خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بوووومب******آغاز زندگیه یک...

سلااااااااااااااام دوستااااااان عزیزم 

اگه گفتین امروز چه روزیه؟!  

 . 

بلاخره انتظارها به پایان رسید!(خودمو میگم) 

.  

تفلد  تفلد  تفلدم مبارک/ مبارک  مبارک  تفلدم مبارک(دس دس دستا شله) 

    (منم) 

 

من امروز دنیا اومدم مامانی جون بابای گلم بهتون تبررررررریییییییک میگم! امروز اولین بچتون دنیا اومده 

دوستان بیاید مهمونی! موافقید؟ 

 همه دعوتید 

اینم کیک تفلد  (برا بعد افطارتون) اینم بساط سازو آواز! 

                   

 

میدونم که مامانم طبق هر سال یواشکی در تدارک یه تولد خودمونیه! امشب! ولی من مثلا خبر ندارم و قراره غافل گیر شم! جاتون خالی. البته من یه جشن تو وبلاگ گرفتم دیگه :) 

دیشب ساعتای ۱۲:۳۰ دختر عمه ی گلم بهم تبریک گفت(میبوسمت ندا جونم) و حدودای ۳-۴ صبح دوست جون جونیم مریم گلم(آخرشه) و کله سحر دختر خاله جونی و درادامه محبوب جون و... یه عالمه دیگه  (تشکرات مینماییم)  

دوست خوب این چه حرفیه! نه اصرار نکن تروخدا!خودتون گل اید؛کادو چرا دیگه!باشه حالا که اصرار دارید میتونید بذارید تو نظرات

 نابغه ها شمارو هم که مهر میبینمتون اونوقت میتونید خجالتم بدید 

 

    

من متولد  /  /  امممممم! میسی که اومدید تو تولدم. 

ببخشید اگه یکم شلوغ پلوغو پر سروصدا بود

 

یکی از ویژگی مردادیا اینه که...اصلا اگه دوس داشتید اینو بخونید. خییییلی هاش درسته ولی همشو نخوندم. طولانی بود(البته بگم که متولدین مرداد اصلا اونطوری عاشق زرق و برق نیستن ولی عاطفی؛دوستدار ریاست؛شیک پوشی و تیپ؛شاد؛رقص؛عشوه!؛تجمل گراو... رو خوب اومده)) 

یه بازی جالب دیگه! 

لطفا هر کدوم از شما دوستای گل بگید متولد چه ماهی هستید(اگرم اشکالی نداره تاریخ کامل بگید)؛ بعد بگید ویژگی های متولدین اون ماه که تو شماهم صدق میکنه چیه؟(یکی دوتا ویژگی کافیه دوست خوبم؛ اینم به افتخار تو )

نظرات 22 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:06

تبریک میگم

مرسی.
ممنون از حظورت تو تفلدم

خودم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 http://porpot.blogsky.com

ئو ئو! ئو ئو! ئئئو! ئو ئو! ئو ئو! ئئئو!
خب این شادیش.
بعدش نوبت کادو میشه، این کادوی من:
http://ppet.ir/images/u00b8ofnqkr6n09wvthe.jpg
با
http://s1.picofile.com/file/6438548288/dreamcale.bmp
:دی
بعد اینکه ان‌شاالله شاد باشید و سال‌های سال زندگی پرطراوتی رو تجربه کنید.

پ.ن: من میگم اگه اونطور خبری که حدس زده بودم، بود، تا شیش کیلومتری ملت از خوشحالی نمیشد رفت!

دیم دارا دیدام دادام داماینم همکاری من
وای شما حضورت کادوست داداش دوستم! خوش اومدید صفا اوردید.
کادوتون که واقیا سورپرایزم کرد

پ.ن: من میگم اگه اونطور خبری که حدس زده بودید بود که دیگه تا ۶ کیلومتری ملت دوستان نمیشد رفت چون پوستمو میکندن زنده زنده

اوجوبه چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 http://www.ojobeam.blogsky.com

تولدت مبارک عسیسم×!
ایشالا صد ساله شی!
نه صدو بیست ساله شی!
نه صدو بیست سال دیگه زیاده دیگه بسته
شوخیدم!
وای عسیسه دلم مرداد ماهی هستی؟!
عجقه منم مردادیه! کاش خصوصیات مردای مردادم میزاشتی!
من متولده 71/10/16هستم !
یعنی دی ماهی!
سنبلش بزه با دمه پری دریایی! همه میگن بارزترین خصوصیتمون جدی بودنه! نمی دونم جدی هستم یانه! شاید گاهی اوقات!
تو بازیتم شرکت کردم!
خب آپم بدو بدو بیا فقط مواظب باش نیوفتی زمینا!

میسی گلم.
پس دی ها جدی اند! که اینطور!
خوش اومدی مریم جون.
حتما میام امروز پیشت

reza.i چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:16

بسیار بسیار تبریک عرض نموده....
تولدتان را صمیمانه تبر گفته و از ایزد منان برایتان شادی سلامتی و سربلندی آرزو دارم .مایه خوشبختی و سعادت برای من است که یکسال در کنار همکار خودم بوده ام.
در زابطه با مسابقه:
متولد:1-3-1367
طالع بینیش اصلا با من جور نبود....حالا چند تا که بیشتر به من میخوره رو میزارم.
مردی با ذوق، هنر دوست و غیر حسود و او به شدت از تنهایی نفرت دارد و همیشه مایل است در جمع باشد.

اینم کادوی مجازی من:
http://s1.picofile.com/file/7107869993/9x0f39g3nan59yei67.jpg

موفق و سربلند باشید.

یه دنیا ممنون. برا منم مایه خوشبختی بود و یه تجربه ی شیرین
طالع خوبی دارین! داداش منم خردادیه! میگن بلدن خوب پول جمع کنن! درسته؟
از کادو هم بسیار ممنااان. چرا زحمت کشیدید؟حالا زحمت کشیدید/خیلی عالی بود

من احسان ۲۲ سال داشتم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:14

شب امتحان برو درس هات رو بخون پروپزالت رو بنویس. فردا به مشکلی خوردی من پاسخگو نیستم ها!

belladona با اجازه طراوت:
نه دیگه اتفاقیه که افتاده و من دو شب رو به خاطر وبلاگ شما از دست دادم
دوستان وبلاگ احسان فوق العادست:
http://manehsan.persianblog.ir/
طراوت: خواهش شود ابجی اجازه مام دست شوماس

الی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:20 http://haghayeghh.blogfa.com/

سلام!مبارکه
من متولد اول فروردین ۷۱ام
راستی لینکت میکنم

مرسی عزیزم بابت حضورت و لینکت
نگفتی خصوصیاتت چیه که

فرزانه چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:37 http://room417.blogfa.com

آخی گلم فقط ۲۴روز از من بزرگتری هاااااا
به تاریخ و سال دقیق
مبارکه ۱۰۰۰تا
ولی چه تبریکی؟!
باید خرما بدی
سنت رفته بالا و مجرد و......

هیییییییی خواهر! دست از دلم وردار که خینه! اره ولا پیر شدیم! ولی ازووون لحاظ هنوز جوونیم بابا! از خداهم بخوان! وللااااااا!

belladona چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:46

شولولولولولولو
سلام دخملی تولدت مبارک گلم بوووووووووووووس
ایشالله که 120 ساله شی نه 1200 ساله و همیشه همینقدر شاد و بانشاط باشی:)
طراوت این چه بازییه آخه؟ از زن جماعت می پرسن چند ساله ای آخه؟باشه دیگه چاره ای نیس میگم:25 شهریور 63
شهریوریا خیلی مهربون و دوست داشتنی و خیلی خوب و اینا هستن! اصلا بهترین ماه سال واسه زن جماعت همینه!
میگن منظمن ولی من نیستم! میگن حسودن ولی من نیستم! میگن خسیسن ولی من نیستم!
ولی عوضش منتقدم! از آدمای ادکلن زده و کتابخون به شدت خوشم میاد
کادوت هم محفوظه گلم(خدایا حالا چی واسش بخرم)

میسییییییییییییییییییییی بوس بوس[:S004:عشق منی
حالا خودتو اذیت نکن ها. همین که یه کادو معمولی۲۰-۳۰ هزاری بخری و یه شبم شام بریم بیرون برام کاااافیه کافیه گلم
ولا ما شنیدیم مرداد بهترین ماه تولده برا خانوما! تازه زهرا جونمم تو کامنت بعدی تایید کرده
(قول میدم خودم یکیشو برات پیدا کنم ازهمون ادکلن زده های کتابخون)

زهرا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:49 http://lovely-lover.blogsky.com/

سلااااام طراوت جون
خییییییلیییییییییی بهت تبریک میگم
منم دیروز تفلدم بود
ایشالا به همه آرزوهای قشنگت برسی عزیزم
مردادیارو عشق اسسسسسسسستتتتتتتتت

مردادی شیرههههههههههههههههه
تولدت تو هم مبارک هم ماهی؛رفیق؛دوست؛عزیز

belladona چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:53

اونکه تو اون گروه کر داره تک خونی می کنه منمشعرا هم از خودمه

فرهاد پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 http://www.semicolon.blogsky.com

به به!
مرداد ماه رییس هاست!
اصن حرفشم نزن! من با کله میام تولدت! رقص و شادی با من.فقط موقع رقص پارتنر داشته باشم بهتره
ببخشید چیه؟شلوغ پلوغ باید باشه دیگه...
من که متولد 5 مردادم.عه! جدی یه هفته از من کوچیکتری
دوستدار سیاست و شیک پوشی(طبق نظر خودم!) و شاد و عشوه(مردونه ش البته)..
من زن نیستم ولی ایده آلم واقعا اینه که رهبر یه انقلاب بشم
آپم اگه دوس داشتی!

قدم شما رو چشم. پارتنرتم خودت بیار که اگه تو تولد پیدا نشد ما شرمنده ی شما نشیم اقا
اره اصلی ترین خصوصیاتمون همین ریاست طلبیه!‏
ینی تو فقط یه هفته ازم بزرگتری!‏
میسی که اومدی. خیلی زیاد

امیلی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:21

سلام بلادونای عزیز تولدت مبارک

تولد خودم بودتولد طراوت نه بلادونا
ولی مرسی عزیزم

نازنین پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:18 http://www.chert-pert.blogsky.com/

ووواایییی من دیر رسیدم تولد تموم شد

حتما واسم کیک نگه داشتین دیگههههه مگه نه؟!!


طراوت جونمممم تفلدت خیلی مبارک باشه
ایشالا 120 سالگی رو خودم بهت تبریک بگم

من 29 مهر 70 هستممم .. هیچ خصوصیتم ب مهری ها نرفته ... بیشتر شبیه آبانی ها هستم

تفلد هنوزم هس گلممن که هنوز سیر نشدم
خب خصوصیات آبانی هارو میگفتی دیگه
هالا اکشال نداره! خوش اومدی خانوووم

زهرا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:38 http://lovely-lover.blogsky.com/

افا هنوزم که تفلدت ادامه داره
میخوای دو تایی تا آخر مرداد همش تفلد بگیریم

افا اره خواااهر!خیلی خوج میگذره ها!‏ پس به افتخارمون:
تفلد تفلد تفلدمون مفارک/مفارک مفارک فلدمون مفارک
حالا همه با هم تکرار میکنیم...
خوبه نه؟!‏

محمدآقائی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:03 http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

تولد تولد تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعها را فوت کن
تا صد سال زنده باشی
.
.
.
.
تولد تولد تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعها را فوت کن
تا صد سال زنده باشی
.
.
.
.
تولد تولد تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعها را فوت کن
تا صد سال زنده باشی

ممنااااان آقا محمد. لطف کردید تشریف آوردید. قدم رنجه نمودید.بازم بیاید اینورا

صحرا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:46


تولدت تموم شد
دیروز اونترنتم قطع بود نیومدم تولدت
عزیزم تبریک میگم بیسیاربیسیار
کادوتم قراره بلادونا به نمایندگی از طرف ما تقدیمت کنه

اکشال نداره گلم. فعلا که پست دیگه ای بالا نیومده، این داستان تفلد همچناااان ادامه دارد...
میسی عزیزم. وااای کادو!‏ آخ جونمی جون!‏ (حالا بیچاره بلادونا یه چی گف، مثل آهو هم توش مونده)

[ بدون نام ] جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 http://bashmagh.blogsky.com

ما همیشه یک فاز عقب هستیم امروز جمعه اس
تولدت و بخور بخور چهارشنبه بوده
بهر حال هپی یور برس دی

ای بابا نفرمایید اینو. جهارشنبه و جمعه و دوشنبه نداره که. همین حضور شما باعث شادیه. گفتم به دوستان که من حالاحالاها تفلدمو تعطیل نمیکنم!کیک نگه داشتیم برا شما. بفرمایید کیک!

صحرا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50

مث آهو!؟؟ یا مث .... تو گل

دوس جونی مثل آهو میمونه؛ دههههه
(خطاب به بلادونا: کادو یادت نره ها)

زهرا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 http://lovely-lover.blogsky.com/

فرحان یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 http://navdon.blogsky.com

با عرض شرمندگی وقت ندارم کامل بخونم
فقط فعلا تولدتون مبارکا باشه و تبریکات با تاخیر بنده رو بپذیرید تا بعد.

خیییییییلی ممنااان

ندا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:54



عجب تولدی گرفتی تو وبت حیف من نبودم

اره میسی عزیزم. اما اسمتو گذاشتم برا یه تشکر حسابی عزیزم

فاطیما سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:28 http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
تولد من 5روز قبل تو بود

مردادیا خییییییلی خصوصیات خوبی دارن و فعال و شیطون و دوست داشتنی هستن
من که اکثر خصوصیات مردادیارو دارم

جدیییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس برا تولد تو هم یه آسمون تبریک عزیزم.
اره مردادیا انقده خوبن که نگو گاهی باورم نمیشه که اینقدر خوبن! اما خداییش شیطونو خوب اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد