خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

چه روز خوبیییییییییی..... دوسش دارم

امروز روز خیلی خوبیه 

صبح با یکی از بچه های سوئیت بغل قرار گداشتیم بریم کله پاچه بخوریم (آخه بچه های سوئیت خودمون دوس ندارن ، نه تنها دوست ندارن بلکه ایش و اوشم میکنن)، صبح زود پا شدم بهش اس ام اس دادم حاضری؟ گفت چند مین دیگه...  

 زدیم بیرون، دیروز که داشتیم از مکان زیارتی شهرمون بر میگشتیم تو راه یه کله پزی دیدیم.. حالا امروز صبح از همون مسیر رفتیم اما پیداش نکردیم... تا اینکه بالاخره ساعت 8.20 پیداش کردیم.  اول یه نگاه انداختیم ببینیم خانومم هست، ب له، یه 6-7 تایی خانومم بود.

اما تا خواستیم بریم داخل مغازه  آقاهه گفت تموم شده... راستشم تو مغازه خیلی شلوغ بود...   

به قول دوستم ضد حال بدی بود. 

اما یه مزیت برای من داشت اینکه تا برگشتم خوابگاه بعد از صرف یه صبحونه ی توپ رفتم سراغ درس و زندگیم... خیلی خوب بود.... بعد از یک سال دانشجوی اینجا بودن امروز اولین صبح جمعس که بخوبی ازش استفاده کردم.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:22 http://bashmagh.blogsky.com

هم اتاقی هات راس می گن
آخه من تا حالا نه دیده و نه شنیده ام دخترا کله پاچه بخورن
از قدیم می گفتن اگه دخترا کله پاچه بخورن صورتشون لک و پیس می زنه
شاید حقه می زدن برای اینکه خودشون بخورن

خیلیم خوشمزس
آره اینو میگفتن تا دخترا نخورن و خودشون بخورن

فرهاد شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 http://www.semicolon.blogsky.com

بخور اشکالی نداره.اگه به قول کامنت بالایی علایم "لک و پیس" هم پیدا شد با گذاشتن گوجه رو صورت حل میشه

خب میموندین ناهار میرفتین دیگه! والا اینورا که ساعت 6 تموم می کنن!7 آخرشه!

باشه . نه بابا از لک و پیس خبری نیست همش الکیه
آره باید صبح خیلی زود میرفتیم.

[ بدون نام ] شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:19

من خیل دلم برای مکان زیارتی شهرتون تنگ شده خیلی!!
می شه این بار رفتین برام دعا کنین؟لطفا.

ایشاله بطلبتتون
به روی چشم حتما

pashmakoo سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 http://pashmakoo.blogsky.com

آخ ممول عزیزم اگه بدونی چقد دلم کله پاچه میخواد
کاش بودم با هم کله سحر میرفتیم کله پزی

ای جااااااااااااااانم
بیا هماهنگ کنیم بریم گلم، من نیازمند یک عدد پایه می باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد