خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

وای چه شب خوبییییییییییییی..... دوسش دارم

امروز حدود ساعت 5 داشت نم نم بارون می اومد. خیلی دوس داشتم برم زیر بارون قدم بزنم(هوا کاملا دو نفره بود اما دونفره ی من پیشم نیستو دانشجوی یه جای دیگس. خیلی ازم فاصله داره). به طراوت گفتنم بیا بریم زیر بارون قدم بزنیم، خیلی دوس داشت بیاد اما فردا یه سمینار خفن! داره. منظورم اینه که همه ی اعضای هیئت علمی گروهشون ناظرن. خلاصه من بودمو حس بیرون رفتن شدییییییییییید تا اینکه بلادونا اومد.

بعد از ظهر وقتی بلادونا از مکان زیارتی شهرمون برگشت، پیشنهاد رفتن به جیگرکی(مکانی برای صرف جگر) رو داد. منم ازخدا خواسته سریع حاضر شدم و با هم رفتیم و تعداد سیخهای سفارشمون به صورت بی سابقه زیادتر از همیشه بود. 

هوا فوق العاده س. خنکه و ما رسما لباس پاییزیمونو پوشیدیم. قدم میزدیمو از هوای عالی لذت میبردیم. آخ عجب بوی نم بارونی..

الانم که تو خوابگاهم از پنجره احساسش میکنم. صدای باد و تکون خوردن آروم برگ درختا... خیلی وقت بود این حسو حالو نداشتم. اصلا تو اینجا چنین هوایی ندیده بودم.

تو جیگرکی که بودیم بارون شدید شد و تبدیل به تگرگ شد. ازش عکس گرفتم. خیلی جالب بود. ببینید...

این عکسو از پنجره جگرکی گرفتم  

 

اینم فک کنم عکسش زیاد جالب نشده آخه تاریک بود و لامپی روشن نبود (کنار در خوابگاهمون دونه های تگرک جمع شده) 

نظرات 3 + ارسال نظر
pashmakoo شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 http://pashmakoo.blogsky.com

خوش به حالتون ایشالا همیشه حسای خوب خوب داشته باشید

مرسی
امیدوارم این حسای خوبو همه داشته باشن(همیشه).

لیلا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام
چه حس بارونیه قشنگیو توصیف کرده بودی...بچه دلش خواست!

سلام
ممنون گلم. ایشاله تو شهر شماهم چین بارون قشنگی بباره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:00 http://bashmagh.bogsky.com

خوش بحال تون دلم برای بارون تنگ شده

ایشاله هر ه سریعتر اونجا هم بباره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد