خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

من چقدر پولدارم!


امشب نشستم واسه خواهرم کلی غر زدم که ای بابا چه دوره زمونه ای یه آخه چرا همه چی گرونه و این چه وعضشه و مردم چطوری زندگی کنن آخه و ...! بعد دیدم کم کم داره یه جوری بهم نگاه می کنه٬ یعنی خفه شو! من اون لحظه که نگرفتم ولی الان دوزاریم افتاد برا همین تصمیم گرفتم به ترانه همه چی آرومه فکر کنم  

بعدا نوشت: دیشب گروه زیادی از بینندگان با روابط عمومی سازمان تماس گرفتن گفتن ترانه همه چی آرومه رو دوبار پخش کنیم!بفرمایید تقدیم به شما همه چی آرومه

نظرات 6 + ارسال نظر
میثم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:57 http://mashreghmotlagh.blogsky.com

از هر چی بگذریم همه چی ارومه... خوشم میاد همه گوش میدن دیگه باید سرود ملی کنن این همه چی ارومه رو...

آره واقعا باید سرود ملی بشه٬ حمید طالب زاده عمرا فکر نمی کرد اینقدر این ترانه ش بگیره. چند وخ پیشا رفتم فیلم سعادت آباد رو دیدم٬ تو اون فیلمم این ترانه پخش شد قدرت خدا

حسین پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:40

خو میذاشتی لینکشو ما هم گووش میدادیم
چی میشد مگه؟؟؟؟؟؟؟
باب زیادی مخاطباتو جدی نگیر
ما آخرین ترانه ای که شنیدیم، هموون پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت بوود...
بذار لینکشو بذار اذیت نکن ملتو.... عقده ای میشنا

آخه دیگه همه این ترانه رو گوش دادن تکراریه ولی واسه گل رو شما چشم

لولو جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:55 http://halogen1983.blogfa.com/


سلام....
...


ولی همه چی آرووم نیست....

سلام عزیزم! نه نه همه چی آرومه آروووووووومه خعلی

حسین جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:06 http://gheychee.blogsky.com

ممنون بابت لینک

یورولکام

طفلک دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:14

خوشم میاد عین خودمی وقتی یه کاری رو خراب میکنی سعی میکنی به یه چیز دیگه فکرکنی.البته من کاری رو خراب نمیکنم.حداقل اینقدر خراب نمیکنم.

من و خرابکاری؟ عمممممرا!

خودم شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:43 http://porpot.blogsky.com

چی شده؟ وعده ساندیس دیر شده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد