خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

عکس ۵ روزگی مادرم

خییییلی جالبه! من که این عکسو نگاه می کنم واقعا هیجان زده میشم! انگار مادرمه تو فنچولیتش یعنی شباهت در حد پروردگار. عکسو گذاشتم تو ادامه مطلب:

 

 

مادرم سر جانماز و سجاده، نوه به بغل٬ فنچول خاله در حال نگاه به دوربین٬ به همراه پای لکوی(Lokou) مبینا

نظرات 7 + ارسال نظر
نی نی خوار سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:39 http://gheychee.blogsky.com

مگه آزار داری عکسه نی نی میذاری؟
میدونستی من دیوونه ی نی نی هستم؟
بچه کلا دوس دارم ولی نی نی رو میپرستم...مخصوصا اینجوری چارقد سر میکنن...الهی الهی قربون نوه ها و مامان جونشون...

الهی جدی نی نی دوست داری؟ واقعا به نظر من خیلی این قشر جامعه جیگر هستن و منم عاشق تک تکشون هستم بدوووون استثنا

حسام سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:30

درسته.منم تأیید می کنم..

ممنون لطف داری

یک پیر سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:17 http://arshadane.persianblog.ir

این چرا ایکون اب از لب و لوچه نداره ها ؟من غش .فدای خوش و مامانش و خالشو مامان بزرگش .
من میخوامش ای جونم .
بلادونا هوس کردم نکن دختر با احساس من بازی .
همونایی که نی نی خوار گفت 1 هوارتا بذار روش ...
الهی بگردم یکی هم مبینا رو تحویل بگیره .حسودی نمیکنه؟

فداااااااااااااای تو جیگر! من خودم که ضعف می کنم واسش
حسودس که رو شاخشه اونم مبینا که کلا تو همه چی یکه سواره ولی از معدود بچه هاییه که عاشق نی نیه و خیلی دوسش داره

یک پیر سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:53 http://arshadane.persianblog.ir

خوبه دیگه خوش به حال مامانش.
ایشالا دخترای خوشگل مشگل مامانی زودی بزرگ بشن من بیام عروسیشون برقصم .
عزیزم از طرف من 1 گاز ماچش بکن.

اوه اوه اوه ایول بابا بیا عروسی منم برقص
جیگر من خودم هنوز ندیدمش وقتی دیدمش حتما

طراوت چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 http://nabeghehaye89.blogsky.com

الهی الهی من بگردم این فنچولو
نیگاشو نیگا تروخدا
بلادونا بنظرت جیگرشو خام خام بخورم یا بپزمش اول؟!

فداااااای تو جیگر مرسی عزیزم
هر جور دوست داری بخورشششششششششش

صحرا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:02

گووووووگووووری مگوووووری
الهی قویبونش برم کوچوووووولووووو

فدای تو جیگر

memole دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59

الهههههههههههههههههیییییی
.

فدااااااااااای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد