خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

آفتابگردون

چند روزی میشه که نرفتم دانشکده و استاد راهنمای دلسوزمو زیارت نکردم 

آخرین بار که رفتم پیش استاد وقتی بود که لام ۴۰۰هزار تومانی لازم داشتم و یه جورایی مجبور بودم. 

دارم فکر میکنم اینبار که برم پیش استاد واسه این چند روز غیبتم چه بهونه ای بتراشم 

راستش دیگه تو این شهر پوست کلفت شدم  

دیگه مث قبلنا نیستم که با هر حرفی آبغوره بگیرم  

بی خیاااااااال

هی ی ی ی 

دلم تابستون میخواد 

تعطیلات و یه مسافرت مشششت  

 

چشمای آفتابگردون باز 

نگران از ابرا داد 

میزنن این تنها 

طاقت دوری نداره 

تا بشه وقتی خورشید از 

دل ابرا پیدا باز 

کار آفتابگردون 

انتظاره انتظاره

نظرات 7 + ارسال نظر
belladona جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:16

می دونستی من عاشق طرح ها و عکسهای گل آفتابگردونم؟
آخی صحرا جون تو خیلی داره بهت سخت می گذره الهی بگردم

هی بلادونا جووونم
منم عااااااشق آفتابگردونم عزیزم

طراوت جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 http://nabeghehaye89.blogsky.com


آفرین دخترم. تصمیم خوبی گرفتی که دیگه زود دلت نشکنه! اما من مشکوکم به این تصمیمت! میگماااااُ یه وخ چون الان جات گرم و نرمه و رفتی خوش گذرونی و خابگا نیستی و...اینا؛ دلیل نیست؟!
برگردی خوابگا چی؟!
چون ما دیدیم تو دیگه ناراحن نمیشی؛ تصمیییییییییییییم گرفتیم اومدی خابگا کل سوئیتو تو تهنا تمیز کنی حرف نباشه وااااا! همینه که هست! به قول بلادونا ما یه همچین آدمایی بودیم!

راس میگی طراوت جونم منو خوب شناختی
همین امروز سر یه قضیه نشستم گریه کردم
بیشین بینیم بابا

یک پیر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:19 http://arshadane.persianblog.ir

با بچه ها برو بیفته تو رو دروایسی چیزی بهت نگه
اخی اریان و این شعرش ...دلم تنگ شد.

ترانه ی دوران خوش نوجوانی... بدون غم و غصه وتنهایی

قیچی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:55

تابستونم میاد
نگران نباش
بشمار 3 اومده
1
2
3
نیومد؟

آخه تابستونم بیاد بدبختیای ما که تموم نمیشه که
این پایان نامه لعنتی...

فاطمه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:42

خیلی خوبه،پوست کلفتیو میگم دله منم مسافرت میخواد .مخصوصا این عکسای حسین رو که دیدم اصن ضربان قلبم بالا زد
منم میخوااااااااام

مگه عکسای حسین چی بود؟
چرا با احساسات مردم بازی میکنه اخه؟

حسام شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:04

سلام ؛

آره.راستی که کارش انتظاره..

مرتضی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:32 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
وبلاگتون خیلی خوشگله مخصوصا با تصاویر زیبایش!
من که خیلی خوشم اومد!
از وبلاگ منم دیدن فرمایید...
موفق باشین

سلام خیلی خوشحالیم که خوشتون اومده
حتما میایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد