خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

ارتباط با سایر موجودات!

 

بعد از جدایی ۳ ماهه از حیوانات آزمایشگاهی٬ چند روزه که دور جدید کار با حیوان شروع شده. اون اولا اصلا نمی تونستم باهاشون کنار بیام ولی کم کم باهاشون ارتباط برقرار کردم و حتی دوستشون داشتم آخه گاهی که ملت رو اعصاب معصاب آدمن٬ حیوان خیلی موجود خوبیه٬ واسه اینکه هر حرفی بهش بزنی٬ خوشحال باشی٬ ناراحت باشی٬ بخندی٬ گریه کنی و... هیچ عکس العملی نشون نمیده که تو بهت بربخوره و تازه با حرف نزدنش خیلی هم باهات همدردی می کنه. این میشه که تو دیگه واست مهم نیست کنار آومدن با آدمای دور و بر و دلت به همینا خوشه. ولی دوستی با حیوان یه خطر جدی واسه من داره٬ اینکه ارتباطات با اطرافیانم رو محدود میکنه و همدردی با آدمایی که هستن و می بینم برام بی اهمیت میشه. به نظر شما ارتباط با حیوان خوبه یا بد؟!

نظرات 9 + ارسال نظر
طراوت پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48

ووووووی؛ چقدر چشماش ترسناکه
اما بامزس

به نظر اینجانب؛ کار با حیوانات خوب است.
من حیوانات را دوست دارم.
حیوانات موجودات جالبی هستند.
ارتباطات با حیوان زیبا است.
خداروشکر که ما حیوان نداریم.
پایان.

ترسناک نیست طراوت که!خعلی بامززززه س
آره واقعا خدا رو شکر که با حیوون سروکار نداری

memole پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56

همدردی با آدمایی که هستن و می بینی برات بی اهمیت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
واقعا که!!! یه کم جنبه داشته باش عزیزم

چی بگم والله! من می گم دوستی با حیوان آدمو بی عاطفه می کنه. خو من که باهاشون دوست نیستم

هادی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:45

اول
به نظر من که خوبه ولی افراط و تفریط تو هرچیزی ضرر داره .
شخصا خودم غیر از جوجه مرغ اونم یه نژاد مخصوصش از حیوون های زیادی خوشم نمی یاد‌!!

آره موافقم افراط و تفریط خوب نیست. من از جوجه هم می ترسم البته

رویای آبی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:16 http://tamasha2000.persianblog.ir/

برکه جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:03

با این رشته ای که ما داریم باید با حیوون دوست بشیم
ولی گفتتتته ه ه ه ه باششششششم زیادی باهاشون دوست نشو که دیگه مارو فراموش کنی وگرنه همه حیوونای پایانامتو خودم یه شب خفه میکنم

واااااااای اگه خفه شون کنی که آبجی تون بدبخ میشه

فرحان جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 http://www.navdon.blogsky.com

سلام و عرض ادب...
دیشب با رفیقم در مورد این پستت صحبت کردم... طبق نتایج به دست اومده و گویا طبق چند قسمت از کتاب مردان مریخی زنان ونوسی که من اصلا نخوندمش این ذات جنس مونثه که دوست داره بهعضی وقت ها فقط حرف هاش شنیده و تایید بشه و البته در اون زمان هم نباید هیچ مخالفت و یا نظری از شنونده داده بشه و فقط باید تایید بشه... اما جنس مذکر فرق داره کمی گویا...

حالا در کل فایده این پستت این بود که من به این نتیجه رسیدم که در رابطه هام با جنوس مونث در زمینه ی صحبت و درد دل و اینها تا حدودی چه جوری رفتار کنم...

نتیجه گیری هر چی حیوون تر بهتر...

ها دستت درد نکنه به خاطر این نظریات روانشاناسانه! از دوست دانشمندتون هم تشکر بفرمایید که این پست منو آدم حساب کردن
ببین فرزند اینا که گفتی قبول دارم و اصن همینطوریه ولی من خواستم یه تلنگر دیگه ای هم زده باشم بر عواطف آدمی که گاهی به خاطر بی مسئولیتیش به حیوان می بخشه و از دنیای اطرافش غافل میشه. اینکه واسه یه نفر٬ سگ چند ملیونیش مهمتر از جون یک کارگر جوان باشه و کارش به شکایت و دادگاه بکشه برای دادخواهی از اون سگ!

فرحان یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:50 http://www.navdon.blogsky.com

قابل شما رو نداشت ننه جان...
از دوست دانشمندم هم همین الان تشکر فرمودم... اما دوستم پستت رو نخونده بود ها... من براش تعریف کردم... ببین من چقدر خوبم...

فرمایشات شما هم کاملا صحیح...

بسیار ممنون و سپاسگذارم از توجه شما. اینکه شما خوبی حرفی درش نیست

دخترعمووووووووو جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:03

سلام ازاونجایی که من گوناهکی هستم از اینترنت به دورم چندروزی نیومدم میدونم که دلت تنگ شد
ووووووووووووووووااااااااااااااییییییییییییی چقد ناااااااااااااااازززززززههههههههههه مااااااااااااماااااااااااان

خوش اومدی گلم

لیلا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:16 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
من کلا از بودن هرگونه حیونی از پرنده و غیره توی قفس ناراضیم..دوس ندارم توی قفس باشن...
و
من ارتباط با حیوون جماعت رو دوس ندارم!

سلام عزیزم
مرسی از نظرت دوست گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد