خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

هپی نس!

  

دیدی یه روزایی هست که حال و حوصله نداری؟ که نمی خوای حرف بزنی و اظهار نظر کنی؟ وقتایی که حاضری فقط شنونده باشی و تماشاچی؟ دیدی؟ 

امروز موضوع کلاس دیسکاشن هپی نس بود و منم که هپی بودم گر و گر! اصلا از خواب که بیدار شدم انگیزه در من فوران می کرد

نظرات 6 + ارسال نظر
یک پیر چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:20 http://arshadane.persianblog.ir

برای همین سوار قاصدک شدی ؟همچین مثل هری پاتر نشسته رو قاصدک انگار داره میره جنگ ولدمورث ...
من به این نقطه میگم آف (off) شدن .بعد چند روز یا چند ساعت که خیلی سر حال و ذوق مرگم یهو تحلیل میرم و خاموش میشم انگار از اول هم روشن نبودم.اونروزم همه شادن اتفاقا

دیدی؟همچین بی دلیل بودنش کشته منو! والله!

فاطمه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:12


من بیشتر اوقات تو خونه اینطوریم اصن حوصله حرف زدن ندارم
تو بخش کمتر خیلی کمتر.وقتاییم که ساکت میشم بچه ها میگن فلانی چت شده؟
واقعا علتش میتونه چی باشه؟

آی گفتی! قبلن ترا که این مرض میافتاد به جونم ملت شرمنده می نمودن! مارو از بس می پرسیدن چی شده. ولی بعدن ترا خودم صبح اول وقت به ملت میگم که من امروز دپرسم و حال ندارم و اینجوریم و اونجوری اونام دیگه ولم می کنن
به نظر من علتش می تونه تغییرات خلق مربوط به ماهها و فصلها و یا تغییرات هورمونی و یا هردو و یا هیچکدام باشه می دونم که خارج از اینا نیست

فاطمه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:01

آی گفتی تغییرات هورمونییییییی
پدر صابش بسوزه

بسووووووووووزه

طراوت چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:09 http://nabeghehaye89.blogsky.com

تو کلاس که اعلام کردی! اینجام باید اعلام کنی اخه؟



(آیکون رگ غیرت)

جیگر سو تفاهم شده فقط تو اون برداشتو کردی

قیچی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:30

ما که والله در عالم واقعی، همین مدلی هستیم...یعنی نه نظری میدیم و نه حرف میزنیم ...مگه اینکه وافعا لازم به حرف زدن باشه
.
.
اوون بحث هرمونی (آیکونه پیراهن عثمان) هم موافقیم...

خوشبحال شما. ما که همش داریم ملت رو مفیوض می کنیم از نظراتمون اینه که حرف نزنیم فک می کنن خدای نکرده لال شدیم
اوا شمام هورموناتون به هم می ریزه؟ خیلی بده نه؟!

حسام پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:24

سلام ؛

دیدم اون روزارو...

سلام
واقعا حوصله سر برن اون روزا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد