خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

داداشی

برادر عزیزتر از جانم  امروز که به دنیا اومدی برای من روز خیلی باارزشیه 

به خاطر به دنیا اومدنت هزاران بار از خدا ممنونم 

   همه گلهای عالم  تقدیم به تو    

 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دخترعمووووووووووو چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:53

تفلدتفلدتفلدش مبارک بگوبیاد شمعاروفوت کنه که صدسال زنده باشه

خیلی ممنون
ولی اصلا اهل شمع فوت کردن نیستن

لیلا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
آخــــــــــــــــــــی..نازی نازی..تولدشون مبارک..چه آبجی مهربونی دارن...خیلی خوشبحالشون

ممنون
قدم رنجه فرمودید

memole چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:35

برکه جون ایشون همون داداشین که خیلی دوسشون داری؟
یاد روزی افتادم که تو یه عالمه با گوشیش تماس گرفتی و جواب ندادن و حسابی نگران شده بودی. فکر کنم آخرای شب بود که تونستی باهاشون صحبت کنی. یادمه تا صداشو شنیدی زدی زیر گریه.
الهی قربونت برم دوس جونم.
.
منم تولدشونو تبریک میگم و از همین جا میگم که خواهرتون خیلی دوستون داره.

خیلی خیلی ممنون
نگو دیگه ممول آبروم رفت ...آره همونه

نازنین چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:47 http://www.chert-pert.blogsky.com/

سلام

والا برادرتونو نمیشناسم

اما بهشون تبریک بگین

نمی شناسید؟!!!
من که برکه ام ایشونم داداش برکه ای
ممنونم

داداشی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:15

سلام خواهر خوبم
خیلی ممنون از لطف و مهربونیت
و با تشکر از همه دوستانی که در این وبلاگ اظهار لطف کردند.

سلام برادر عزیزم[
خواهش میکنم
من هم از همه دوستان تشکر میکنم

دخترعمووووووووووو جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:36

خب پس تولد تولد تولدت مبارک شمعارم............فوت میکنم خوب بووووووووود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد