خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

تفریحات سالم

دیروز با بروبچ رفتیم تفریحات سالم. ما دانشجویان آویزان اتوبوس های شرکت واحد٬ دفعه های قبل که با اتوبوس می رفتیم تفریحات٬ همیشه ملت تو مسیر بند گلستون رو به همدیگه نشون می دادن و بنابراین ما فکر می کردیم که اونجا خیلی توپه. واسه همین تصمیم گرفتیم واسه صبحونه و ناهار بریم اونجا. وقتی رفتیم بند گلستون هر چی گشتیم یه جای توپ با یه ویوی عالی پیدا نکردیم واسه همین فقط صبحانه رو همونجا خوردیم و رفتیم پارک جنگلی. اونجا ولی خیلی توپ بود. عصرشم که در حال بازی خفن منچ بازی!! بودیم٬ خدا دید ما قرار نیست برگردیم واسه همین یک بارون زد که دیگه ختمش بود. پارک هم اعلام کرد که احتمال داره سیل راه بیفته. بنابراین مث موشهای آب کشیده با همون اتوبوس برگشتیم خوابگاه. 

جای همتون خالی مخصوصا داداش کوچیکه.یه چند تا عسکه تو ادامه مطلب و گذاشتم که دلتون بسوزه و دفه بعد باهامون بیاید

 

 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
یک پیر شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:43 http://arshadane.persianblog.ir

اااا بابا ما کوجاییم شما کوجایید .
خو دلمون کباب خواست که .الان جواب دل منو کی میده این موقع شب.
بذار اون عکس سوم رو تگ کنم.
از کسی که چیپس دستشه به جوجه عقربه ساعتی:
اگر شما 5 تایید میشه صحرا ،ممول، بلی ،طراوت ،برکه
تگ شدید.

عزیزم یه روز نوبت منه یه روز نوبت تو. در هیچ وقت رو یه پاشنه نمی گرده
درسته ۵ نفریم ولی نوابغ دیگری هستند شامل : من! آزی إبی مطی اعظم

طراوت یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:35

خیلی خوبه.
بینم! موقعی که ما(من و برکه) هم میایم باید جوجه درست کنید حالا که اینطوره!
منم میخواااااااااااااام
درعوض خونه به من حسابی خوش گذشت!
جدی خوب بود. عالی.
ایشالا دفعه ی بعد منم باهاتون میام.
راستی...قرار بود برین اخلمد که؟! چی شد؟!

تو فقط به من بگو چند بار به تو و برکه گفتم بیاین و نیومدین؟ جات خالی بود واقعا. اخلمد ماشین می خواست و تاکسی گرون بود

فاطمه یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:05

میگم این آتیشه که را انداختین واسه کباب کاره خودتونه؟
ای ول....
منچشون هم بن تنه چه با حاله
ایشالا هر جا که باشید خوش باشید در کنار هم

آره عسلم جات خالی بود واقعا.
فدای تو

ندا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:36 http://lore.blogsky.com

جام خالی نباشه :دی

اینو خوب اومدی

قیچی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:47

"نوابغ هیچ وقت ریسایز کردن عکس ها را یاد نمیگیرند"
برنامه امشب سینماهای مشهد
عکس شماره 1: قشنگ بوود ولی کاش اوون گوشی رو از کادر شووت میکردین بیروون
عکس شماره 2: آفرین خووبه فقط آجرها رو موازی میچیدید بهتر بوود
عکس شماره 3: اووج سوسول بوودنتون رو نشون داد. حتما لقمه هاتون رو کوبیدید به هم و به سلامتی گفتین و رفتین بالا ..آره؟ خوب بابا آب شنگولی چیزی...
عکس شماره4: از اوون دوتا پایی که از بغل کادر زده بیرون میشه فهمید که عکاس در حالت تعلیق بین نشستن و خوابیدن عکسو گرفته.
.
ایشالا همیشه خوش باشد و جای ما رو هم خالی کنید

ببین پسر بده(bad) واست عکس با کیفیت دار! می ذارم؟ بده؟

1- شوووووت(گوشی مطهره بود به من چه:)))
2-آجرها رو 4 تا تین ایجر که در همسایگی ما اتراق کرده بودن چیدن. تقصیر اوناست:)))
3-نه این ایده من بود واسه عکس وبلاگ آخه عسک خودمونو که نمی تونیم بذاریم می دونی!!!
4-آزاده هست در پوزیشن 4 زانو!!
مرسی ایشالله که خودتون تشریف بیارین ما رو با ماشینتون ببرین اخلمد

یه ضعیفه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:22

پس من چی ؟
ناهار نخوردم هنوز دلم خواست
نامردا بوش تموم فضای اتاقم رو پیچیده
حالا من اگه بخوام این دفعه باهاتون بیام . . . اول باید بیام مشهد دیگه نه
پام برسه مشهد شما ها رو فراموش می کنم و می رم پیش آقا
این عکساتون منو کشته
کلا این عکاس مطمئنه عکس گرفته و نه چیز دیگه
بوس

الهی بگردم. من که اینروزا اشتهام گاوی شده دیگه اون عکسا رو نگاه نمی کنم
من قربون اون دل پاکت برم عسلم

برکه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:17

جای من یکی واااااااقعا خالی
منم میخواااام
دیگه باهاتون میام؛ منم میام ؛منم میام

بیا گلم بیا بیا بیا

یک پیر سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:24 http://arshadane.persianblog.ir

ااااا چنزه نوابغ دارین شووووماا...
اباجی دو تاشو به ما قرض بدین خوبستا

همش مال شما دودستی

حسام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:18

چقدر خوب...چقدر خوب.

رز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 http://acme.blogsky.com

ای ول به این میگن دانشجوی درست درمون

مرسی گلم و خوشوقتم از آشناییتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد