خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

اطلاعیه ی دانشکده ی نابغه ها

 

خب بچه ها ! 

حالا وقتشه که یه کم دور هم به سوتی های مسئولین(البته این قضیه به نظر ما نابغه ها سوتیه مسئولینو نمیدونم!) بخندیم 

باورکن بلادونا جون خیلی با خودم کلنجار رفتم ولی حیفم اومد نیارمش تو وبمون

البته نکات اخلاقیو رعایت کردم و اسم اساتیدو پاک کردم  

حالا بگین نظرتون در مورد این شاهکار روی بورد دانشکده ی نابغه ها چیه؟

 

نظرات 10 + ارسال نظر
reza.i چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:05


خیلی با حال بود.....در حقیقت با یه تیر چند نشون زدن.
بازم از اصفهانی ها بد بگین ای ملت

صد رحمت به اصقهونیا
باورتون نمیشه اگه بدونین این دانشکده نال کدوم شهره!!!!

belladona چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:45

خدایی چرا این بنگان خدا رو مضحکه کردی؟!گناه دارن خو
میگم این بود خبری که می خواستی بدی؟ منو باش گفتم چی شده

بلادونا جونم قاط کردی که!اونی که قرار بود خبربده طراوته
من صحراااام

خودم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 http://porpot.blogsky.com

همچینی خانوادگی کنترات، کل دانشگاه رو برداشتن

من درعجبم این مصیبت ها ییهو وارد شده یا مسئولین صبرکردن چندتا بشه و درکل صرفه جویی بشه

آرمین آران چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 http://aranlar.blogsky.com

منم وقتی شمال دانشجو بودم دانشگاهمون همین شکلی فامیلی بود
اصلا مافیایی اداره شد . پدرخوانده هم داشت

ولی این اطلاعیه مال یکی از دانشگاههای شرق کشوره نه شمااال
نتیجه گیری:اینجا ایران است

طراوت چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 http://nabeghehaye89.blogsky.com

مشترک گرامی به گفته ی خودش همیشه قاط میزنه
چه خوب کردی اوردیش صحرا جون. اصلا اگه بخوای به این بلادونا گوش کنی باید در این وبلاگو تخته کنیم که! همش میگه این بده اون اخ ه

آره عزیزم بلادونا وقتی این کامنتو گذاشت که گلوکز به مغزش نمی رسید
طفلی گرسنگی بدجور فشار آورده بهش

belladona چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:32

مرده شور جفتتونو ببرن که اینقدر پشت سر من حرف زدین
روزه م نمی گیرم تا چشتون درآد
اوا صحرا تویی؟(سمایلی بابا اتی)
خوب از بس پست نمی ذاری که فکر کردم طراوته نمی دونم چرا!

بلادوناااااا من و طراوت که خیلی خوب و مهربونیم
الان مثلا توجیه کردی سوتیتو گلم؟

فرزانه چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:40 http://room417.blogfa.com


چرا دانشگاها اینقد خنگ شدن؟!!
دانشگاه شمام از کارای دانشگاه ما کرده هاااااااا
در ضمن کاملا این برداشت هم میشه که بازم دانشگاه شما مثه ماله ما فامیل بازیه و همه با هم فامیلن

تو دانشکده ما همه باهم فامیلن؟؟؟
نمیدونم ولی همشون سایه همو باتیرمیزنن
این کارام فیلمشونه!!!!

فرزانه چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:43 http://room417.blogfa.com

آخی
اذیت نکنین بلادونا رو....
من دوسش دارم

طراوت: این بلادونا یک مارمولکیه که همتا نداره! (مارمولک در زبان نابغه ها=گوگولی جیگر)

محمدآقائی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:02 http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

یه چندتا سوال کوچولو واسم پیش اومد....:

اینا اتفاقی با هم مرده اند؟؟؟؟
یا جدا جدا توی یه روز مرده اند؟؟؟؟
یا با هم عهد بسته بودند که با هم بمیرند؟؟؟؟
یا یکی یکی مرده اند و به نفر بعد خبر داده اند که بیا مردونگی کن و تو هم بمیر؟؟؟؟
یا اینکه از خبر مرگ همدیگه از خوشحالی یا شوک مرده اند؟؟؟؟

به نکات ظریفی اشاره کردید
من بانابغه ها صحبت مبکنم که هرسوال شما بشه موضوع پایان نامه ی ما

فرحان یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 http://navdon.blogsky.com

سلام
این مسئولینتون که دور هم ترکوندند( رید..ن...)
خداییش باورم نمیشه انقدر خنگ و داغون باشند...
دم شوما گرم با دانشکده پزشکیتون...

خنگو خوب اومدی
ما خودمونم به این نتیجه رسیدیم که داریم تواین یونی حرووم میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد