خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

انرژی منفجره!

 خسته و کوفته اومدم تو اتاق٬ هیشکی نبود برکه و عاطفه خونه هستن و نفر چهارم هنوز نیومده و ایشالله که حالا حالاها نیاد پیشمون 

به خاطر استعداد عجیبی که ما آدمها در به هم ریختن دور و برمون داریم٬ اتاق نیمه کنفیکون بود. برنامه ی در دست اجرا فقط خواب بود اونم ساعت ۹:۳۰ ؛بلا نسبت مرغ! ولی دوست داشتم قبلش یه آهنگ گوش بدم که فکرمو از معجون اتفاقات رنگارنگ و کسل کننده و خسته کننده امروز دور کنه.

 این ترانه رو انتخاب کردم و ییهو تو گویی صبحه و تازه از خواب بیدار شدم و شروع کردم به ژانگولر بازی و حرکات من در آوردی اسپنیش! و انگار نه انگار همین چند دقیقه پیش همچو یه فروند گوشت کوبیده وارد اتاق شده بودم!! والله به عمرم هیشکی این استعداد ناشکفته من رو کشف نکرده بود؛ آخه همچین جلو آینه و شیشه پنجره اتاق با اعتماد به نفس حرکات موزون از خودم در وکردم که فکر نمی کنم خود خواننده ش هم همچین حسی عمرا بهش دست داده باشه! بعدش یواش یواش اتاق رو هم مرتب کردم! جل الخالق!  

شما وقتی خیلی خیلی خسته هستین هم جسمی و هم روحی چیکار می کنین؟ نقشه ی خاصی دارین؟ بگین بلکم بشه زد به یه زخمی.

نظرات 10 + ارسال نظر
vagrant پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:37 http://www.vagrant.blogsky.com

آهنگو که نگفتی چیه !
اما کلن رقص درمانی در اغلب مواقع جواب می دهد !

آهنگو گذاشتم واسه دانلود روی این ترانه کلیک کنین
آره خدایی جواب میده

غذای روح جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:11 http://mealofghost.blogsky.com

بله ،
انرِژی که انسان می تونه داشته باشه فراتر از ایناس ، اما فقط بعضی وقتا بروز پیدا می کنه که با توجه به خصوصیات هر فرد راه تحریکش متفاوته و هر کس بایستی بتونه محرکای روحشو بشناسه و بدونه که چه چیزایی اونو به وجد میاره و با نشاطش می کنه و بهش انگیزه و انرژِی میده .
ورزش ، موسیقی ، طبیعت ، خرید ، دیدار یه دوست یا محبوب ، مطالعه ، رانندگی ، استحمام چیزایی هستن که باعث شادابی می شوند.
به امید هر روز شادی و نشاط و انرژی براب تک تک دوستان

آره واقعا خیلی خوب گفتی؛ لحظاتی هست که یه تلنگر می تونه تو رو از کسلی در بیاره و راه کشف این تحریک مهمه
ممنون از حضور تو دوست عزیز. خوشوقتم از آشناییتون.

صحرا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:42

اخی بلی گلابی اگه تهنایی چرا نمیای پیش ما؟
دلم واسه چرت و پرت گویی تنگ شده

الهی الهی جیگر تو که تا حالا خوابگاه نبودی
منم دلم واست تنگولیده ولی می دونم که دوباره با هم خواهیم بود. مث قبلنا من پر از خوبی و تو پر از غرغرشوخی فکولتم

طراوت جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 http://nabeghehaye89.blogsky.com


باحال بود آهنگش

آره دیدی؟ پاشو اسپنیش بزن حالشو ببر

طراوت جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 http://nabeghehaye89.blogsky.com

الان که تاااااااااااازه نشستم سر درس و مقشام خو! مگه نمیبینی؟!
فک نکنی یه وخ وب گردی و اینا میکنماااااااااااا

برو درس میخون مگو چیست درس!
اگه شام بخوایم بریم پیتزا پیتزا میاین؟! تو و مطهره و هر کی که دوس داشتی! البته شاید.چی میگی؟!

آخخخخخ خیلی درس خوندن سختهحالا من چیکاااااااااااااااااااار کنم؟ منم که می بینی اصلا وبگردی نمی کنم اصلا من خوشم نمیاد از اینترنت اه اه اه
وااااااای آخجووووون پیتزا پیتزا! واللو قرار بوده پری مارو ببره شام عروسی بهمون بده و قرار بوده که بهمون خبر بده واسه امشب که فکر نمی کنم ازش آبی گرم بشه. باور کن دفه دومه که داره می پیچونه
من بهت خبر میدم جیگر

طراوت جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 http://nabeghehaye89.blogsky.com

برو پست منو بخون! از اوضاع اینور برات خبر گذاشتم!

خیلی باحال بود خدایی. ایول خوشم اومد

یک پیر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:11 http://arshadane.persianblog.ir

بابا اسپنیش ،بابا خارج رفته ،بابا شکیرااااا
اوم خوب اهنگ اولین چیزی که منفجر میکنه ادمو در هر شرایطی .یه شعر یا متن هم همینطور.بعضی موقع ها فیلم و دیالوگاش.
چایی خوردن با یه دوست خوب تو هوای ازاد هم به من خیلی روحیه میده .

اوووه مهتاب جون همچین من خارج رفته م که نگو.چایی با دوست خیلی حال میده

قیچی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:57

من معمولا درون خودم حل میکنم
(آیکون یه متفکر درونگرا)

بابا درون گرا! بابا منطقی!

فاطمه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:11


من وقتی خسته ام اصلا قدرت هیچ کاری ندارم(چه خستگی روحی،چه جسمی)
فقط دراز میکشم ،باور میکنی توانه باز نگه داشتنه چشمام رو هم ندارم. به خصوص وقتی روحم خسته باشه

آره خدایی می فهمم چی میگی یعنی من که دلم می خواد فقط بخوابم ولی دیشب نمی دونم چرا همچین شد

حسام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:13

من می خوابم...

منم اکثر اوقات می خوابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد