خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

فارما!


امتحانو که دادی فکر میکنی دیگه رااااحت شدی. مخصوصا این دعواها و شارلاتان بازیها و بچه بازیهای آخرش که دیگه هر چی انرژی و رمق و حال و حوصله داشتی رو تخلیه کرده و تنها چیزی که مونده واست امیده که برگردی خونه و استراحت.

حالام تو خونه و مشغول خوش گذرونی و منتظر که نمره ی این درس دوست داشتنی حرص در بیار رو بدن که ببینی پاس شدی و بیای جار بزنی که آآآآآآآآآآی بلاخره ۱۴ پاسی رو گرفتم اما دریغ!

پی نوشت: افتادن گروهی به گوشتون خورده تا حالا؟

این داستان ادامه دارد ... انگار!

نظرات 8 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 http://room417.blogfa.com

با اجازتون بله
افتادن حس بدیه
یه جوری میشی و بدتر اینکه مجبوری باز بری سر اون کلاس و.......

آخ گفتی آبجی حس بدیه مخصوصا واسه ما زرنگا(سمایلی پینوکیو)

طراوت سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 http://nabeghehaye89.blogsky.com

چی میگییی؟؟؟!!! واقعااااا؟؟؟؟!!!
تروخدا واضح بگو ببینم چی شده؟
این فارما داره کم کم واسه منم به یه کابوس تبدیل میشه وااا!
اونروز با ممول که حرفش شد مثل بید میلرزید (با این که درس اون نیس اما یاد قیافه ی شما قبل امتحان میافتادمخصوصا برکه)

دیدی طراوت دیدی چی شدنه این گریه فایده نداره تو فک کن من دارم زاااار می زنم و سرمو می کوبم تو دیوار! عزیزم افتادن گروهی یعنی اینکه هممون افتادیم بالاترین نمره هم ۱۱.۷۵ بود

نازنین سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 http://www.chert-pert.blogsky.com/



این نمرات پاسی رو ک ادم میبینه احساس میکنه خوشبخت ترین ادم روی زمینه

حتی برای چند دقیقه همه مشکلاتم فراموش میشه

آری دیدی! اینقده حال میدهمن اینو فکر نمی کردم اینطوری بشه ولی شد

صحرا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29

آقا من اعتراض دارم
واسه چی نمره پاسی نابغه ها باید ۱۴ باشه؟
آخه یازده ای دوازده ای سیزده ای
باید بالای ۱۴ بگیری که چی؟
این وزارتیای فلون فلون شده خودشون با ده پاس کردن حالا به ما که رسید....
خااااااااااک بر سرشون
عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن منم یکی از درسامو با امتحان دوباره پاس کردم

منم خیلی اعتراض دارم اینا خیلی خرن همشون
منم امیدوارم پاس کنم

برکه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:27

آخه بلادونا جونم من که می دونستم می افتم ولی فکر نمی کردم بچه های دیگه هم...
از اینکه منو تنها نذاشتید ممنونم
چهره من الان دیدنیه٬ همون چهره زاری که تو خوابگاه داشتم
غصه نخور شتریه که در خونه همه نابغه ها می خوابه

خدایی منم خوشحالم که تنهات نذاشتیمببین اگه قراره بازم اون ریختی باشی پانشو بیا خوابگاها! من دیگه تحمل دیدن اون ریختی تو رو ندارم!صد رحمت به شب اول قبر یه مرده

دریای بیکران سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:55

الان تو این عکس همه نتونستن پاس کنند؟؟؟؟

آفرین! خوشم میاد خوب مطلبو گرفتین! بله همه تنونستن دیگه

محمدآقایی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:24

من فقط یک بار توی دانشگاه نمره پایین گرفتم اینم بخاطر این بود که زیرآب استاد را پیش مدیر گروه زدم.
البته اینقدر دلم خنک شد که ناراحت نمره سیزده نباشم...
.
.
.
یکی از دوستام می گفت:
مرد اونه که هر استادی بهش نمره کم داد تلافی کنه، از پنچر کردن و شیشه شکستن گرفته تا(.........).......

حالا که فکر نی کنم می بینم ما هم زیراب یکیشونو زدیم و احتمالا اون استاد که ۴ نمره این درس دستش بود به هیچکدوممون نمره نداد. گرچه اونی دیگه هم نمره ندادن که اوضاع اینقدر خیط شده.
می دونید مشکل ما در زمینه تلافی کردن چیه؟این درس ۷ تا استاد داشت!تعداد استادای این درس چهار واحدی از تعداد دانشجوهاش بیشتر بود بنابراین کماکان ما برای پنچر کردن و این کارا نفر کم داریم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:58 http://bashmagh.blogsky.com

چرا دانشجویان ایرانی فقط به خاطر نمره درس می خونن
اگه ناپلئونی هم درس را پاس کنن کلاهشون را به آسمون می اندازن
من همیشه تز این بود درس را باید برای درس خوند نه نمره
البته منهم مثل شماها بودم فکر نکنی تافته جدا بافته ای بوده ام

آی گفتید! نمره و دیگر هیچ. همین درسو من اگه به من بگن بیا درس بده من از پسش بر نمیام.نه اینو و نه اونایی رو که با نمره خوب پاس کردم متاسفانه
مگه شما الان چیکار می کنید؟منظورم اینه که چرا احساس می کنید که اوضاع ما اینقدر خیطه؟مگه اوضاع شما خیط نیست؟ببخشیدا از این سوال البته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد