خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

شرط بندی!

دیشب من و صحرا تصمیم گرفتیم بعد عمری با سرویس ساعت 9 که میبره یه جای زیارتی توپ بریم برای بهبود اوضاع معنوی! رفتم از سرپرستی خوابگاه پرسیدم سرویس امشب هستش اصلا؟ بدون هیچ گونه تلاش قابل ذکری فرمودن نه نیستش! خودم زنگ زدم به مسئول نقلیه که ایشون فرمودن مرخصی هستن ولی الا و بلا سرویس هست. ما هم گفتیم لابد راست میگن ایشون و ساعت 8:45 با خیال راحت رفتیم پایین و متوجه شدیم که بچه های خوابگاه با سرویس دیگری مربوط به مهمانان این روزای دانشگاه که ساعت 8:30 میرفته، رفتن و من و صحرا موندیم و حوضمون! خلاصه دپرس همون پایین نشستیم و گفتیم حالا شااااید سرویس 9 هم در کار باشه. تو این هیلی بیلی این خوره افتاده بود به ذهن من که اسم برادر سگارو  و کایکو تو میتی کمون چی بود؟! آره همون خوش تیپه که می گفت این علامت مخصوص حاکم بزرگ میتی کمونه احترام بگذارید! و این معما قاطی شده بود با یکی از کاراکتر های ای کیو سان به اسم شینسه! برای رهایی از این مصیبت عضما این مسئله رو با صحرا در میون گذاشتم و حالا اون مصرانه اعتقاد راسخ داشت که الا و بلا اسم اون داداش سگارو و کایکو، شینسه بود! حالا من هر چی تو سر می زدم که نه این اون نبود می گفت نه! شرط بستیم سر چند سیخ جگر در جگرکی معروف خودمون!  

خلاصه سرویس نیومد و ما با دستهایی دراز تر از پاهامون رفتیم فروشگاه خوابگاه و چیپس و پفک و کرانچی و تخمه و شیر و آبمیوه! گرفتیم اومدیم تو اتاق یعنی نیومدن سرویس 5 تومن به  جیب من ضرر زد. بعدش میترا که دیروز امتحان علوم پایه داشتن اومد واسه خداحافظی و واسم یه کادو آورد منم ذوق مرگ و کادوش یه کتاب بود به اسم بادبادک باز از یک نویسنده افغانی به اسم خالد حسینی که خیلی خوشم اومد از کتابش. اولاش یه چی تو مایه های من او رضا امیرخانی هستش به نظرم. اینکه دوتا پسر ارباب و نوکر خیلی با هم دوست هستن و یه جاهایی پسر نوکر برتری داره به پسر ارباب. 

حالا بشنوید از شرط من و صحرا که صحرا باخت و حالا میگه فقط یه سیخ جگر بهم میده و تازه میگه شرط بندی گناهه!!!

نظرات 14 + ارسال نظر
دیونه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:48 http://mymina.blogsky.com

اولا سلام
دوما چرا سر نمیزنید
سوما اونیکه شرط بندی کردید شینسه نبوده سباستین بوده البته لوک خوش شانسم همون کارو میکنه با زرو هم فرقی نداره ........ تا میرسیم به خانواده دکتر ارنس و گلبه ننه.
چهارما اوممممم به این موضوع ربط نداره
پنجما کوفتتنون نشه هوس کرانچی کردم.
ششما حواستون هس که اول شدم

سلام
سر می زنیم باور کنین
آره همشون بودن اصلا
اول اول

لیلا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:50 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
خوبید؟
وای وای از وقتی که یه همچین چیزایی تو مخ آدم میاد..یادآوریه یه اسم یا یه چهره....دقیقا تا مرز شهادت پیش میری...
داداش سگارو و کایکو اسمش " تـِـــسُـــکـــه " بود!

واااااااااااای از چیپس و پفک و کرانچی های خوابگاااااااااااه...منم میخوام....
منم دانشگاه میخوام......
یادباد آن روزگاران یاد باد......

آره واقعا تا مرز شهادت
هییییییییی گلم راس میگی به خدا ایشالله که هر چی می خوای از خدا بهت مرحمت کنه(سمایلی حاج آقا در حال دعا)

لیلا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:46 http://leilaamiri.blogsky.com/

متشکرم عزیزم
بووووووووووووووووووووووووووس

فدای تو

صحرا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:44

هااا که چی؟
مگه شرط بندی گناه نیس؟
من همچنان اصرار دارم که شرط بندی کار بدیه
حالا میای تو وبمون مینویسی که من برندم و صحرا بازنده؟هااا؟می کشمت

وااااای توروخدا منو نکش
خخخخخخخخخخخخ(صدای بریدن سر من توسط صحرا)

الی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 http://haghayeghh.blogfa.com

تو زیرزمین کفتر هوا کنی اینجوری ضایع نشی

صحرا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:56

الی منو میگی؟

الی صحرا رو میگی؟

آسان یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46


از سرویس جا موندن خداییش خیلی عذاب آوره....انشاالله هفته های آینده

آره خداییش خیلی عذابه از اون سرویس جا موندن
با عذرخواهی فراوان یک کلمه از کامنتتون حذف شد

فرهاد یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 http://www.semicolon.blogsky.com

نتایج کنکور هم اومد
پس از ایرانگردی کاملی که برای انتخاب رشته/شهر های رشته ی پزشکی داشتم, عدل اومدم تو همین گیلان خودمون قبول شدم! رادیولوژی علوم پزشکی گیلان.

نظرتون چیه؟رشته ی خوبیه به نظرتون؟

بهههههههههه
تبریک عرض می نمایمایشالله به سلامتی
کلللللللللللل
دس دس
سوووووووووت
هووووووووووووورا
بسیار هم رشته خوبیه کلاس کاریشم بالاست تا دلتم بخواد مرخصی داره بخاطر اشعه و اینا. خیلی از دوستای من که این رشته رو خوندن الان از کارشون راضی هستن. هم اتاقیم که رادیولوژی خونده بود الان داره ارشد فیزیک پزشکی می خونه.
برات آرزوی موفقیت دارم به همراه یه وانت پر از گل

برگی در اغوش باد یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:51

سلام بلادونا جون
یادم میاید تولدت شهریور ماه بود اما دقیق یادم نیست چه تاریخی. حالا اگه دیر شده یا نمی دونم هنوز به تاریخ تولدت نرسیدیم تبریک من رو به خاطر تولدت بپذیر
تولدت مبارک.
بازم عذر خواهی میکنم که تاریخ دقیق دستم نیست

سلام دوست جون
مــــــــــــــــــــــــــــــــرسی گلم که یادت بود تولدمو
نه دیر نشده ۲۵ شهریوره اگه خدا بخواد

فرهاد یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 http://www.semicolon.blogsky.com


مرسی.منم راضی هستم تقریبا.البته دوس داشتم همینو تهران یا شهیدبهشتی قبول شم.ولی خب نزدیک بودن هم یه اولویت هایی داره.ولی یه سر به دانشگاش باید بزنم ببینم امکاناتش در چه حده.هرچی هست علوم پزشکی گیلانه ولی من تا خودم نبینم امکاناتشو راضی نمیشم!من میخوام همینجوری برم تا دکتراش!بدی ش فقط اینه که ورودی بهمنم! ولی به فال نیک می گیرم این موضوع رو, و تو این چند ماه سعی می کنم انگلیسیمو قوی تر از این کنم و غیره!

تو اگه بخوای موفق شی می تونی مطمئن باشی و باور کن تهران و گیلان هیچ فرقی نمی کنه قسمت زیادی از موفقیتت رو خودت رقم می زنی واستاد خوب و امکانات اگه باشن که چه بهتر وگرنه مانع رسیدن به چیزایی که می خوای نمی شن! آره ننه
خیلی فکر خوبیه تقویت زبان برو تو فکر مدرک آیلتس از همین الان.

فرزانه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:04 http://room417.blogfa.com

آخی ما هم کلی بحث میکردیم سر کارتونا و چقد خوب حس ژاک کودکی رو برمیگردوند

واقعا فرزانه جونژهیشکی به اندازه ما از کارتونای بچگی لذت نبرد

لیلا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:31 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااااااام

ولک چرا هیشکی اینجا رو بروز رسانی نمیکنه...چرا هیشکی ازون پست خـِــشگل خـِــشگلا نمیذاره آخه؟؟؟؟...
سالمید؟ روبراهید آیا؟
ایشالا که شاد و تندرست باشید
اینا به تعداد نفراتتون بود

سلام گلم
فدای تو دوست عزیز که به یاد مایی
هممون درگیر نوشتن پروپوزالیم همچین یک حالی از هممون گرفته
اینم از طرف ما ۵ تا واسه تو

لیلا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلااااااااااااااااام
وای وای وای از پروپوزال...آدمو پیر میکنه بخدا!..به نقطه و فاصله گذاشتنتم گیر میدن این استادا!

ایشالا که شدید اندر شدید موفففففففففففففففق باشید و حسابی بترکونید در جهت مثبت

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
مرسی گلم

فرزانه پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:12 http://room417.blogfa.com

جون من شما قم نیستید
خیلی احساس میکنم شمام اونجایید
اذیت نکنین در گوشم بگین کجایید

نه بابا قم کجا بود! چرا فک کردی ما قم هستیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد