خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

پیف پاک کن!


دیروز سرِ رابطِ سریِ شیشه شویِ بخار شوی!!! شکست و امروز مجبور شدم با شیشه پاک کن بیفتم به جون شیشه ها ولی مگه این فنقل بچه گذاشت؟ همش می گفت این پیف پاک کن رو بده به من و همین که می دادم دستش در جزئی از ثانیه بطری پیف پاک کن نصف می شد ییهو! از بس سرعت عمل داره این دختر!گفتم بذار ببرمش تو وادی فلسفه و بهش گفتم ببین خاله دو روز دیگه تو بزرگ میشی و دیگه از این شیشه پاک کن که الان عاشقشی خوشت نمیاد و اونم گفت چرا من دوسش دارم! دیدم فایده نداره و زورم بهش نمی رسه منم ایندفه خودم رفتم تو همون وادی گفتم حالا دو روز دیگه همین آتیش پاره بزرگ میشه و نمیگه خر این خاله ی ما به چند! شایدم بگه اَاَاَاَاَه! باز عید شد باید برم سر بزنم به این خاله ی... ایشششش


ادامه مطلب یه کمیک هستش، ببینینش؛ شاید واسه شما هم پیش اومده باشه!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:31

خیلی باحال بود
...آره دیگه کم کم باید بیام...

آره بدو که منتظریم

یک پیر یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:44

سلام جوجه طلایی
پیف پاک کن ؟!!!!! اولش که خوندم فکر کردم بو گیر رو میگی(اسپری خوش بو کننده )
خیلی باحالید جفتتون نه فکر نکنم .بچه محبت و جذابیت میخواد معمولا. هم خاله ها رو بیشتر از دیگران دوست دارن پس حتما بر میگرده پیشت اونوقت که تو هم خاله پیرزن شدی و همش براش نخود کیش میش میاری

جوجه طلاییی؟به اونم آلرژی پیدا کردم از بس گفت بریم جوجه طلایی اینجا:http://www.koodakan.org/poem/poemk/index.htm
چون شیشه پاک کن اسپری داره و پیس پیس می زنه ایشون خودشون دست بردن توش کردنش پیف پاک کن!
قربونت، امیدوارم کردی

حسین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 http://gheychee.blogsky.com

سلام خانووم
این مدل جغله ها رو ما هم یدونشو داریم زلزله ای هست واسه خودش این پسر
این جورابا روی بند برام تصویر خیلی آشنایی هست
چرا هر دو جمله ام به هست ختم شد؟ (آیکونه تعجب)
.
خب سال تموم شد با همه خوب و بدش. بهت خیلی خیلی تبریک میگم سال جدید رو...
واقعا خوشحالم که شما رو کمی شناختم توو این فضای مجازی و ممنون که همیشه محبت داشتی ... پنهون نمیکنم که از شخصیتتون خیلی خوشم اومده. ایشالا سال جدید برات با اتفاق های خوب همراه باشه
نمیدونم کی دیگه گذرم به اینجا میافته...ولی امیدوارم شما همچنان باشید و بنویسید و برقرار باشید
خدانگهدارتون باشه

سلام آقا
واقعا زلزله ن ایشالله واسه شما 8 ریشتریش
اوا نشناختی؟جورابای توئه دیگه! عسکشون رو از الهام گرفتم!
مرسی منم بهت تبریک میگم و برات بهترین ها رو از خدا می خوام و می خوام بدونی که با خوندن این پستهای آخرت و این کامنت بدجور دلم می خواد ببندمت به فحش و لگد ولی حیف که نمیشه هم دستم بهت نمی رسه و هم بی ادبیه و نمیشه دیگه چون بخاطر این تهدید به رفتنا هوای دلم الان پاییزیه و امیدوارم تا فردا بهاری شه به امید خدا وگرنه...نمی دونم چی میشه!
خدا نگهدار خودت باشه اگه راست میگی

خودم دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 http://porpot.blogsky.com

مـُخم وضوش باطل شد از بس این پیچ در پیچ شد!

عجب پسر مودبی آه فرین آه فرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد