خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

هفته ی آموزش

این هفته کلا ترکوندم 

هفته ی اموزش بود دیگه! گروه امار زیستی هم مث باقی گروه ها تو دانشکده غرفه داشت. 

منو چهارتای دیگه از دخترا و سه تا از پسرا غرفه رو ساختیم و چرخوندیمو... 

گروه آمار برامون یک آزمایشگاه تخصصی ساخته. هر کدوم یه سیستم کامل با کلیه ی نرم افزارهای مربوطه که روش نصبه و یک میز و صندلی راحت و یک کمد و...خلاصه سنگ تموم گذاشته 

امروز افتتاحیه بود! کلی دکتر مکتر و بزرگا اومدن ربانو بریدنو کلی تشویقات. منم یک متن راجع به دکتری که اسمش شده اسم آزمایشگاه ما؛ واسشون خوندم.  

بابت اون دکلمه؛ دکتر یک کارت هدیه ۵۰ تومنی هدیه داد. الهی بگردمش که اینقدر مهربونه!!  یک لوح و ۳۰ تومن دیگه گرفتم بابت فعالیت در کمیته مشورتی دانشکده! 

حالا خدایی؛ نمیدونم من کی تو کمیته مشورتی بودم! اصن این کمیته مشورتی چی چی هس؟! 

البته از حق نگذریم؛کلی جلسه از طرف گروه؛ شرکت کردم برای رفع مشکلات بچه ها. ولی کلا روز جالبی بود!!!

فردا کلاس دارم! کارگاه نرم افزار spss گذاشتم. دو روزه. اولین تجربس! فک کنم بهتره یه دوره برم پیش بلادونا! تجربه هاشو سنجاق کنم به لباسم  

این آزمایشگاه گروهمونه. خیلی دنج و خوب شده واسه درس خوندن. از اول خرداد، باید 8 صبح، تا 4 بعدازظهر، اینجا باشیم! باید کارت بزنیم  

 

این سیستم منه. جیگره 

 

اینم گوشه هایی از غرفه. اون سوالا که زدم رو دیوار، مسابقه اس! هر کی یه عدد تصادفی میگفت و سوال مربوطه روجواب میداد و یه جایزه میگرفت 

کلی دوس پیدا کردم ازین راه  

 

 

کلا فعالیت های اینجوری، اجتماعی خیلی خوبه و خوش میگذره. اما برای کسی که حداقل یه ذره از کاراش پیش رفته باشه! نه برا من که هنوز پروپزالم رو هم ننوشتم!! چه برسه به شروع پایان نامه و...تازه آبان هم کنکور دارم! الهی قوربون خودم برم که همیشه خوشحااااالم!! 

اوضاع بس بیریخت است!(الان یادم افتاد)

نظرات 5 + ارسال نظر
نفس دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:01 http://princess91.blogsky.com/

حالا نمیشه جایزه رو نصف نصف کنیم؟
یکی ازین سوالا رو هم از ما بپرسید که یه جایزه ببریم
انقدر جایزه دوست دارم

قوربونت؛ تو بیا پیشم؛ همش مال تو
آره جایزه خیلی کیف میده! مخصوصا چون مفت میاد

یک پیر دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:39 http://arshadane.persianblog.ir

خیلی باحالی طراوت .
اون کمیته مشورتت منو کشته .
این دانشگاهتون خیلی خوبه ها کم کم دارم وسوسه میشم رشته امو عوض کنم بیام سمت شما .بابا امکانات فوق پیشرفته.بابا تجهیزات .از همه مهمتر بابا کارت هدیه .
نگران نباش سالی که نکوست از بهارش پیداست بهارش که انقدر خوبه تا اخرش میترکونی .باور کن

خودت باحالی مهتاب.

خودمم کشته
بابا این دانشگاه در پول خرج کردن فقط استاده! نمیدونی چقدر الکی خرج میکنن! واسه همین هفته؛ شونصدو شصد تا بنر و تابلو و پوستر و پمفلت و فولدر و CD و....اوووووووووووو الکی! حیفه پولا به خدا
باور کن اگه پولشو بدن خود دانشجو واسه خودش هفته آموزشو برپا کنه؛ خیلی هم بهتر میفهمیم چی چیه!

تروخدا دعا کن دیگه نترکونم هفتمو! بیچاره میشم که!

حسام دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:01

زیباست ...

Tanx!

قیچی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:39

جهت برقراری تعادل میان تعداد آقایوون و خانوما در خدمتیم...

اگه بودی که حسین هم کلاسی های خوبی پیدا میکردی
چه خانوم چه اقا.
بیا خب! تعادل به هم ریخته ی گروه رو هم سامان میدی!

زهرا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:09 http://loser-in-love.blogsky.com

آفریــــــــــــــــــــــــــــــــن به دختر فعال
خیلی خوبه
ای کاش یه ذره از فعال بودن تو توو وجود منم بود میشستم درس میخوندم!!!
ایشالا فوق دکترا گرفنتو ببینم جیگر

الهی بگردم. مرسی زهرا عزیزم
نه بابا! زیادم خوب نیس! ولا!
البته من که اصن فعالیت آنچنانی ندارم که. همش اجباریه
الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد