خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

گلنار

اونروز سر سفره این ترانه قشنگ رو گوش می کردیم. ترانه ای که منو یاد حادثه عشق یکی از رفقا میندازه. اون قسمت که خواننده داشت گلنار رو نفرین می کرد که الهی از گردون نصیب نبینه من گفتم عاشق واقعی هیچ وقت معشوقش رو نفرین نمی کنه و راضی میشه به خوشبختی اون و دوست داره که بهترین ها نصیب عشقش بشه ولی برکه و فروغ مخالف من بودن و می گفتن نه اون حق داره و عاشق٬ خودخواه است و لاغیر. بعد از یکی دو دقیقه بحث دو تاشون همزمان به من گفتن که آره تو عاشق نشدی وگرنه اینو نمی گفتی که همون لحظه شهرام ملک زاده خوند: نشدی عاشق/ نشدی عاشق/ زکجا دانی/ چه کشد هر شب/ دل من گلنااااار!!! این دو تا هم انگار جایزه نوبل رو بردن از خوشحالی سر سفره بالا پایین می پریدن که آره! شاهد از غیب رسید!

نظرات 12 + ارسال نظر
برکه شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:27

بلادونا جون الان که بیشتر فکر میکنم میبینم عاشق واقعی اونیه که خودخواه نباشه و همه چیز رو برا معشوقش بخواد و با خوشحالی معشوقش خوشحال باشه هرچند که غم دوری از معشوق رو داره نه عشق های امروزی که طرف وقتی به معشوقش نرسه رو صورتش اسید مدپاشه یا میکشتش این عشق نیست هوسه

درود بر تو ای برکه. واللو ما هم همینو می گیم. اینطوری در صورت نرسیدن عاشق و معشوق به هم٬ عشقشون مقدس می مونه و قابل ستایش.

فرهاد شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:07 http://www.semicolon.blogsky.com

آدما ذاتا خودخواهن!یه عاشق چرا همه چیز رو واسه معشوقه میخواد؟چون این آرومش میکنه.این یه جورایی بهش یه حس خوبی میده...شاید بهش امید هم بده احیانا!برای یه روزی رسیدن به معشوقه ش.حتی تو یه دنیای خیالی دیگه.آدما اصن در هر موردی خودخواهن.
البته هر عاشقی فقط ممکنه در کوتاه مدت از معشوقه ش متنفر بشه.ولی به یه جایی میرسه که هیچ تقصیری رو متوجه معشوقه مذکور نمیکنه و از ته دل آرزوی خوشبختی اونو میکنه.ولی با این حال بازم خودخواهانه عمل می کنه... این قانون طبیعته.دست خودش نیست...

درسته فرهاد و به خاطر همین دید هستش که عاشق به تدریج خودش رو صاحب ویژگیها و امتیازات شخصیتی می بینه که قبلا حتی از درک اونا عاجز بود می بینه الان دیدش اینقدر بلند شده که حتی می تونه پا بذاره رو نیاز هایی که قبلا حق خودش می دونست. عاشق هنوز همون آدم قبلیه ولی ورژن ارتقایافته!

حسین شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:26 http://gheychee.blogsky.com

مرسی
آهنگت خیلی با فضای پستت همخونی داشت کاملا مچ بودن (ماچ نه ها مچ).
یه چیزی ... این اسم شما خیلی خفن خارجیه و خیلی فراتر از حد و اندازه های ما هست و شایدم ما خیلی پرتیم... اصلا آدم رووش نمیشه سرش رو بیاره بالا چه برسه بخواد شوخی و شیطنت کنه (از طرف یه پسر سر به زیر)

ممنون از تعریفت!
خوبی فضای مجازی به همینه دیگه ۱۰۰۰ تا اسم خفن و ناخفن! واسه خودت داری متناسب با موقعیتی که توشی و شایدم نامتناسب.
بله٬ چقدم که شما سر به زیری

طراوت یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:08

آره عزیزم. منم کااااااااملا باهات موافقم

فدای تو دوست گلم که اینقده عسلی

لولو یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 http://halogen1983.blogfa.com/

سلام.خوبید؟
اتفاقا بلادونا جان منم شدیدا با شما موافقم، کسی که عاشق واقعی باشه راضی نیست طرف مقابلش یه کوچولو ناراحت باشه چه رسد به زخم و زیل شدنشو اینکه خودش بشینه نفرینش کنه!
از من بپرسید، از من که استاااااااااااااااااااااد شدم!

بابا استااااااااااااد بابا عاااااااشق

فروغ یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:33

دلم برای وبتون تنگ شده بود. اومدم سر بزنم که ...شوکه شدم. بهم گفته بودی گلنار تو رو یاد من می اندازه ولی...یاد ایام به خیر....

سلام گلم خوبی؟ خوشی؟
ولی چی؟ اون رفیق عاشق تو بودی دیگه حالا من هی می خوام هیچی نگم هی!

عارف یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:37 http://chert-pert.blogsky.com

بابا عاشق شو خب تا بفهمی اینارو

به نظرم وقتی یکی کسیو دوس داره هیچوقت حاضر نمیشه ناراحتیشو ببینه حتی اگه با اون نباشه و در هر صورت خواستار بهترینا واسه عشقش هست

حالا این شعر هم تو این جو حاکم بر اتاق آخرش بود ک چه به موقع پخش شد !!!

راستی منم مثل حسین کنجکاوم بلادونا یعنی چی ؟

ممنون از کامنتت.
والا یه بار دیگه توضیح دادم راجع به اسمم. بلادونا یه گیاهه که ازش داروی آتروپین رو استخراج کردن ولی خود کلمه بلادونا یعنی بانوی زیبا چون زمانهای دور خانمها برگ این گیاه رو میزدن به چشمشون تا خوشگل بشن!!!!!

حسین دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:06 http://gheychee.blogsky.com

منتظریم
اینجا
http://gheychee.blogsky.com/1390/08/16/post-35/

ممنون از دعوتت. خدمت می رسیم

حسین چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:57

شما گروهی هم میتونید بخونیدا
اینم باحاله برا خودتونم خاطره میشه

من که فعلا اومدم خونه و تا عید غدیر خونه هستم و دور از رفقا. دیگه نشد تو این بازی پایه باشیم

صحرا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:46


بلادونا جان فک نمیکنی اونروز سرسفره من و فروغ پیشت بودیم؟

الهی بگردم تو بودی مادر؟ من هر چی فک کردم یادم نیومد کی بود و این برکه هم چون یادش نمی یومد فک کرده اون بوده طفلی!!!!
من عذر می خوام از حضور شما بزرگوار البته با تبریکات فراوان به مناسبت اعیاد گذشته و آینده و اینا

خودم جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 http://porpot.blogsky.com

به نظر من حق با فروغ ِ.

پ.ن: فعلا از فروغ شیرینی دفاع میخوام، چاره‌ای جز دفاع کردن ندارم :دی

باشه دارم واست وایسا!!!
من به فروغ گفته بودم تو شیرینی می خوای هنو خبری نشده؟!

خودم شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:49 http://porpot.blogsky.com

نه!!
نامرد آخرش پی‌اچ‌دی‌شو هم میگیره و به من شیرینی نمیده :))

مگه دستم بهش نرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد