خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خدایا کمکم کن

 

خدایا خواهش میکنم کمکم کن  

خدایا خیلی سر در گمم ٬دیگه دلم نمی خواد به موضوع پایان نامه فکر کنم٬یه موضوع رو همه میگن سخته٬حجمش زیاده٬برش ندار ٬گیر میکنی٬اما نمیدونم چرا دلم پیش اونه 

خدایا خواهش میکنم راهنماییم کن اونی که به صلاحمه انتخاب کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
طراوت چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:05 http://nabeghehaye89.blogsky.com

ای مااااادر!
انگار میخواد شوور انتخاب کنه!
چه ماجرارو بزرگ کردی واسه خودت! برشدار بره بابا!
ولا به منم گفتن موضوعت سنگینه؛ اما مرغ من یه پا داشت! چرا؟ چون این موضوع رو استاد گل گلابی بهم پیشنهاد داده بود و میدونستم که اون صلاحمو خواسته
(الهیییییییییی گوگولی بگولیهحیفــــــــــــــــــــــــ رفت )

لپ کلام! ببین کدوم استاد رو چی پافشاری میکنه؛ همونو بردار عزیزم

مرسی از راهنماییت گوگولی پگوری

فرزانه چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:08 http://room417.blogfa.com

عزیزم هر چی دوس داری بردار
نترس
میدونم پروژه کارشناسی با ارشد فرق میکنه اما پروژه منم همین بود
خیلیییییییییییییییییییی کم حتی مردم اسمش رو شنیده بودن
در به در دنبال استاد راهنما بودم
هیچکس قبول نمیکرد
اما برش داشتم
استاد راهنمام هیچچچچچچچچچچچچچچچ کمکی بهم نکرد اما تمومش کردم و خوبم شد

قربونتون
برام دعا کنید

دریای بیکران چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:40

به نظرمن موضوعی رو انتخاب کنبد که اولا زیاد جدید و سخت نباشه البته بستگی به هدفتون داره......دوما موضوعی رو بردارید که استاد راهنمایتان در اون تسلط کافی رو داشته باشه چون بعدا خیلی اذیت میشید.سوما زیاد سخت نگیرید همه تموم کردن شما هم تموم مکنید....
شاد باشید

نازنین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:23 http://www.chert-pert.blogsky.com/

این پایان نامه هم شده یه مشکل واسه اکثر دانشجوها!

انشاالله اون چیزی ک ب صلاحتونه انجام میشه

برکه ۱۱ دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 http://www.berkeh11.blogfa.com

سلام..
پایان نامه که دیگه این روزا کاری نداره مثل من میری پیش اوستاش یه خورده سر کیسه رو شل میکنی...دیگه بقیه ماجرا...
بعدشم که واست توضیح میده و رفتی پیش استاد انگار خوده خودت امادش کردی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد