خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

گربه لالا؛ طراوت لالا؛ لالا...لالایی؛ لالا...لالایی

نمیدونم چرا خوااااااااااابم! 

این روزا همش خوابم. هوا هم که بهاری؛ بارون هم که شر شر؛ شب هام که ماست و خیار با یه کاسه سیر! همراه غذا میندازیم بالا! سوئیت هم که سااااااااااکت؛ فقط منو ممول و فاطمه ایم این روزا. خلاصه همه چی بر وفق مراده واسه بیداری اما نمیدونم چرا ما زیاد می خوابیم. خصوصا من 

شدم مث این گربه. هر جا بشه؛ کله ام میافته پایین و خررررررپفففففف 

 

اینم ما سه تا ایم من وسطی ام. ممول اون چشم بازه. فاطمه هم اون یکیه. 

 

این پوزیشن اصلی هس که بنده فقط در این حالت میتونم خواب شیرین و بدون استرس و گواریی رو تجربه کنم. شدیدا میچسبه. اصلنم نیاز نیس سعی کنم خوابم ببره! یه قرص خواب اساسیه 

 

و این یکی هم اغلب اوقات جواب میده! خوابشم میچسبه. البته قبلش لپ تاپتون رو هم اسلیپ کنید؛ بعد دوتایی با هم لالا کنید 

نظرات 11 + ارسال نظر
belladona جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:48


خدایی مردم از خنده اون عنوانت که کشت منو خیلی باحاله
و بنده اینجا مراتب همدردی رو با شما ابراز میدارم و البته اینم گفته باشم که شما بخوابین و من سنگرو دارم که یه وخ کسی به اینترنت کشور حمله نکنه


گریه ات نگرفت به حالم؟!
باشه بلادونا جون. پس تو مراقب اینترنت کشور باش؛ من برم یه چرت بخوابم که یه چهار ساعتی میشه نخوابیدم!

یه ضعیفه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:09

الهی
بوس
قربونت برم

فدای تو عزیزم.
خدا نکنه
مااااااااااچ

غذای روح جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:17 http://mealofghost.blogsky.com

یاد این افتادم:
رو میز کتابخونه نوشته بود:
بعد از مرگت هرچه بخواهی می خوابی ، الان بخون .

چه سخن زیبایی!دیگه فقط میخونم
اما سر سفره ناهار؛ ممول برنامه ریزی کرده که: بعد از تموم شدن فیلم سینمایی؛ بریم حسابی بخوابیم. بهد بیدار که شدیم چای بخوریم. بهدش اگه شامو نیوورده بودن؛ درس بخونیم
پس>>>الان وقت خوابه

vagrant جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:12 http://www.vagrant.blogsky.com

عجب !
خواب خوش !

یک پیر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:24 http://arshadane.persianblog.ir

اخ اخ اخ گفتی و کردی کبابم من همون گربه اولیم بالای در خوابیدم .
اون اخریم اسلیپ نمیخواد خودش زودتر از من میخوابه دیر تر بیدار میشه سیستم من کلا خوابالو تر از خودمه.
شاید زیادی شیرینی یا سردی خوردی هی خوابت میاد خوب.
نمک هم اختراع شده میگن برای بدن خوبه بخور که باز همان شیــــر بیشه بشی مادر.ایکون ننه پیرو

نــــــــــــــــــــه! تو هم ننه؟!
البته مهتاب اونقدرام که گفتم نمیخوابم. فقط بعضی روزا که خوابم زیاد میشه؛ همچی وجدانه قلمبه میشه که انگار سیصد سال خوابیدم
کلا از ۱ شب تا ۸ یا ۸:۳۰ خوابم همین!
از سردی اینا نیس؛ از استرس زیاده! منم یه جورشم دیگه

قیچی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:54

'گربه میبینم سریع حس پرتاب کردن دمپایی بهم دست میده

دست شما درد نکنه! نظر لطفته قیچی خان(از طرف گربه خان)
گربه دوست نیستیااااا

حسام جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:33

آره راست میگی...

خواب...خواب.

حداقل تشویقم نکن دیگه

فاطمه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:05


وای چقد خندیدم خیلی با حال بود...
ولی من خوابم کم شده این روزا دلم میخاد یه سیری بخوابم



جدی؟ خوشا به سعادتت فاطمه.

یک پیر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:58 http://arshadane.persianblog.ir

اینی که تو میگی که خواب نیست چُرته بیشتر یا خیلی باشه خواب غیلوله است.خواب ندیدی که به خودت میگی خوابالو.
اره بعضی ها وقتی استرس دارن خوابشون هم زیاد میشه.میدونی؟!


پس خواب چی چیه استاد؟!
من با استرس نمیدونی چقد تنبل و خواب آلود میشم! واااااای

یک پیر شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:01 http://arshadane.persianblog.ir

خواب میشه خواب ما پیر زنا .1 بخوابی 10 بیدار بشی بعد 12 تا 1 ظهر غیلوله بزنی بعد 3 تا 6 -7 هم 1 خواب سبک ...تازه شاید خستگی از تنمون در بره .
منم همینم .البته قبلنا اینجوری نبودم تو دانشگاه این موضوع پیش اومد.


مهتاب گلی آدم باید دلش جوون باشه! حالا اون دو تار موی سفیدی که رو کلت احتمالا سبز شده که دلیل نمیشه ماااااادر
پس مث همیمچه تفاهمی! زن من میشندندندندند؟!

صحرا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:30

گووووووگووووولی مگووووووولی

شیطون بلااااااااااااااااااااا. فدا مدااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد