خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

زندگی

میزی برای کار

کاری برای تخت

تختی برای خواب

خوابی برای جان

جانی برای مرگ

مرگی برای یاد

یادی برای سنگ

این بود زندگی
زنده یاد حسین پناهی
.... 
نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:56 http://room417.blogfa.com

بله.....
حسن پناهی هم واسه خودش عارفی بوده هاااا
من که خیلی خوشم میاد ازش

آره من خیلی بازیشو دوس داشتم
حیف شد زود از دنیا رفت

Belladona جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:26

سه ساعت یه کامنت نوشتم پرید
ها این که نوشتی خیلی قشنگه می دونی ولی زندگی ادمی همینه. من موندم بعد از اینکه عضو هیئت علمی شدم و اینا دوباره چه کنکوری بدم؟

من اعتماد به نفس تورو همیشه تحسین کردم عزیزم

ندا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:12

زیبا بود
مرسی

خواهش شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد