خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

اولین جوجه های بعد از بیستم!

بلاخره بعد بیستم که اینقدر منتظرش بودیم رسید و ما نوگلان باغ زندگی تصمیم گرفتیم به آرزوهامون در طول این یک ماه و اندی امتحانات پدر در بیار جامه عمل بپوشانیم و بریم یه سفر کوتاه به یکی از شهرهای دیدنی اطراف. ولی وقتی خواستیم بریم هوا بد شد و ما از پا ننشستیم و رفتیم یکی شهر نزدیکتر خوش آب و هوا. جاتون خالی خعلی خوش گذشت و برای لحظاتی به درازای یک روز٬ دنیا و هم فیهاشو به فراموشی سپردیم و فقط خندیدیم. فروغ از شهرشون اومده بود واسه یکسری از کارهاش به همراه آزاده و مطهره و زهره و آبجیتون مسافرای دیروز بودیم.   

 دیشب ماکارونی درست کر دم واسه ناهار امروز که بریم در دامان طبیعت ولی امروز که از خواب پاشدیم ییهو دیدیم داره بارون و برف و بارون میاد همچیییین! بنابراین ما هم می چسبیم به دامان خوابگاه و همینجا دور همی ناهار می خوریم! الانم در دانشکده و انیمال هاوس به جهاد علمی مشغولیم:)))))))

اعتراف نوشت: امتحانات ما در بیستم به پایان نرسید آخه استاد معظم خبر نداشتن که امتحانه و سوال طرح نکردن و مدیر گروه محترم همه تقصیرها رو انداختن گردن باریک ما که تقصیر خودتونه که امتحانا رو تو بازه زمانی برگزار نکردین! یکی بگه آخه مهندس! کلاس خود جنابعالی هنوز بعد از بازه امتحانی در حال تشکیل بود!بله! کلا امتحانو موکول کردن به یک شنبه که ما گفتیم زرشک! حالا یه روز در هفته آینده میریم امتحان آخری رو بدیم!خاااااااااااااااااک!

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهاد شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 http://semicolon.blogsky.com

خیلی حالگیریه آدم وقتی میخواد یه جایی بره میزنه همون روز برف میاد!بارون میاد.خلاصه هرچی رحمت الهیه باید همون روز بریزه !
فردا میرم دانشگاه! ولی برفه!
منم که آپم

اوووووووووووووووه پسر فردا میره دانشگاه ایشالله که به سلامتی و موفقیت. اومدم

یک پیر شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:36 http://arshadane.persianblog.ir


+

چرا منو تو این موقعیت قرار میدین اخه؟

الهی بگردم

[ بدون نام ] یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:10

سلام علیکم.خوب دیگه یه کوچولو مسافرت رفتین همینم خوبه

آره واقعا

لی لا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:07 http://halogen1983.blogfa.com

سلام عزیزم.
خب بسلامتی امتحانا تموم شد.موفق باشید. التماس دعای شدید برای پشت کنکوریها.شاید خدا خواستو ما هم امسال باز خوابگاه نشین شدیم! یعنی میشه خدا ؟

سلام عزیزم. ایشالله که قبولی گلم

حسین دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:01 http://gheychee.blogsky.com

عجب...
خیلی اعصاب خورد کنه این مدلی امتحان کنسل میشه...
گفتم اعصاب خورد کن، نمیدونم چرا یهویی یاد سبزی خوردکن افتادم

منم یاد سبزی پاک کن افتادم

اقای گون اسمی جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 http://www.daneshjooyemojarad.blogfa.com

زرشک کار ساز نیس باید بگین اسید.من یه بار به دروغ همچین داستانی رو برای یه خر تعریف کردم از بس غم دار شد که سرطان سم گرفت مرد.نمیدونم شما چرا هنوز نشستین.باید برین اونجا مدیر گروه و استادو یه دعوا بکنین برگردین.یه هفته کم نیس که...

می بینم که اسمتو عوض کردی و از کزتی در اومدی آره؟بریم دعوا کنیم؟ من فقط یه پیشنهاد دادم که استاد امتحان نگیر بعد به غلط کردن افتادم. اینجا کلا یه جای دیگه ست می دونی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد