خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دیروز...امروز...و...

به مناسبت عید، دوستان زرنگی کردن با اساتیدشون صحبت کردن و خلاصه تعطیلی و خونه و خونواده و صفا و...

تا دیشب فقط منو بلادونا و برکه و فاطمه خابگاه بودیم، اما امشب دیگه بلادونا و برکه هم نبودن و با فاطمه دوتایی سر کردیم

دیشب که شب آخر بود دوستان یکم قاطی کرده بودن به طوری که اصن خودشونم کم کم داشتن به سلامتشون شک می کردن!

برکه برگشته میگه: بلادونا دیروز که تو کلاس نبودی، چشمم که به صندلی خالیت افتاد دلم پوکید برات! اومدم جای تو نشستم تا دلتنگیم رفع شه...بعد که چشم به صندلی خالی خودم افتاد، یهو دلم برای خودم تنگ شد! خب یره کلاساتو دودر نکن تا مو ایقدر دلُم برای خودوم تنگ نِره دیگه

بلادونا: خب میخواستی به.....بگی..... و.....و.......

البته چند روزیه تو اتاق بچه ها به زبان شمالی و گاهی هم مشهدی صحبت میکنن! بیشتر قضیه رو خنده دار کردن اما. 

یه دانشگاه داریم، استااااد تو کلاس گذاشتن و مانور دادن!

 میگن جیب خالی پز عالی...همین دانشگاه ما مصداقشه

پول خرج نمیکنه کف زمینشو یه آسفالت کنه، اونوخ برداشتن از آلمان برای ما استاد اوردن سه روزه یه مبحث سنگین آماریو تدریس کنه! بهش میگیم استفان( فامیلش یکم سخته)

این بنده خدام لهجه داره در حد المپیک! هیشکی هیچی نمیفهمه. آخه من نمیدونم این استادا چی فکر میکنن...این همه پول هدر شده...این همه وقت مارو به زور میگیرن...ینی یه استاد تو ایران خودمون نبود که SHAPE ANALYSIS بلد باشه؟! اصن این همه مبحث که بچه ها بلد نیستن و نیاز پایه ای دارن که باید براشون کارگاه گذاشت...موندم تو کار اینا...

نظرات 12 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 http://www.chert-pert.blogsky.com/

سلام طراوت جونم چطور مطوری خانمی؟!


استاد تحصیلکرده اونوری خوبه

اما ب ظرطی ک از پایه همینجور پیش بریم

متاسفانه هیچیمون یعنی هیچیه هیچیمون درست و حساب شده نیست ....

سلام عزیزم.
اره خیلی هم خوبه. اما برا دانشجویان دکتری؛ یا حداقل اگه برای ما میارن نه یکی مث این یارو! طرف اصلش یونانیه؛ تو آلمان زندگی میکنه؛ داره انگلیسی درس میدهلهجش ناجوووووور ضایع بود!
اره؛ ما اینقدر پایه ی ضعیفی داریم که اینا دیگه پیشکشه!

اوجوبه پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:52 http://www.ojobeam.blogsky.com

خوابگاه نشینی هم حال خودش رو داره هااا!!!
وای اون روزی که درستون تموم بشه و بخواین برین خیلی سخته
الان که رفتن برگردن دلتون برای خودتونم تنگ میشه چه برسه به اون موقه

اره! جاشون خالیه؛ منم که نمیتونم شب رو تخت همشون یجا بخوابم!
اینه که دلم برای همشون تنگ میشه.
اما خیلی خنگ بازیمون زیاده؛ نه؟!

اوجوبه پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:53 http://www.ojobeam.blogsky.com

راستی اول شده بودم؟!


حسین پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:45 http://gheychee.blogsky.com

زمان فوق لیسانس
اکثر استادامون خارجی بودن
همه از بلوک شرق بودن
روسیه-صربستان-اوکراین
انگلیسی حرف زدنشون آدم رو پاک به فنا می داد.... شایدم پاک به فاک می داد.
بعضیاشونم که انگلیسی بلد نبودن ما مجبور شدیم چند کلام روسی هم یاد بگیریم...
به قیمت سرویس شدن دهنمان....
و مسواک خوردن دندانهایمان.....

کجا درس خوندی مگه؟!
چی چی خوندی؟
خب خوبه دیگه! هم روسی یاد گرفتین؛ هم...وهم دندوناتون مسواک خورده
برای ماهم خوب بود خداییش. آخراش دیگه کم کم داشتیم به لهجه و زبونش عادت میکردیم. دورهمی خوبی داشتیم با گروه و بچه ها

belladona پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:53

سلاااااااااااااااااااام طروات جون خوبی گلم؟ منم دلم برات تنگ شده گلم
بلاخره استفانو دیدی؟ چطور آدمیه؟
آفرین خوشم اومد از این مدیر گروهتون که با این کارش کلی وجهه و کلاس واسه خودش به هم زد بین دانشگاههای داخل. دانشگاههای دیگه که نمی دونن اوضاع چیه فقط تو کف این می مونن که کارگاه گذاشته شده در حد المپیک!
به استفان سلام برسون

سلااااااااااااااااااااااااام مااااااااااادر
کوجویی شوما؟خوف و خوشی؟؟؟؟؟ خب خداااااااروشکرررر
اره اینقده بانمکه که نگو...این دوستان شیطون هم که کلاسو کرده بودن کرکر خنده! کلا خاطره ی خوبی بود.
نبودی مکالمه ی دکترو با استفان ببینیمردم از خنده!

مدیر وبلاگ آکادمی موسیقی گوگوش2011 پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:58 http://axhayziba03.blogsky.com

به وبلاگ های من سر بزنید

http://googoosh2011.blogsky.com/


خودم جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 http://porpot.blogsky.com

این د ِ اوریج، من وقتی که یه کرس رو ارائه میدم، همیشه اول کار به دانشجوهام یه هینت میدم که ایف لهجه من فور شما هست دیفکالت، میتونید که نیاید سر کلاس، بات د الماست اف دم، کام اند لذت می‌برند فرام مای تیچینگ.
اند این دیس دیسکاشن که شما مطرح کردی، فکر کنم استفان هم گفته باشه بهتون ابوت دیس.

پ.ن۱: خوش به حالتون! شما خارجی دیدین
پ.ن۲: من تا لب مرز برم و از همونجا برم گردونن، لهجه‌م میشه مثه این متن کامنتی که از جلو دیدگان شما گذشت.



مردم تا فهمیدم چی میگی که دکتررررررر
اره؛ خارجیش خیلی بود اتفاقا! هم موهاش بور بود؛ هم سفید؛ هم چش رنگی؛ تابلو خارجکی بود
پ با این همه استعداد اگه یه نصف روز برین تهران هم باید خیلی تاثیر داشته باشه! اونجا نمیدونم چی داره که زود اثر میکنه!

دیونه جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:44 http://mymina.blogsky.com

سلام
چطوری ؟ چه خبر مبرا؟ سری نمیزنی چرا؟

سلامتیا...سر نمیزنم؟!
ببین کی به کی میگه توروخدا

حسین جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:57

من؟
رشتم؟
دانشگام؟
سکرته
مثل شهر دانشگاه شما
(آیکونه یه آدمی که عین بچه ها می خواد تلافی کنه)

ما که رشته و...همه رو گفتیم!
فقط شهرو نمیگیم!
خسته نباشید؛ تلافی خوش گذشت؟!

طفلک یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:51


گریه نکنید من باهاشون صحبت میکنم.
2_اخه چرا نباید دودر کنن خوب شما هم برید.
3_ازیه طرف میگین استادا بدن بعدم که کلاس میزارن خارجی میارن مینالید از اسفالت
4_پرسپولیس سرور استقلاله

۱. اولا پس کو یک؟! بیسواااااااااد
۲. دودر؟!نبینم از دودر حرف بزنی وا...پوستت کندس(بازم)
۳. قاطی کردی داداشی؟!
۴. تو که بابات بازیکن استقلاله دیگه چرا؟

دیونه یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:04 http://mymina.blogsky.com



محمد پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:37 http://madanshekaf.blogsky.com

سلام طراوت
اگه به استادت نگفتم!!!!!!!!!!!۱
میشه یه خواهشی ازت بکنم؟؟؟
بخدا جدی میگم
منم این ترم درس تحلیل آماری دارم
استادم ازم خواسته در رابطه با روش ال سی دی و اچ سی دی (نمیدونم چجوری لاتین تایپ میکنه) یه مثال تهیه کنم و چهارشنبه سر کلاس مطرح کنم
ولی من تا حالا به هر دری زدم کاری نتونستم بکنم
بخدا راست میگم
حتی دیروز به خاطرش سر کلاس نرفتم
الان یهو به دلم افتاد که شاید تو بتونی کمکم کنی
کمکم میکنی؟؟؟
اگه آره ممنون میشم برام
ایمیل بزنی
امیدوارم فکر نکنی که مزاحمم

سلام.
خواهش میکنم.
چرا قسم اخه؟! باور کردم.
اما اینجانب به عمرم همچین اسمی نشنیدم!!
چی چی؟ ال سی دی؟
حالا تو چه درسی هست؟ راجه به چی هست؟
یه مثال بزن بهتر بفهمم

درضمن ای ایمیل که وگفتی یعنی چه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد