خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بدرقه

 

 

پای برهنه 

بدرقه ات آمده ام 

شاید 

دلت بسوزد و 

گامهایت  

جاده را 

برگردد...

نظرات 9 + ارسال نظر
باشماق سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:37 http://bashmagh.blogsky.com

حالا اگه دلش نسوزد
باید باز هم پای برهنه این مسیر را برگردی
من اگه جای تو بودم یک جفت کفش یک گوشه محض احتیاط قایم می کردم

درسته چون خیلی وقتا حتی اگه دلشم بسوزه نمی تونه برگرده

فرزانه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:09 http://room417.blogfa.com

شما بعد فلسفی اش رو میگین یا معمولی!!!!!!!!
من گیج شدم

من فلسفیشو میگم بعضی وقتا چیزیو بدرقه میکنی که باید بره و اگه نره نظم دنیا بهم می خوره
مثل روزهای خوش زندگی که بلاخره می ره و جاشو میده به روزهای دیگه
حالا چه بری بدرقش چه نری
معمولیش چی هست؟

belladona چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:15

بههههههههه سلااااااااااااااااااام صحراااااااااااااااااا
ها آخی گوناه داشتی خو.آخه اون کفش قشنگاتم که مونده اینجا هر دفه فروغ می دیدیدش و آهی می کشید و می گفت انگار یه ژله یا یه چیز خوشمزه جلو چشمت باشه و نتونی بخوریش

به بببببه بههههههههه بهبه علیک السسسسسسلام بلی جون
راس میگیا کفشام جامونده پابرهنه رفتم بدرقه...
حالا بدرقه ی کی یا چی؟؟؟؟

طراوت چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:18

هییییییییییییی
خعلی باحال بود؛ دوس میدارمش

قوررربانت بروم دوست من

نازنین چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:42 http://chert-pert.blogsky.com/

سلام صحرا خانممم..
خیلی زیبا بود
یه حس خاصی داشت
خوشمان آمد

سلام نازنین جون
مسی عزیزم

نازنین چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:49 http://chert-pert.blogsky.com

صحرا جونم ارشد میخونی پس
به به آفرین
خیلی خوبه

بهت تبریک میگم،انشاالله دکترا

الان زمونه جوری شده ک قانون جنگل همه جا رو گرفته
یا باید خورده شی یا باید بخوری !

مرسی گلم
ایشالا شمام قبول شی
موافقم ولی اینجا وضع خیلی خرابه

دخترعموووووووو شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:26

افرین افرین جججییییییییییییییغغغغغغغغ سسسسسسووووووووووووووووووووتتتتتتتتتتتتتت فففففففففووووووووووووووووتتتتتتتتتتتت اوه اوه دست دست دست

قررررررررررررررررررررررررررررربووووووووووووووووووونتتتتتتتتتتتتتتت
دخترررررررررررررررررعمووووووووووووووووووو

دخترعموووووووو شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:55

صصصصصصصصصحححححرررررررررراااااااااججججججووووووووووننننننننننن عهده دقیانوس گذشت دمپایی بپوش

اجازه میدی کتونی بپوشم؟

دخترعموووووووو دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:58

نه نه نه نههه بایددمپایی قرمیز بپوشی هاااااااااا
اصلاباهت قهرم چرامیزنی گوناه دارم

چرا قرمز خو؟
من کی زدمت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد