خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

اول آبان مبارک!

سلام.

فردا اول آبان؛ روز ملی آمار و برنامه ریزیه          

به خودم و بقیه ی دوستای آماردون تبریک میگم. ایشالا سال آماری خوبی در پیشرو داشته باشیم   

امروز عجـــــــــــب روزی بود! بالاخره درس سمینار که مال ترم پیش بود و طلسم شده بود و وقت ارائه ی اون نمیرسیــــــــــد؛ رسیـــــــــــد. فک کن! درس ترم پیشه که هنوز نمرشو نمیدونستیم! حالا باید سر جلسه میبودی! دریغ از یه سوال و جواب کوچولو که این استادا از ما بکنن. اصلا فک نکنم موضوعو گوش  کرده باشن! فقط میخاستن یه سمیناری داده باشیم و بره! هیییییییییی

کلاس بعد از ظهرم که کرکر خنده؛ ینی منو دوستم که انگاری کاری تو کلاس نداشتیم جز سوتی گرفتن از استاد مدعو

به استاد میگم: استاد این پروسیجری که الان نوشتین؛ چیه؟ به چه کاری میاد؟

میگه: این؟ اینو میگی؟؟ این خیلی پروسیجر خوبیه! خیلی مفیده! نشنیدی مگه؟ خیلی خیلی خوبه!

گفتم: آها! مرسی!

تروخدا جوابو داشتی؟ اصلا بلد نبود پروسیجررو...هی واااای 

منو دوسی جون...مردیم از خنده به اون جواب دندان شکن

بعد یه جا دیگه گف: این اساتید علوم پزشکی که مطب ندارن؛ حق مطب هم میگیرن رو حقوقشون ها...الان استادای شما میگیرن...البته اصلا مبلغ زیادی نیس...خیلی کمه خیلی...فک کنم حدود 600-700 تومنه!

در همین لحظه همکلاسی های ردیف جلو با یه قیافه ی خنده دار متعجب و دهن باز؛ یهو برگشتن عقب به سمت من، منم با همون قیافه به سمت اونا!فک کنم استاد فهمید که یه جورایی ضایع حرف زده و ما خندمون گرفته!

خلاصه سریع بحثو عوض کرد و...

فردا دانشگاه برنامه داره واسه روز آمار. من هم از دست اندرکارای اجبارا پرکار هستم(به اجبار مدیر گروه بد اخلاق). خوش میگذره اما...یه دردسر تازه! 

                                                                                        

نظرات 9 + ارسال نظر
belladona شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:39

آماردون
آماردون روزت مبارک
خوشبخت باشی همیشه
روزت مبارک
شیرینی ما یادت نره


فدااای تو آب جی!
خوبید شوماااااا؟
قندت میره بالا؛ برای خودت میگم! بده!

زهرا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 http://lovely-lover.blogsky.com/

به بـــــــــــــــــــــــه ممنون که بهم تبریک گفتی
واقعا غافلگیرم کردی عزیزم فک نمیکردم واسم یه پست بزاری

شوخی بود عزیزم
منم بهت تبریک میگم
از این به بعد خواستم آمار کسیو بگیرم حتما خبرت میکنم

فدای تو
قابل تورو نداره که عزیزم؛ بلاخره شماهم آمارگیر مایی دیگه!
(البته آماردان با امارگیر خیییییلی فرق داره ها!)
درخدمتیم دربسسسست

لیلا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 http://leilaamiri.blogsky.com/

سلام عزیزم
روزت مبارک....


میسی

محبوبه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:24 http://chashmanatbarayeman.blogfa.com

پس از یک مدت طولانی آپم بیاااااااااااید

فرزانه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:59 http://room417.blogfa.com

آماردون روزت مبارک
بوس بوس
اینقده بیزی ااااااااااااااااام

مرسی عزییییییییییییزم
بیزی؟! باریکلا! مگه تو بیزی خوندی؟ بیزین بلدی؟!

زهرا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:38 http://lovely-lover.blogsky.com/

من آمار گیر نیستماااا
من بازبین فنیم

جدیییییییییییی؟
ولی من هم آماردانم هم آمار گیر!

memole دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:39

طراوت جون تبریک میگم:
هم بابت روز آمار
هم بابت اینکه بالاخره سمینارتو دادی
.
ایشاله همیشه موفق باشی

مرسی گلم.
هیچ میدونستی یک شنبه اولین روز از دومین ماه سومین فصل سال؛ و روز آمار بود؟!خیلی آمار باحالی بود؛ موافقی؟

unkhnow یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:30

منوازپچهگی میشناسی به اندازه ی دوتاداداشات

سلام.
خب که چی؟! معرفی نکنی چه فایده اخه دوست عزیز؟
خودم شونصدبار تو وبلاگ گفتم دوتا داداش دارم که!

محمد پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:48 http://madanshekaf.blogsky.com

راستی امیدوارم از پس امتحان شنبت بر بیای
کاش در موردم اینقدر بد قضاوت نکنی
(آخه میدونم در موردم چجوری فکر میکنی)

خیلی ممنون ار لطفت.
نه آقا. هیشکی راجع به شما بد فک نمیکنه.
فقط ازون شوخیا نکن؛ لطف میکنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد