه مرده ام نه زنده ام..

علت پست نذاشتنم این بود که مدتی در مرز ترکمنستان مشغول بازدید از اهالی آنجا بودم که اونجا به اینترنت دسترسی نداشتم 

تصمیم داشتم عکساشو براتون بیارم که طبق روال همیشه که خودتون منو بهتر میشناسید فراموش کردم 

از اینا بگذریم من امروز اومدم خوابگاه ٬تنهای تنهام...دلم گرفته٬ دلم براتون تبگولیده ... 

میخوام برگردم خونه...شاید برگشتم

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:48 http://room417.blogfa.com

آخی عزیزم درکت میکنم
خیلی حس بدی وقتی آدم تو خوابگاه تنها باشه
و دوستاش رفته باشن
و بدتر ازون اینه که کل خوابگاه رفته باشن جز انگشت شماری از بچه ها و همه جا سوت و کور باشه
خیلی دلگیره

ممنون فرزانه جون
چقد خوب احساس همدردی تون بیان دادین
آدم این همدردی ها رو میبینه جون میگیره

طراوت شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:13 http://nabeghehaye89.blogsky.com

برکه جون مفتخخخخخخخخخخررررررررر نمودید
شایعه کجا بود آبجی؟(مگه دستم به این بلادونای فلون فلون شده نرسه!)
نه عزیزم!منو شایعه؟!
حالا پیش خودمون بمونه! جون من عروس نشدی؟(نترس بابا ازت شیرنی نمیگیریم)
آخه جواب s هامونم نمیدادی تو!

خواهش شود
اصلااااااااااااااا تو گروه خونی ت شایئه نیس
چرا بابا عروس شدم ولی یه ماهه طلاقش دادم٬آخه گوشی نمیخریدجواب اس اتون بدم٬اینترنت برام نمی خرید پست بذارم.
تو همینطور دلخوش باش که آبجیت عروس شده...یه وقت غصه نخوریا همه منو دوست دارن ٬من ار همه خواستگاری کردم

طراوت شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:17 http://nabeghehaye89.blogsky.com

راستی مرز ترکمنستان چه خبر؟هان؟ یالا بگو؟
دیدی عروس شدی درست حدس زدم؟
اقرار کن دخترررر!!

خبری نبود جز عشق ٬محبت ٬صمیمیت٬همه عاشق منن٬همه منو دوست دارن

belladona شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:40

برکه محض رضای خدا اینقدر غلط ننویس! شایعه رو با ع می نویسن نه به ئ!نقطه تنگولیده رو درست بذار
ها چه خبر چیکار کردی امروز؟

اگه غلط ننویسم از کجا مطمئن میشین که من خودمم
این غلطا علامت مخصوص حاکم بزرگ برکه ست
جیگرت دانشکده بود از مرخصی اومده

زهرا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:45 http://lovely-lover.blogsky.com/

سلام
کی گفته خانوما شایعه سازن
من همینجا تکذیب میکنم

سلام
منم تکذیب میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد