خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

تشکر ویژه

 

سلام و عرض ادب دارم خدمت تمام دوستان گل و همچنین تشکر می کنم از رفقای اگور پگوری چه نوابغ و چه عزیزان وبلاگی به خاطر اقدام قشنگتون برای تبریک تولدم. من برای تک تکتون عمری سرشار از موفقیت و سربلندی و سلامت آرزو می کنم و امیدوارم که سالهای سال با هم دوست باشیم و همینطور مهربون و صمیمی بمونیم با خودمون و تمام مردم خوب دنیای قشنگمون.

نظرات 7 + ارسال نظر
برکه سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:42

من هم مراحل خواهش میکنمم رو اعلام میکنم
کاری نکردم کاملا وظیفه بوده
ایشالله همه خوبیهای دنیا نصیبت شه

طراوت چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:27

آخی...جانم...اکشالی نداره میتونی سال دیگه جبران کنی

memole چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:49



فرحان چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:28 http://www.navdon.blogsky.com

آوووووووووو...
واقعا چه بیایه ی گیرایی...
چقدر مدبرانه و مهربانانه و متشخصانه و به موقعانه و داهیانه و رهبریانه و بلادوناییانه و ... ای...

من هم به نوبه ی خودم و به عنوان فرزند غیور ننه بلادونا از کلیه عزیزان تشکر مینمایم و همچنین از خودم که بعد از دو روز خبر دار شدم و به روی خودم نیاوردم که دو روز گذشته و فرتی رفتم در حد توان تبریک گفتم و ببخشید و اینا و اینهاو...

خلاصه... قصهی ما به سر رسید و ننه بالدونا هم الان تو خوابگاهشونه احتمالا و به خونشون هم نرسیده...
شب شما بخیر...

واقعا همینطوره و من خیلی مدیر و مدبر و از اینا که گفتی هستم.دو روز چیه تو بعد از ۱ سال تبریک بگو والله!

فرحان جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:12 http://www.navdon.blogsky.com

خیلی خیلی مخلصتم...
حال کردم... سه روزه ما رو علاف جواب این نظر گذاشته بودی ها...
خوش باشی

ما بیشتر!
۳ روز؟ نه بابا! چه سه روزی چه آشی! کشک چی!البته این اینترنت ما که همانا اینترنت دانشگاه هستش همزمان با شروع سال تحصیلی پوکیده و ما جونمون بالا میاد از دستش خیلی خره!
حالا که اومدی دانشگاه و در مهد علم قرار گرفتی ببینم چن وخ یه بار آپدیت می کنی

فرحان شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:38 http://www.navdon.blogsky.com

سلام ننه
به بچه ت سر نمیزنی من غم میگیرتم دیگه...
درد ما مشترکه... منم از خوابگاه پارسالیم کوچ کردم به این خوابگاه فعلی به خاطر اینترنتش اما حالا که اومدیم اینجا هی اینترنتش ول میشه سی ثانیه بعد ول میکنه... دهن ما رو سرویس کرده تو این چند روزه...

خلاصه کلام اینکه درک کن منو... تازه چند وقتیه هیچی ندارم واسه نوشتن... چی کار کنم آخه...

سلام ننه
غم واسه چی؟ تو هنوز جوونی انرژی داری!!!!!یه روز بچه احوال ننه ش و نمی پرسه یه روز بر عکسش اینا رسم روزگاره و تعارف هم نداره با کسی ولی یه دریچه ی اطمینانی هست اون وسط به نام عدالت پنهان که دست حضرت حق هست و باعث میشه آدم پششتش گرم باشه و از بی وفایی روزگار شاکی نشه.صلوات ختم بفرمایید
مرده شور اینترنت ما و شما رو با هم ببرن الهی آمین
هیچی نداری بنویسی؟ چه غلطا! مگه میشه! چه حرفا!

فرحان یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:14 http://www.navdon.blogsky.com

تکبیر...
کلا با رسم و رسومات این روزگار مشکل دارم ننه... بعضی وقت ها خیلی دلم میگیره به خاطر همین رسم و رسومات خرکی...
حالا از این به بعد بیشتر هوای ما رو داشته باش که خوشحال باشیم. البته میدونم همین الان هم خیلی منت بر سر ما میگذارید و از این بابت ممنونتم.

ایشالا. در آینده نزدیک یه چیزی مینویسم... شما ببخش.

این مواقع ست که شاعر میگه:
هیچ آدابی و ترتیبی مجو
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
خدا هواتو داشته باشه
خدا ببخشدت
خدا بیامرزدت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد