خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دنیای جالب

سلام

بلاخره دانشگاه شروع شد. ما حتی سه جلسه هم کلاس درست و حسابی تشکیل دادیم

دنیای مجازی خیلی صمیمیه، مدت زیادی نیست که واردش شدم، دوسش دارم،میشه توش راحت بود، هرچند که مجازیه! اما سعی کردم وابستگی نداشته باشم

آدرس وبلاگ نابغه هارو فقط چندتا از دوستان و سه تا از دخترای فامیل میدونن. چون این شخصیتم با شخصیت واقعیم خیلی فرق داره! خیلی ها نمیتونن تشخیص بدن که تو دنیای مجازی میتونی هرجور که بخوای باشی  بنابراین به خاطر این تفاوت سریع تغییر دیدگاه میدن برات و ممکنه نظرشون راجع بهت عوض بشه!

آخه خداییش من تو دنیای واقعی اینقدر صمیمی شوخی نمیکنم، نظرمو به این راحتی بیان نمی کنم و...

چند روز پیش یکی میگفت:"اصلا باورم نمیشه اون که تو وب هست تویی!!!بهت نمیاد!"

گفتم:"جدی میگی؟"

گفت:"تو مطمنی خودتی؟؟؟شبیه خود واقعیت نیست!!"

خب مگه بده؟؟ فکر نکنم بد باشه! اینجاهم آزاد نباشی پس کجا آزاد باشی؟؟!

همکلاسی ها دیروز گیر داده بودن که آدرس بده! نمیدونم چطور فهمیده بودن.ندادم. ازونا اصرار، از من انکار! نمیخوام دیدگاهشون تغییر کنه

خواستم امروز یکم ازین تفاوت حرف بگم. تو دنیای مجازی میتونی کودک درونتو آزاد کنی، میتونی شیطون باشی،پرنشاط...میتونی خودت باشی، که تو واقعیت نتونستی و هم میشه شخصیتی پیدا کنی که همیشه دوستش داشتی اما در واقعیت اجازه نداری بهش برسی! بخاطر این آزادیه بیان و رفتاره که کم کم بهش وابسته میشی، نه؟

ما 5تا، واقعیمونم بازیگوش و پرنشاطه و گاهی خیلی آروم تر ازونی میشیم که بتونی فکرشو بکنی...جدا از مسائل فلسفیش. مثلا زمان امتحانا! اووووف، در روز لحظاتی میشه که صدای افتادن یه <پَر> کف اتاق رو میشنوی اما شب موقع شام، اخطاره که از اتاقای دیگه و سرایداری برامون میاد که...شین دیگه!

کلا ما نابغه ها خیلی مثبتیم، جدی میگم! هممون!...اما چهره هامون یکم به شخصیت دنیای مجازی بیشتر شبیه!

راستی امروز سه تا از فنچول های ورودی رو دیدم، دو تاشون هم دانشکده ایم بودن تو کارشناسی! آخــــــــــی...نمیدونن تو این دانشگاه خراب شده چه سختی هایی در انتظارشونه!...چه حرص خوردن هایی...چه...

من با وجود تمام این سختی هاش دوسش دارم.سال تحصیلی گذشته لذت بخش بود، مث دوران کارشناسیم دلنشین

امیدوارم سال تحصیلی پیشرو رو هم با موفقیت و رضایت تموم کنیم. با یاری خدا.

هم اکنون نیازمند دعای سبز شماییم

نظرات 25 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:01 http://aroosakebad.blogsky.com/

سلام
امیدوارم سال خوبی رو داشته باشی.
پر از خوبی و خوشی
بلاگ خوبی داری
به منم سر بزن

ممنون عزیزم.
حتما

دیونه پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:49 http://mymina.blogsky.com

ببین بالای هواسش نبو پس اولللللللللللللللللللللللل


باجه. تو اول

دیونه پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:51 http://mymina.blogsky.com


چرا هی وبتو انگولک میکنی یه روز تاییدیه یه روز نه کاری ندارم وای به حالته اول نشم وبتو حک میکنم


اره تو هم تونستی!

دیونه پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:53 http://mymina.blogsky.com

البته باهات موافقم تو دنیایه مجازی هرکی هر جوری دوس داشته باشه میتونه باشه. ولی نمیدونم به حال تو جه فرقی میکنه تو که روحی

همین! خودمم نمیدونم! هویجوری گفتم

دیونه پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:54 http://mymina.blogsky.com

6&%&% &^^* #@)*^& &^$%$%^$ *&))^&%^ &^)^**)&^ **^%^% %^$%$#^&$%^$#&^ریال))(%^^
حالا اگه میتونی جواب بده از کافی نتی در مریخ فرستادم

جواب: مرسی از تعریفایی که کردی؛ نه بابا اینطورام نیسخوبی از خودتونه! خب چی بگم! ولا ما نابغه ها همه اینقد خوبیم که گفتی! حرفتو قبول دارم

لیلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:20 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام طراوت جونم...خوبی عزیزم؟
خوشبحالتون رفتید سر درس و دانشگاهتون،..منم از فردا باید جزوه بجوئم به امید شکستن گردن غول ارشد!!

من عکسمو واسه یکی از دوستان بلاگفایم فرستادم،میدونی چی گفت؟ گفت عکست با خودت یکی نیستید،عکست یه خانومه کامل و متشخصه،ولی اونیکه تو وبلاگت مینویسه(وبلاگ بلاگفاییم) یه دختره شیطونه 15ساله س!!...
این چیزایی رو که گفتید از تفاوت دنیای مجازی و واقعی رو قبول دارم کاملا!

مرسی گلی
امید به خدا. حسابی تلاش کن. حتما میتونی
جدی؟؟؟من قیافم فک کنم بهم میاد اما رفتارم نه! تو اجتماع نه! اما تو فامیل تا حدودی شااااید شبیه باشم بهش

دیونه پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:04 http://mymina.blogsky.com

از کجا یاد گرفتییییییییییییییییییی

ها ما این بیدیم!

آسان پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:41

سلام
تحلیل جالبی بود از تفاوت در دو دنیای حقیقی و الکترونی
شاد و تندرست باشید

سلام.
جدی؟؟؟
ممنون.
همچنین.

belladona پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:11

آخی عزیزم چه تحلیل جالبی ارائه کردی خوشم اومد به به و چه چه. گرچه اخرشم نفهمیدم ما چطوری هستیم؟

مچکررررم
ما سرخوشیم! باحال و درعین حال خانووووم

آسان جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:37

راستی کلاس زبان بالاخره تشکیل میشه یا نه؟

اره. تشکیل میشه. اما نمیدونم از کی!

فرهاد جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:53 http://www.semicolon.blogsky.com

من که فک می کردم تو دنیای واقعی خیلی شر و شور هستی
نه هیچ اشکالی نداره واقعی ت فرق داشته باشی با مجازی ت.
فنچول!

ممنون که اجازه فرمودین فرهاد خان
نه باو! دنیای واقعی هم شروشورمون خیلیه...اما نه این مدلی.
خب فنچولی دیگه

دخترعمووووووووووو جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:31

سلام دخترعمووووووووووجووووووووووووون من بایدیکشنبه برم کلاس خونمونوتحویل ندادن شبم جاندارم میدونی که خیلی دوست دارم

الهییییییی...پس اسمتو بذار دختر عمو بیخانمان!
میتونی بیای پیش من!

برکه شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:21

نابغه یعنی همین
خدا امسالمونو با این پایانامه به خیر کنه

ولااا! همیییین
اه اه اه؛ این پروپزال دیگه چه بلاییه...واااای

دخترعمووووووووووو شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:33

ادرس وزمانی که میتونم بیاموبگویااس کن

ها؟! چی؟ کی بود؟ چی شد؟ کجا؟!
حالا اینقده ناامید نباش دخملی! شاااید خوابگاهو دادن خو! اونوخ دیگه مجبور نیستی اییییین همه راهو بیای!
باجه.sms میکنم.

هادی شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:55 http://seyedmohamad.mousavi@Yahoo.com

آره مثل این که راست میگی هااااااا‌!!!!
من خودم تو دنیای واقعی پدر و مادر شوخی و ... رو درآوردم ولی اینجا کاملا برعکسم !!! واقعا چرااااا !؟؟
هععععععععع
کاملا موافقم !

بعله که راس میگم! پ نه پ ...
آخه اینجا دنیای مجازیه! کسی بهت چپ نیگا نمیکنه؛ کسی نمیگه واه واه چه دختره سبکی؛ بلکه میگن به به چه آدم شادی! نه؟!
اصن برعکسههمه چیشبراهمین دلچسبه

فرحان شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:57 http://www.navdon.blogsky.com

سلام طراوت خاله خانوم... احوالات کلی و جزئیتون؟
مطلبت به دلم نشست... یعنی فهمیدم چی میگی... به سر خودم اومده قبلا... وقتی تو وبلاگ قبلیم مینوشتم یه روز یه کرم ریزی کردم سر دختر های کلاس و یکیشون داغ کرد و وسط راهرو دانشکده با عصبانیت گفت حالا بدو برو تو اون وبلاگ مسخره ت بنویس... اونجا بود که فهمیدم همشون وبلاگم رو میخونند و خیلی چیز هایی رو که دلم نمی خواست بدونند فهمیدند... حالم گرفته شد... به همون دلیل و چند دلیل دیگه اونجا رو بی خیال شدم... تو این وبلاگ جدیدم که مینویسم دلم به این خوشه که اون جونور ها دیگه اینجا رو نمی خونند... البته جسارت به مقام دختران و شما نشه اما الان که سال سه هستم از کل دخترای دانشکده و دانشگاه سعی میکنم دور باشم تا شاید راحت تر زندگی کنم... اگر چه دیر فهمیدم....
این مطلبت باعث شد یاد وبلاگ اولیم بیفتم...
خوبی این دنیای مجازی همینه که من میتونم راحت و بدون ترس به تو اعتماد کنم و برات درد دل کنم.
آبرویی ندارم که بتونم برات دعای سبزی بکنم اما از ته دل آرزو میکنم هیچوقت مجبور نشی چیزها و کسانی رو که دوسشون داری ترک کنی...
ایشالا که همیشه مثل همین شخصیت مجازی تو وبلاگت شاد و مهربون باشی.

پس به راه راست هدایت شدی و دست از سر اون معصومان برداشتی بلاخره. خب الحمدلله!
اختیار دارین؛ شما که از دانشجویان سبز سرزمین سبزمان هستید احتمالا! آبروداری خاله! اونم خیییلی
ممنونم فرحان خان! ایشالا تو هم!

فرحان شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:22 http://www.navdon.blogsky.com

اگه منظورت از اون سبز هاست که ...
والا بنده چیزی تو جایی ننداختم که سبز باشه یا نباشه... یعنی چهل روز کم داشتم اون وقت ها...
اما بعدش باتوم هاش رو خوردم... و ایشالا تلافی میکنم سرشون.
اینهایی هم که دور و بر من هستند هیچ نشانی از معصومیت ندارند و همه شون موزمارند.
فرحان خان هم زیادی رسمی بود...
در پایان چاکرتیم.

<چهل روز کم داشتم اون وقت ها...> یعنی شی؟؟!
نه بابا؛ چه قضیه رو سیاسیش میکنی! همون تبلیغه دیگه...یادت نیس؟!
موزمار؟! مگه میشه؟! دختر و موزماری؟!امکان نداره!
پس چی چی خان خوبه؟هان؟
در انتها ما هم ملخصیم

زهرا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:31 http://lovely-lover.blogsky.com/

سلوووم عزیزم
خوبیییییی؟؟
متاسفانه همینطوره!!
منم آدرسمو دوس ندارم به آشناها بدم
چون هر کاری کنی یه چیز میگن
فکرشو بکن اگه وب منو ببینن میگن افسردست!
ایشالا بترکونی درسارو مثه همیشه

سلووووووووووو زهرا جووووووون
مچکرم.
همون بهتر که ندی!
تو وبلاگتم بخوای رسمی باشه که چه فایده؟! من شخصا از وبلاگم به این دلیل راضی ام که توش راحتم و نیازی به رسمیت ها و دوروییها و تعارف های بیجا و پوچ نیس و این خیلی دلچسبه.

memole یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:39

طراوت تو دنیای واقعی هم شر و شیطونه... دست همه ی مارو از پشت بسته
.
.
.

.
من از همشون آرومترم

برووووووووووو
خودتو زدی به مظلومیت؟!
تو آآآآآآآآآخر آخرشی آبه جی!

زهرا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:21 http://lovely-lover.blogsky.com/

سیلاااااااااااااام
آغاز ترم جدید مبارک باد
امیدوارم موفق باشی طروات جون جونیم
بووووووووووس


واااااااااااای؛ ممنون دوسی جون جون جونی

دیونه دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:07 http://mymina.blogsky.com

سلام چطوری؟
چه دعایی کنمت که خدا پنجره باز اطاقت باشد.

عااااالی!‏ شما چطوری؟
جالبه،اما ای که وگفتی یعنی چه؟!‏

زهرا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:27 http://lovely-lover.blogsky.com/

سلام طراوت جون جونیم
واست سرودو گذاشتم عسیسم
نظرتم بعدا تایید میکنم
الانی یه کم حوصله ندارم
بووووس

قالبتونم خرافه
نوشته هارو نشون نمیده

میسییییییییییی عزیززززززززم
باجه گلم.
نه ولا، من که شونصد بار باز کردمش!‏ مشجلی نبید!‏
نمیدونم چرا نیومده!‏

نازنین دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:15 http://www.chert-pert.blogsky.com/

سلاممم طراوت جون من چطور مطوری خانمممم؟!!!!

امیدوارم امسال خیلی بهتر از سال تحصیلی قبل باشه

سلااااام نازی جونم. مرسی خانوووم.
شما خوبی؟
امیدوارم برای تو هم یکی از بهترین سالای تحصیلت باشه. پر از موفقیت

نازنین دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:53 http://www.chert-pert.blogsky.com/

طراوت جونیییمم
حرفهایی که راجع به دنیای مجازی گفتی قبول دارم اما خود من شخصیت اینترنتیم با شخصیت واقعیم خیلی فرق نداره

تازه من تو فضای حقیقی دوستام میگن خیلی شیطون تر از اینترنت هستم ...

آپم عجیجم

جدی؟؟؟ چه جالب.
اما من یکم جدی ترمو
چشم عزیزم.

دیونه دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:50 http://mymina.blogsky.com

یعنی اینکه صبح که از خواب شدی و به پنجره اطاقت نیگا کردی ببینی خدا داره نیگات میکنه و بعد بهت میگه صبح بخیر عزیزم.

آها! زیبا بود. مررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد