خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

پیش به سوی شعر کوتاه خوش مزه۴ (new)

     

سلام دوست نابغه ی خودم!!!! 

بله با شمام! تو که اونجا نشستی؛ و تو ؛ وشما که اون پشتی و تو که الان مثلا تو لاکتی؛ و همینطور تو! آها! تو که رفتی تو فکر! کجایی عـــــــــــموووووو؟؟

...همتون نابغه اید! هممون! 

(به قول بلادونا: positive thinking)

شما دیگه واسه خودت یه پا رادرفورد هستی!(رادرفورد کاشف هسته اتم=شما که کاشف وبلاگ نابغه هایی) 

گفتم اگه بشه مدل این کارو تغییر بدم شاید باصفاتر شه.  

 این دفعه بنده با اجازتون ۵تا کلمه (که شاید فلسفی تره!) میذارم. اونوخ اولین نفر با اینا شعر بگه؛ و همون فرد ۵تا کلمه دیگه بذاره( خودش دیگه کامنت نذاره و با کلمات خودشم شعر نگه)؛ در ادامه نفر دوم با کلمات نفر قبلی شعر بسرایه؛ و خودش هم ۵ تا کلمه دلخواه بذاره؛ منتظر شه تا نفر بعدی بیاد رو کار..... 

بچه ها کلمه هاتون هم میتونه فلسفی؛ هم عاشقانه؛ هم مسخره بازی؛ هم...باشه. اما یه مدلی باشه که خودتون قبلا امتحان کردید و بشه باهاشون شعر گفت دیگه! 

همه اگه پایه ی همکاری باشید؛ دوره ی جالبی میشه. 

هر کسی میتونه ۱۰۰ بارم بیاد و شعر بگه و با استعدادش یکم کلاس بذاره! خیلی هم خووووب. 

 

اینم کلمات استارت بازی: 

پاییز؛ مهر؛ تق تق؛ شر شر؛ خش خش

 

پس منتظرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم     

 

 

پ.ن: فعلا تا این پست رو کاره؛ بخش نظردهی رو آزاد کردم. ینی نظرات نیاز به تایید ندارند.

نظرات 81 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:19 http://lovely-lover.blogsky.com/

پاییز آمد با بوی ماه مهر
باز ناودان سر میدهد شر شر
من با کفش تق تقی در راه
زیر پایم له میشود برگی
با صدای خش خش زیبا

خوب بیییید؟؟

ای جااانم. عـــــــــــــــــــالی
ولی باید دوباره بیای که هم شعر بگی هم کلمه زهرایی.

فرزانه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:52 http://room417.blogfa.com

آقا قبول نیس
زهرا برای نفر بعدی کلمه نذاشته که شعر بگه. به جاش من برای نفر بعدی کلمه میگم
شوش
آسمان
بستنی
سوت
دستمال

الهی بگردم فرزانه جون؛ خو دوباره شرکت کن که شعرم بگی عزیزم

طراوت سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:11 http://nabeghehaye89.blogsky.com

قطار سوت سوت کنان
میرود شوش، آن شهر عاشقان
انجا که دارد، زیبا اسمان!‏
من با دستمالی در دست، بستنی خوران
میدوم به سمت تو،همچی خوش خوشان

توضیحات: در این شعر،قطار در حال حرکت توصیف شده، وشاعر در کنار قطار در حال دویدن به سمت آشنایش است!
در انتها باید گفت: همچی خوش خوشان=‏
 با حالتی خوش و خرم
کلمات من:
لباس
کشف
هوا
آبی
مگس

همینجا کمال تشکر را دارم از خانوم طراوت که از وبلاگ نابغه ها تشریف اوردنبسیار شعر عمیقی بود. باید بگم:
گل گفتی آی گل گفتی/ مث یه بلبل گفتی!
(خب خواستم اعتماد به نفسم بره بالا! میدونید که اولین باره خودم شرکت کردم)

تسنیم سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:38 http://وبلاگ ندارم

سلام طراوت خانم من آبجی جناب دکتر مهندس آقای آسان هستم.چون دادشم داره درس میخونه به من گفت که بیام وبلاگتون وشعر بگم.چقدر سخته
البته من تخصصم شعره سپیده:
و چه دردناک است کشف یک مگس له شده در جیب لباس خواب خود وقتی داری هوا خوری میکنی
اینم کلمات من:
خورشید
زندگی
بهشت
نماز
خدا



بای بای

به به به سلااااااااااااااااام. خوش اومدی تسنیم جان
بلاخره جناب مهندس یا اقای دکترن ایشون؟!!!!!!
شعرت جالب بود. مرسی گلم. امــــــــــــــــــا آبی یاااادت رفتا!

دیونه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:53 http://mymina.blogsky.com

خورشید زندگی به نماز است ای بشر
زیرا خدا نهاده بهشتی زیر سر

قبول نیس یا باید داییم آن باشی یا قسمت نظردهیتو تغییر بدی و بدون تاییدش کنی وگرنه اشتباه میشه
1-طراوت
2-بلانونا
3-صحرا
4-برکه
5-ممل
حال ببینم کی اینکارسسسسسسسس


عجب شعری سرودی! باریکلا!

خیلی کلمات باحالی ان. دوستان حرفه ای میطلبیــــــــــــم

با تشکر از اقای دیونه

دیونه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:54 http://mymina.blogsky.com

ضایع شدم کی اینکارو کردی واقعان که روحی

چه کاری؟
آها! تایید نظرات؟!
قبل از فرمایش شما انجام شده بود.یه نگا به آخر پست بکن لطفا...

قرار شد کامنتای اضافه بر شعر ن با شه(با حالت بخش کردن خونده شه)

خودم سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:44 http://porpot.blogsky.com

به جز از بلادونا که باشد؟
چنین خوش و پر طراوت!
توی صحرا، لب برکه،
مموله شاد و جوانت!

به همراه بهترین آرزوها و یه دسته‌گل از این گنده‌ها، پر از رز خدمت بلادونای دوست‌داشتنی

دکتر؟! دکتر؟!
اونقدر در عشق خواهر غرق بودید که کلمه یادتون رفت!
مرسی. شعر باحالی بود.
بلادونا جان بدو جبران کن؛ منتظریم

belladona چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:00 http://nabeghehaye89.blogsky.com

ممنون از دکتر خودم عزیز خیلی ممنون و مچکرم از این شعر قشنگ.به به!
البته جنابعالی که کلمه نداشتی من باهاش شعر بگم! ولی من واسه نفر بعدی کلمه میذارم:
آفتاب
احمدآباد
دندون
شکسپیر
چشمان

مهدیه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:00

کلمه نگفتی که!!
یه بار خواستم طبع شعرمو امتحان کنماااااا
دیدی دیدی شما نذاشتید من استعدادم شکوفا شه
خب خودم برا نفر بعدی میگم کلمه:
طالبی
بلبل
پفک
طراوت
سبد

مهدیه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:12

ای بابا منو بلادونا با هم کامنت گذاشتیم
خب حالا من با کلما بلادونا شعر میسرایم
آفتاب احمدآباد سوزان است
میتابد راست در چشمان شکسپیر
اانگشتش را به دندون میگیرد
شکسپیر به اشتباه
خوبیو بدیشو به بزرگی خودتون ببخشید کار اولم بود

مرسی مهدیه ی گل
خیلی خوب شد اینطور کردی وگرنه بهم میخورد.
عااای بود خانومی. بازم بگو.

مهدیه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:16

اینم کلماتم که همون بالایاست

طالبی
بلبل
پفک
طراوت
سبد


نفر بعدی...بدو زود باش دوس جان

باران چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:59

بجهان خرم ازانم که جهان خرم ازوست
عاشقم بر همه عالم که همه عالم ازوست

خوش اومدی باران جون.
با کلمات گروه قبلی باید شعر بگیما

باران چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:01

عشق
میعاد
باران
خدا
امید

اوجوبه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 http://www.ojobeam.blogsky.com

ببجقید طراوت جون بارانی دوسته منه زیاد با مسابقت آشنا نیود فقط یه شعر گفت و چند تا کلمه هم واسه من گزاشت
خب چه کلمه های قشنگی واسم گزاشته بارانی
اسمه عجقمم توشه
میعاد جونم عشقمه
باران جونم دوستمه
خدا که مهربونه
امید میده به خونه
کلمات برای نفر بعدی:
عاشق
باران
طراوت
خدا
اوجوبه

الهییییییییی؛ کلمات راسته ی کار تو بودنا
بامزه بود. میسی

مریم چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 http://www.roozane1370.blogsky.com

سلاممن یه تازه واردم تو زمینه ی وبلاگ نویسییه وبلاگ راه انداختم وخوشحال میشم بیای نظرتو بگیمنتظرتم

چشم عزیزم
خب شما الان باید با کلمات کامنت قبلی شعر میگفتی خانوم

باران چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:40

عاشق طراوت بارانم خدایا اوجوبه جونمو برسون

ناااازی

باران چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:43

دل
دنیا
زیبا
تو
درد

belladona چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 http://nabeghehaye89.blogsky.com

برای کلمات مهدیه عزیز:
بلبل به چمن پفک خوران آمده است
این راه عظیم بی طالبی آمده است
ای محتسب از سبد شرابی برگیر
کاین مهر طراوت است فزون آمده است

به به!‏ ناز نفست...بزن اون کف قشنگرو به افتخار خود گلابت

نازنین چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 http://www.chert-pert.blogsky.com/

سلام طراوت جونم

برای کلمات باران عزیز:


ای زیبای من ؛ دل من فدای تو
در این دنیا هرچی آرزوی خوبه مال تو
هرچی درده مال من



کلمه به ذهنم نرسید خانمیییییی
پیش منم بیاااا

افرین نازی جونم، معرکه.
کاش ۵تا کلمه هم میذاشتی خانومی.
دوستان در ادامه هنگ کردن خوب

لیلا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلاااااااااااااام
من قاطی کردم علی الحساب...من با کلمات شما شعر بگم،یا با کلمات کسانی که کامنت گذاشتن!
بع!
من تا اطلاع ثانوی در هنگ بسر میبرم

سلااااااااام عسیسم.
با کلماتی که تو اخرین کامنت گذاشته شده شعر بگو. خب یه بار خودتو ریست کن!‏ خوب میشه. ولا منم هنگ کردم کلللللللااااا

فرهاد چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 http://www.semicolon.blogsky.com

با کلمات باران:
دردها را خانه جان و دل شده
ای تو استامینوفانم زود باش
با تو دیگر می نخواهم هیچ چیز
گوربابای جهانم زود باش!

نفر بعدی با این کلمه ها میتونه بسازه:

طالبان,افغانستان,قلب,مثل, تو!
والا!روش فک کنین چیز سختی نیس

مث همیشه عالی بود فرهاد.
چه خشانتی در کلماتت موج میزنه وا!‏ یه کم روحتو لطیف کن مادر

dakhoo چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:39 http://dakhoo.blogfa.com/

شده قلبم مثل افغانستان
توی اون بمب میذاره طالبان!
طراوت جون آخه این هم شعره؟
کلمون قاط زده تو تابستان!!!!!!!!!!!!!!!!!!


زنبیل
دنبه
مسافر
قایق
فرار

آخی... خیلی باحال بود عسیسم
کلمات جدیدت منو کیشته!(کشته)‏

مهدیه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:15

گوسفند ما دنبه داره
زنبیل ما گوجه داره
ما همه مسافر قایقیم
فرار میکنیم از بدی

سیبیل
ستاره
مشق
سفید
ابر

مرسی مهدیه جون. دو مصرع اولت که خیلی خوب بید، مصرع آخر یکم نمیخورد فقط!‏
دوستان قبلنا با ریش شعر گفتن، دیگه سیبیل که خوراکشونه!‏

محبوبه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:22 http://chashmanatbarayeman.blogfa.com

ابرچه بی نفس میشه.
ستاره تو قفس میشه
زیر سبیل میرغضب...
من تو رو پیدا می کنم
مثل پرنس قصه ها
رو دامن سفید تو جای سر خسته ی من
این کار هر شبه منه، انجام مشق عشق من
نفر بعدی با کلمات
چشمک
گیسو
شب
زمان

خدایی محبوبه جون من خیلی سعی کردم با این کلمات شعر بگم! نیومد
ایولا به تو. خیلی باحال بود. مرسی

سارا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:47

شب با گیسوی بلند سیاهش، اومده
اومده...
چون زمان چشمک ستاره هاس
.
.
.
.
.
.سسسسسسسسسسسسلام
برگشتن
دانشگاه
تابستون
خوش
زمان

سلااااااام سارا جون. خوش اومدی خانومی
ممنون. عالیه.

dakhoo چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:03 http://dakhoo.blogfa.com/

همه برگشتن از دانشگاه
چه زمان خوشیه تابستون!!!!!!!!!!!!!!!

پتو
باقالی
لنگر
نی نی
پکر

باریکلا. خوب بود؛ ولی فقط دو مصرع؟!
حیف! ادامه میدادی گلی.
ممنووووووووووووون ازت

دیونه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:41 http://mymina.blogsky.com

پتو را با باقالی بنگر
نی نی هم انداخته لنگر
هرکی این شعرو خوند شد پکر
انصافا کلمات کوچکترین ربطی بهم نداشتن.

حتما باید بگم آپــــــــــــــــــــم
زمونه
هویج
موس
پریز
قستنطنیه

انصافا بامزه بود؛ خاستی یه شعر گفته باشی دیگه
این چه کلماتیه آخه؟ قستنطنیه؟

ولا شرمنده اگه فعالیتم کم شده!
نزدیک مهره؛ اینه که به خودم افتادم! تازه دارم میبینم که کلاهم پس معرکس

مهدیه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:24

این زمونه مثل هویجه
همه ی موها وصل پریزه
موس میزنن به موها
میرن به قستنطنیه

راه افتادم؟؟؟
برام کفش میخرید یا دمپایی؟؟؟

بوس
موش
آواز
آلوچه
موبایل

موس میزنن به موها؟؟؟ ینی چییییییییییییییی؟
اره گلم؛ از اولم شما راه افتاده بودی.
فعلا برات کفش بوق بوقی میخرم...تا کیف کنی و بیشتر تلاش کنی واسه دو ایشالا!

الی پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:05 http://haghayeghh.blogfa.com

کجایی طراوت چرا نمیای پیشم؟!

همینجام گلم!صبح اومدم که
تو چرا شعر نمیگی خو؟!

dakhoo پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 http://dakhoo.blogfa.com/

آواز موبایلم میزنه زنگ توی کوچه
پشت خط موشی همش میگه بگیر آلوچه!


کلت
کتک
کتلت
کلکته
کادیلاک

dakhoo پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 http://dakhoo.blogfa.com/

پشت کادیلاک تو کلکته نشسته بودم
انگار که کتک خورده باشم چه خسته بودم
کتلت میزدم با بربری جاتون خالی بود
کلت کمری مو روی زانو بسته بودم!!!!!!!!!!!!


حلزون
داشبورد
دندون
گیربکس
سوزن


با این کلمات خوب شعر سرودیا!
خداییش سخت بودن

dakhoo پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 http://dakhoo.blogfa.com/

آواز موبایلم میزنه زنگ توی کوچه
آی موش خپله! بوسم بکن بگیر آلوچه!

بوس جا مونده بود!چپوندمش!!!!!!!!!!!


حلزون
داشبورد
دندون
گیربکس
سوزن

اره عسیسم. حالا درست شد
میسی. ناز بود.

طراوت پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 http://nabeghehaye89.blogsky.com

وقتی با من حرف میزنی
انگاری سوزن میزنی
چون که با تو حرف میزنم
انگار که من عقل ندارم
راستی بادم رفته بود که
دیگه دندون عقل ندارم
روی داشبورد ماشینم
یه حلزون خونه کرده
وای که گیربکسمو داغون کرده!

پ.ن: فرد مخاطب؛ ادمیه که با حرفاش شاعرو ازار میده! و شاعر هم از نداشتن دندون عقل نتیجه گرفته که پس عقل نداره که با اون فرد هنوز هم صحبته!
هدف حلزون از لونه کردن روی داشبرد ماشین؛ خراب کردن گیربکسه! چون از سرعت بالای راننده شاکی بوده!!!

میدونم که خیلی خنک سروده شدکلماتش سخت بود خو




طراوت پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 http://nabeghehaye89.blogsky.com

کلمات من برای نفر بعدی:

سفر
گیتار
شقایق
جغد
کشمش

لیلا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 http://leilaamiri.blogsky.com/

من با گیتار میرم سفر
میرم به دشت،کوه و کمر

توی یه دشته شقایق
با یه دونه جغده بی خطر!!

همراه و همسفر میشم
کشمش خورون میرم دَدَر


من شرمنده حکیم ابوالقاسم فردوسی هستم...میدونم الان توی قبر رو ویبره ای...ببخش ما فرزندان وطن را...ببخش همچون منی بی هنر را...من شرمندتم ابوالقاسم جوون......
طراوت جونن من شعر گفتم اونم چه شعری.....

الهی...الهی بگردم تو رو با این شعر قشنگت
خیلی هم خوب بود خداییش.
مخصوصا اون مصرع آخرش
حالا چرا کلمه نذاشتی خوب؟ اگه اومدی و دیدی هنوز کسی نذاشته؛بذار حتما

آسان پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:58

با سلام
به به عجب شیوه قشنگی رو انتخاب کردین برای مسابقه واقعا جالب بود دوستان هم شعرهای بسیار زیبایی رو سراییده بودن
راستی این روز ها خیلی خیلی مشغولم و شرمنده که نتونستم شعر بگم و دیر اومدم فکر کنم این نماینده من هم اومده اینجا....الان چیزی واسه شعر به ذهنم نمیرسه انشاالله زود میام و با کلمت جدید شعری از خودمان میسراییم(آخر اعتماد به نفسی بود)
شاد و سلامت باشید.

با سلام و احترام
خواهش شود. نخیرم؛ تسنیم به جای خودش اومده بود! ولاااا!
خیر باشه؛ دارید حسابی برای مهر آماده میشید دیگه
هییییییییی؛ منم دیگه باید کم کم شروع کنم

dakhoo پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:34 http://dakhoo.blogfa.com/

سفر
گیتار
شقایق
جغد
کشمش

طراوت جون من دوست مریم جون هستم!!!!!!

اسم جغدم کشمشه اسم خودم شقایقه

هر دفه میرم سفر گیتار من تو قایقه!



پیچ گوشتی
تربچه
دار
عطر
تیغ

ممنون گلم.خیلی خووووووب.
اما کلمه هات نفس گیره! خدا کنه کسی بتونه شعر بگه

س ح ر پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:40 http://s-lonelygirl-18.blogsky.com

در ماه مهر صدایتق تق پای پاییز و شرشر باران و خش خش برگها به گوش می رسد!!!!!!!
خووووووبه؟! از دیشب تا حالا دارم روش فکر میکنمااااا!
بازم بهم سربزن

عاااااااااالی
اما سحر جون تو باید با کلمات کامنت قبلیت شعر بگی! کلماتی که تو پست گذاشتم فقط مال نفر اول بود

فرهاد پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:11 http://www.semicolon.blogsky.com

دارم از تیغ بسی ترس نه از پیچ گوشتی!
ای تربچه نفست عطر خدا را دارد!!!

مغزم هنگ اوور کرد با معنی بی معنی این بیت!
چرا همه میخوان کلمات سخت و چه بسا غیرقابل شعرشدن بذارن؟ هوم:

گریان,خندان, روز,عشق,لب!

فرهاد خیلی قشنگ بود. حق داری واقعا سخت بود
اما ؛دار؛ یادت رفتا!


نفر بعدی؛ زود تند سریع بیاد

مهدیه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:51

گریان مباش و همیشه خندان باش
روزو شبت پر از عشق و لبت خندان باد

کلمات خوبی بود

سیب
هوا
خرگوش
لواشک
کوه

خیییییییلی خووووووووب بیییییییید
فدای تو ممنون.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:45

سلام
بر شما و دوست پایینی

********************************************

من که بی روی تو از دیده و دل خرگوشم
دیگر ای کوه نبینی لب خندان مرا

من که از لواشکات شده ام محتاج دوا
کرده ای از چه فراموش آن سیب هوایی مرا





این شعر رو از اشعار حافظ الهام گرفتم
*********************************************
این هم کلمات من:

پردیس
بوستان
گلستان
بهارستان
قائم

اگه میشه خود طراوت هم با اینا شعر بگه...منتظریم ها ها (سخته ولی خب چه کار کنم مسابقس دیگه)

بابا حافظ شناااس! بابا شااااعر! بابا الهام بگییییر! بابا...
خیلی خووووب.
اینا دیگه چه کلماتی هستن؟
به جان خودم خودتونم نمیتونید با اینا شعر بگید! امتحان کردید؟
یه چند روز تفکرات میخواد
اسم که ندارین! ولی آسانید دیگه.

dakhoo جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:09 http://dakhoo.blogfa.com/

در بهارستان،گلستان،بوستان

همچو گل قائم به پردیس آمدم


ماست
تیله
باد
برج
زنگ

فرهاد جان مشکل من اینه که چند ساله شاعرم!!!!!

ایولا! چه زیبا کلماتو سرهم کردی! پ میشد؟!

قابل توجه فرهاد!

ولی خداییش اینا دیگه خیلی سختن

آسان جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:14

ااااااااا راست میگیدا اسمم رو یادم رفنه
ولی میشه....خیلی هم آسونه اتفاقا..هنر اینه که از نشد شد رو درست کنید...تازه یه ایستگاه دیگه که خیلی ضایع بود رو نیاوردم اون آخرین ایستگاهه.

بــــــــــــــــله؛ درست فرمایش کردید شوما
ایستگاه اخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!ینی چییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طراوت جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:38 http://nabeghehaye89.blogsky.com

مربوط به کلمات آسان:

خوابگاه گلستان؛ بوستان بهارستان
همه در کوی پردیس
سریع بیا و بستان!
تمام شد این تابستان.
اگر که دیر بجنبی
دهیم خوابگاه قایم
که هست در بیمارستان!

توضیحات برای دوستان این که خوابگاه های بوستان؛ گلستان؛ و بهارستان ما؛ در کوی پردیس هستند ولی خوابگاه قایم؛ داخل بیمارستان قایم هست!
که ما نابغه هارو فرستادن قایم! چرا؟ چون درودی امسال زیاد بود و برا ما جا نداشتن
ولی خوب شد! بهتره

دیدید چه حرفه ای شعر گفتم! منو کم آوردن؟! محاااله!

طراوت شـــــــیـــــــــــــــــــــــــره؛ آفرین به خود خودم

طراوت دوسٍت داریم/طراوت دوسٍت داریم/طراوت دوسٍت داریم
(تشویق حضار)

[ بدون نام ] جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:50

از برج زنگ زده بادی وزید و رفت
خاموش شد اگر فتیله ی نفتی گناه ماست
زنگ زد مخم چون سر برج پول به باد رفت!
کل حقوق چی شد!؟ دو تا تیله یه سطل ماست!



ببجغیت خوتمو تمبیح کلدم!اینم آسون واسه بروبچ:

دل
غم
عشق
یار
خدا

(من همون بارانم دوست اوجوبه جون منتها با اسم مستعار دخو!)

ای جووونم جیگلتو عسیسم! چلا تمبیح کلدی اخه جوجو؟
شعرت جالب بود! خودت خوب مهارتی داشتیا عزیز
باران؟ شوخـــــــــــی؟ پس دخو کیــــــــــه؟
آها یکی هستی! همون دخو که بارانه! باجه کوشولو

آسان جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:00

ایستگاه آخر و بیخیال
خیلی با حال بود کلی خندیدم
واقعا که حرفه ای بود...این یه تست برای کم آوردن بود که به سلامتی کم نیاوردین
یاد این دست فروشا افتادم: بدو بدو خوابگاه تموم شدا آخرشه

اره دیگه؛ از زبون صاب خابگاه بود
ولا برا خانوما که اینه؛ ما در حسرت یه اتاق سه نفره...اونوخ شما کرور کرور اتاق یه نفره دارین...هییییییییییی

dakhoo جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 http://dakhoo.blogfa.com/

مل 30 طلا بت ژون! نزل لتپده

باورت مبشه اول فک کردم فرانسوی چیزی نوشتی

خوندنش سخ بود خاله!ناسشو برم من؛ تپلی ناناس
ترجمه واسه دوستان: مرسی طراوت جون!‏ نظر لطفته!‏

دیونه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 http://mymina.blogsky.com

می بینم که جمعه شده و ارواح مومنین آزاد شدن و به زنده ها سری میزنن معلوم که کارت گیره که طول هفته حتی بره اذیت کردن هم نمیای.

مهدیه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:31

دل ز عشق یار بیگانه شد
یار برفت و غم مرا هم خانه شد

ای خدا یارم سپردم دست تو
تو خودت مرحم باش بر دل یا خدا

لوس
مداد
سی دی
عابر بانک
چسب

لیلا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
اینجوری که پیداست دیگه از پست جدید خبری نیست! خب یکی یه استُپ بگه و بقیه شاعریمون بمونه واسه پستای بعدی....اینجوری غده شعریمون پرکار میشه هااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد