خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

شب سمیناری!


می دونم که اصطلاح شب امتحانی رو زیاد شنیدین و با معنی مصطلح اون آشنا هستین و حتی ممکنه خدای نکرده، گوش شیطون کر شب امتحانی بوده یا باشین! ما که خدا رو شکر نه شب امتحانی بودیم و نه قراره در آینده باشیم! ولی اینو شک دارم که با اصطلاح نامصطلح!!! دیگه ای از این خانواده آشنا باشین و اون همانا شب سمیناری بودنه! یعنی نشد یه دفه من با خیال جمع برم یه سمینار رو _ پر محتوا یا بی محتوا فرقی نمیکنه _ ارائه بدم بدون اینکه مجبور باشم شب قبلش تا صبح بیدار باشم و تازه اسلاید آماده کنم. حالام عوض آماده کردن این ارائه در پیش رو، می خوابم و وبگردی می کنم و همینطور با مبینا بازی می کنم. خدایا من پس کی آدم میشم؟
نظرات 3 + ارسال نظر
کاوه چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

خانم سلام و شٌکر که سبز است حالتان
کــم باد و گــم از آیـــینه زنگ مـــلالتان

آقا سلام و شکر که کامنت نهاده ای
گرچه ربطی به شب سمیناری بودنمان نداشت

لولو چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 http://halogen1983.blogfa.com/

سلام
به جان خودم که تا حالا شب سمیناری بودن رو تجربه نکردم و به امید تجربه خیلی قریب اون، خوشی دوران دانشجویی به همین کارهای اکشن و پراسترسشه!

آخ که بازم درس نمی گیریم از اینهمه اکشن و استرسایشالله دوباره دانشجو بشی و تجربه کنی همه روزای خوشش رو البته با آرامش

طفلک دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:17

فکر کنم سر این یکی باید یاد اهنگ حالم عوض میشه ی شادمهر بیفتی نه همه چی ارومه دقت کن
بعدش در مورد سوال اخرتون باید بگم من گوش کردم خدا سکوت کردمتاسفم شاید بعدا.شوخیدم ناراحت نشی ها

دیگه من تنها ترانه ای که تو عمرم گوش دادم همین همه چی آرومه بود و یکی دیگه: اووول آشنایی مون یادم میاد یادم میااااد
هییییییی بعدا هم اگه آدم بشم بازم جای شکرش باقیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد