خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بی تو هر شب هوای خیمه ها چه سرده...

 

 

صبح که اومدم دانشکده یه پست گذاشتم به مناسبت این روزا ولی وقتی انتشارو زدم دیدم اصلا مطلب جدید نیومده! منم به خودم گفتم غصه نخور عزیزم؛لیاقت نداری! قتل که نکردی!!والله! 

از ساعت ۹ تا همین الان با یه خروار موش سروکله زدم. اینم از صبح تاسوعا!  

پ.ن:محتوای اون پستی که می خواستم بذارم شبیه این پست دکتر خودم هستش.

نظرات 4 + ارسال نظر
لی لا دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:34 http://halogen1983.blogfa.com/

سلام
خب در راه علم و تحصیل علم با اونا سروکله زدی، همینجوری الکی که نبوده!
لیاقت داری خوبشم داری رفیق، شک نکن

قربونت برم دوست گلم

طراوت دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:09 http://nabeghehaye89.blogsky.com

این حرفا چیه بلادونا جان
چرا همینجور به لیاقت و اینا ربط میدی تو؟
موش که خیلی خوبه!

...موشا خیلی خوبن

...

ببقشین ببقشین من عذر می خوام

یک پیر دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:49 http://arshadane.persianblog.ir

موش خرواری دوست ندارم ....موش باید کوچولو باشه 1دونه باشه لپ گلی باشه...
بسی دکنر خطرناکی بود...
این خاصیت این چند روزه نته عزیزم...شما که قلبت پاکه معلومه که لیاقت داری ...

مرسی گلم تو به من لطف داری

فروغ چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17

سلام دوست جون. خوبی؟ من هر روز به شما نابغه ها سر می زنم منتها چون خیلی درگیر ساختن میل جدید بودم فرصت نظر دادن پیش نمی اومد. چه می کنی با روزگار؟بر وفق مراده؟

فدااااااااای تو عزززیز دلم. قربونت برم آخه چرا کامنت نمی ذاری؟ خیلی جات خالیه اینجا خیلی. وقتی میرم یه جاهایی که با همدیگه می رفتیم رو میرم همش به یادت می افتم. بعضی وقتا کمبودت رو خیلی حس می کنم خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد