خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

حفاظت از خوابگاه دخترا به سبک...

سلام. 

خوبین؟ 

امروز منو صحرا دو نفری تهنای تهنا رفتیم سلف. و ازونجایی که نظم سرویسامون این آخر سالی داغون شده؛ پیاده برگشتیم خوابگاه آخه خوابگاها اینجوریه که اول از همه محدوده ی خوابگاه بهار۱و۲و۳ و سلف هست؛ یکم جلوتر؛ خوابگاه بوستان گلستان آقایونه و یکم بعدش خوابگاه بهار۴ دانشجویان تحصیلات تکمیلیه. همونی که مارو به زور حدود یک ماه پیش آوردن توش 

ییهو منو صحرا به فکرمون زد فیلم بگیریمو بفرستیم براتون. 

این شد که دو تا فیلم زیر رو گرفتیم. توش یکمم پرحرفی کردیم که دیگه ببخشید    

بیرون خوابگاه:  

http://www.faupload.com/upload/90.1/Esfand/20111226034.mp4 

داخل سالن: 

http://www.faupload.com/upload/90.1/Esfand/20111227036.mp4 

 

اگه حوصله نداشتین فیلماشو ببینین(البته خیلی کوتاهه ها!) یکی دوتا عکس از داخل خوابگاه و از خندق های جدا کننده ی خوابگاه خانوم ها و آقایون گذاشتم تو ادامه مطلب.

داخل راهرو: 

 اینم نمای بیرونی و خندق حد فاصل: 

نظرات 13 + ارسال نظر
حسین جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:23

1) من فیلمی ندیدم شاید چشمام ضعیف شده
2) نمای داخلی خوابگاهتو خیلی شیک و قشنگ بوود ...جدی میگم
3) از این خندق ها زیاده...گاهی ممکنه داخل شهر و کنار خونه هامون هم پیدا بشه...اصلا عجیب نیست...زیاد بهش فک نکنید
4) دارم تصور میکنم که تو با همون پست پیروزمندانه که سوار شتر شده بودی، یه روزی همه بچه های خوابگاهو از این خندق رد میکنی.
5) مخلصیم
6) یا حق

۱. وااااای حسین من اینو گذاشته بودم تو چرکنویساااااا! چون فیلمرو نشد لود کنم! حجمش زیاده!!! کی اونو منتشر کرده یعنی؟
۲.شوخی ی ی ؟!
۳. جدی ی ی ی؟!
۴.
۵. چاکر آقا
۹. عیدت مبارک

belladona جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:07

یعنی امشب خوابگاهی دخملی؟ خب پس با صحرا امشبو بترکونید هیشکی هم نیست بهتون گیر بده! راستی یه سر به گلدونای منم میزنی ببینی از غم فراق من حالشون چطوریاس؟ گذاشتمشون کنار همین گلدونای خوابگاه روبروی اتاق خودمون. در ضمن اون خندقه رو خوب اومدی، خندق بلا!

امشب دیگه نیستم
گلدونات خیلی حالشون خوبه! اصنم فراق و این حرفا یادشون نیستا!!!!

زهرا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 http://loser-in-love.blogsky.com

سییلاااام
می‌دونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنیدن این جمله کلیشه ای بهم می خوره.
پس سال نو مبارک!
طراوت جونی این نظرو روز عید بخون
خیر ببینی مادر جون
چون نیستم از پس فردا مجبور شدم الان تبریک بگم دیه

راستییی فیلمی نبودا تو پستت
ولی راهروتون قشنگه
ایشالا به همه آرزوهای خوجلت برسی
سر سفره هفت سین منم دعا کن
فداااات تا 1 هفته بعد اگه زنده بودیم

سلااااااااااااام عزیزدل
سال نو تو هم مبارررررررررررک

سفرت بخیر خوشی. کجا به سلامتی؟!

صحرا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:27

واااااا
طراوت جونم پس فیلمه کووووش؟

صحرا بوخودا نمیخواستم منتشر شه! نمیدونم چرا همچی شده! آخه فیلمه لود نشد!

کی بلده یک فیلم با حجم یکم بالا رو لود کنه؟!

هادی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:12

وووووووووووواااااااااااااااااااااااییییییییییی
دمتون گرم ! عجب قالبی گذاشتین !
کلی روحیه گرفتم !
فقط یه مشکل که داره اینه که اون پایین کنار اسم نویسنده عکس مرده !!
----------------------------------------------------
فعلا در انتظار فیلمم ! بعد نظرم رو کامل می گویم.

خواااااااااااااااهش شود
اون که مشکل نیست! سخت نگیر بابا

اوکی. اگه من تونستم این فیلمو آپلود کنم

یک پیر شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:16

سلام دختریای گلم ...طراوت من منتظرما ...
بیاین خونه بابا بسه دیگه اینقدر شیرین بازی در نیارید اهه
فیلم بده من اپ میکنم توی چند تا سایت میتونی بیشتر از حجمی که مجازه اپ کنی ...یعنی حجم نا محدود داره
توی گوگل سرچ کن اپلود موزیک برات میاره اون سایتارو .
من فیلم میخوام
خیلی خوابگاهتون خوشگله واقعا عالیه بیرونش شبیه خوایگاه ما بود
خندق هم که نباشه ما چجوری خلاقیتمون رو به خرج بدیم ؟

سلام مهتاب جونی.
بابا ما هم میخوایم؛ مگه ولمون میکنن! اینقده دوسمون دارن که نگو
ایولا. باشه. البته صبح امتحان کردم نشدا حالا دوباره میرم الان.
البته یکم ناجوانمردانسچون خوابگاه بهار ۱و۲و۳ یکم سرسبزه خداییش. از مال آقایونم بهتر تره شاید! اما مال ما...

فرهاد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 http://semicolon.blogsky.com

داخل خوابگاتون خوبه.
فقط اون ویوی بیرونش یه ذره بیابونیه دیگه...من اصن اونجور جاها دلم میگیره!نیس که همش تو سبزه زار و اینا بزرگ شدم
عید شما هم مبارک!

اوه مای گاد! بابا سبزه؛ بابا طبیعت؛ بابا طبیعت دار...
هی...ماهم دلمون میگیره خو

یک پیر دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:16

اینا چرا دانلود نمیشه؟وسطش میمیره
من میخوام خووو

جدی میگی مهتاااااب؟! نکنه برا همه اینطوره؟!

belladona دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:24

سلام جیگر خوبی عزیزم؟ من توی سالنشو دیدم خعلی ابحال بود دمت گرم عسلم

اون یکیشو هم دیدی عزیز؟!

حسین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 http://gheychee.blogsky.com

یعنی با این مدل فیلم گرفتنتون ...اونم که از وضعیت اسف بار آپلود...یه دوزار حجمشو کم میکردین ثواب داشت بخدا...خیلی راحته ها
والا حقت همون قفسیه که دادن بهتون
زیادتون هم هست
این فیلمم ضمیمه میشه توو پرونده تحصیلیتون
(آیکونه حراست دانشگاه)
.
.
حالا جدا از شوخی اول سال نو رو به خودت تبریک میگم. به بقیه دوستات هم تبریک بگو. ایشلا که دفعه بعدی که میام اینورا خیلی دیر نباشه

تموم کن اخمو تخمتو بداخلاق
عید داره میاد حسین! بیا و با ما به ازین باش

راستش باید بگم برو خداتو هم شکر کن که همینم شد! اگه تو بدونی چه سخت بود لود کردنش!! بیزار شدم بابا.

ایشالا به حق این سال جدید دکترا قبول شیو یکی ازین قفسا تنگتر و بیابونی تر گیرت بیاد (آیکونه حسین)
.
سال نو شمام مبارک. همیشه پیروز باشی

ندا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 http://lore.blogsky.com


عیده همه نوابغ مبارک



عید همه ی دخترای گلی مث تو هم مبارک عزیزم

belladona دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:45

نه اون یکیو ندیدم حجمش خعلی زیاد بود زرنگی کردم گفتم میام از خودت می گیرمش ها ها ها پست سال نو می خوام داغ می خوام زود می خوام



بلی جان من نذاشتم به امید تو
هیشکدوم نذاشتین که

حسام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:47

سلام ؛

میگم کلی حوصله داشتی اینا رو با این حجم آپلود کردیا...!


ای بابا! چرا همه از حجمش مینالن خو! من که راحت دانلود میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد