خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

تجربیات تدریسی!

 هفته گذشته سه جلسه تدریس رسمی داشتم٬ اولیش رو استاد مسئول درس کلا بالا سر من حضور نداشت و بنده هر سوتی که خواستم دادم و هیشکی هم نفهمید٬ دومیش خیلی خوب بود هم مطالب رو خوب و قابل فهم گفتم و هم بازخورد مثبت از دانشجوها داشتم و به خودم واقعا امیدوار شدم ولی در جلسه سوم مسئول درس اومدن و مث چی نشستن ته کلاس و زل زدن به نحوه تدریس بنده! منم مجبور شدم خیلی دست به عصا حرف بزنم و مطالب رو طوری بگم که بشه حتما به یک کتاب رفرنس داد. این شد که نه با دانشجوها ارتباط برقرار کردم و نه تونستم اونجوری که قابل فهم باشه تدریس کنم. اونام در تایید سخنان من هی پشت سر هم خمیازه می کشیدن. خلاصه اینکه تدریس یه موضوع به گروهی که کلا نسبت به موضوع درس اطلاع زیادی ندارن و شاید بعضی چیزا برای اولین بار به گوششون می خوره همچینم کار سختی نیست؛ سختی کار وقتیه که گروه هدف شاید از تو هم به موضوع مسلط تر باشند و یا حداقل تجربه شون تو اون کار از تو بیشتر باشه. بنابراین یه نصیحتتون می کنم بنویسین رو کاغذ بذارین تو جیب تون: گاهی وقتا آدم اول راهه ولی فکر می کنه که تمام مسیر رو با موفقیت پیموده در حالیکه حالا حالاها باید عرق بریزه و فعالیت از خودش در وکنه! 

هفته پیش رو هم سه جلسه دارم که میرم تجربیات کسب کنم. می تونم بعدش بیام به شما هم بگم تا بنویسین رو کاغذ بذارین تو جیبتون:)))

نظرات 5 + ارسال نظر
طراوت جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:53 http://nabeghehaye89.blogsky.com

سلام خانوووم.
روز معلم بر شما هم مبارک

فدااااای شما خانوم بر شما هم مبارک

خودم جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:32 http://porpot.blogsky.com

سلام خانم دکتر.
میگم ما یه سوال داشتیم، کی تو آفیس هستین برسم خدمتتون؟ :دی

سلام آقای دکتر والله آفییس ما زیر زمین پنت هاوس شماست تشریف بیارین تورورخدا عکسها چی شد؟

یک پیر جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:12 http://arshadane.persianblog.ir

ایضا منم روز معلم رو تبریک میگم
خسته نباشیدم میگم .
این تیکه کاغذ رو هم گذاشتم پر چارقدم ننه که هر جا میرم حتما بخونمش.
مرسی .

فدای تو گلم. اوخ شرمنده می کنین مارو
آره نصایح منو همرات داشته باش ننه

قیچی جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:35

احزند بر ژوما ژوان گوژا
ما مندظریم دا دجربیاد ژوما رو بژنویم و آویزه گوژمون گنیم...

ای بابا فرزند چرا اینقدر بازیگوشی تو؟ بده کلاس مسذارم از دانشگاه حرف می زنم؟

حسام شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:27

سلام ؛

موفق باشی..

ممنون حسام جون توهم موفق و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد