خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

زندگی بهتر از این نمیشه :(

 

 

پارسال٬ همین موقع ها بود که سر قضیه نقل مکان اجباری از بهارستان به اینجا و دروغهایی که بنده چپ و راست به اداره خوابگاهها می گفتم تا بهارستان بمونم٬ به این نتیجه رسیدم پاییز این شهر دروغ پروره. امسال دوباره یه دروغ عظیم گفتیم جمیعا بازم سر خوابگاه و حالا می خوام از این تریبون تئوری پارسالی رو ارتقا بدم و بگم پاییز این شهر خودخواه پروره! شایدم خل پرور! 

 

دلم برا خونه تنگ شده٬ دوست دارم برم

نظرات 3 + ارسال نظر
طراوت جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:01 http://nabeghehaye89.blogsky.com

سلووووووووو بلیییییییییییی!
هه هه هه هه هه
به من گیر میدادی؟! میبنم که دل خودتم گرفته!
اونم کییییییییی!!!بلادونا!!! که اصلا احساساتی نمیشه و کاملا منطقیه!!!

خب عزیزم؛ مجبور بودیم دیگه! تازشم یکمی به راست نزدیک بود
چقدر روزای سختی بود این چند روزه

سلام طراوت جون. می دونی عزیزم من نقش بازی کردم اصلا
من کی به تو گیر دادم هان؟ جواب بده جواب بده! کم آوردی؟هیییییییییییییییی

memole جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:32

الهی قربونت برم دوس جونی
.
برنامه ی تعطیلی عید غدیرو با هم کلاسیات ردیف کن تا بتونی بری خونه گلم.

آره همین کار رو در دستور کار قرار میدم امیدوارم جور شه برم

فرزاد شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 http://jalebtarinha.blogsky.com/

وبتون جالبه
مرسی

آره جالبه
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد