خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

پایان طرح پایلوت

بلاخره امروز تمام تست های باحال و بی نظیر این طرح پایلوت تموم شد و می مونه کارهای بیوشیمی که میفته برا بعد عید و از بعد عید هم ایشالله پایان نامه شروع میشه. چقدر دلم تنگ میشه واسه این روزای قشنگی که گذشت٬ واسه اون لحظاتی که کارت ست میشه و از خواشحالی تو هوا کله ملق می زنی. واسه اون روزایی که من و هدی به همراه آقای صادقی عزیز نور مناسب واسه مرکز تحقیقات علوم اعصاب رو تنظیم کردیم. واسه روزایی که تو آزمایشگاه رفتار به خاطر آزمایشای حساسمون نفس تو سینه حبس میشد٬ واسه آزمایشایی که باید من با پروانه گیر٬ پروانه های واترمیز رو می گرفتم. واسه همه چی... و خیییلی خوشحالم که بعد از عید بارها و بارها باید این کارها رو تکرار کنم. خدایا شکرت  

 

پ.ن: فقط هدی می فهمه که من چی میگم!

نظرات 5 + ارسال نظر
لی لا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:32 http://halogen1983.blogfa.com

سلااااااااام

موفق باشی...

سللللللللللللللللللللللام سلاااااااااااااااااااااااااام چیطوری جیگر؟
مرسی گلم تو هم همینطور

حسین پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:58 http://gheychee.blogsky.com

خیلی خوبه که آدم عاشق کار و درس و رشته تحصیلیش باشه و مجبور نباشه صب تا شووم چشش دنبال روزای قرمز تقویم باشه....
پ.ن:
خوشحالم که احتمالا بعد از مدتی دوری، عید میری پیش خونواده.

آره واقعا ایشالله خدا قسمت همه بکنه

یک پیر پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:48 http://arshadane.persianblog.ir

سلان بلادوناااااااا
واقعا بهتون حسودیم میشه ... از ازمایشگاه های شیمی بسیار لذت میبرم ...
امیدوارم خیلییی خوب همه کارات پیش بره و پایان نامه ای بس در خور نابغه ها شیک و زیبا داشته باشی...
شیرینیشم بدی

سلام جییییییییییییییییییگر! چوطوری جیگمل؟ دلم برات اینقد شده: .
فدای تو که همیشه به آدم انرژی مثبت میدی بوس
ایشالله که تو هم موفق و پیروز باشی و منم شاهد موفقییتت دوست گلم. شیرینی تو که محفوظه

فرزانه جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:02 http://room417.blogfa.com

وای خدایاااااااااااا
بلادوناااااااااااا
دلم برات تنگ شده بود
بیا احتمالا باز آپ گنیم
نمیدونی چه بلایی سر هممون اومده

سلام عسلم خوبی خوشی؟ واقعا سورپرایز شدم کامنتتو دیدم با نظرت خعلی موافقم

برکه دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:15

خدایا آقای صادقی رو بیامرز و به خانوادش صبر بده .واقعا باورم نمیشه که اون چهره مظلوم و بسیار مظلوم و مهربان رو دیگه نمیبینم
واقعا دلم براش تنگ میشه

الهی آمین
واقعا آدم خوبی بود خدا بیامرزدش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد