خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

کادو روز مادر!

 

 

پدر گلم و مادر عزیزم طی یک سفر تشریف آوردن اینجا و روح بنده رو شاد کردن! در این سفر خاله و شوهر خاله و دایی و زن دایی اونا رو مشایعت می کنن. دقیقا پارسال همین روزا بود که اونا اومدن پیش من تا من روز مادر رو به مادرم تبریک بگم٬ قدرت خدا امسال واسم کادو هم آوردن! فکر می کنم که قانون طبیعت سر جاشه حتی اگه من ازش سرپیچی کرده باشم و به هر حال این کادو باید به دست من می رسید!!! پیشاپیش روز مادر و روز زن رو به همه ی مادران آسمونی و بانوان شایسته تبریک میگم و ایضا به همه ی اونایی که به هر دلیلی طبیعت رو پیچوندن:))))

نظرات 5 + ارسال نظر
یک پیر چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:35 http://arshadane.persianblog.ir

وای خانواده خوب که میگن همینه ها.
قدرشون رو بدون .
روزت مبارک یه دونه دختر.

فدای تو عسل دخملمرسی گلم

قیچی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 http://gheychee.blogsky.com

به به خیلی خوشحال شدم...خبر خیلی مسرت بخشی بوود برای مایی که دوستت داریم...اینکه تو خونوادت رو در کنار خودت تونستی ببینی،
...
ضمنا یه بنده خدایی هم ظاهرن اومده یا داره میاد سمت شما...من این مساله رو هم بهت تبریک میگم و امیدوارم در ستادهای استقبال مردمی از ایشون، حضور فعال داشته باشی...

مرسی قیچی جون
اون آقاهه رو ملت نادم واسه زدن مشت محکم بر استکبار تحویل میگیرن وگرنه خودشم می دونه چیکارست احتمالا

طراوت جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:30

الهی من بگردم مامانی و باباتو و صد البته خودتو
آخی کادو دریافت کردی؟ خوش بحالت.
من به مامان گفتم ایشالا آخر هفته ی دیگه کادوتو میگیری مامان.
میگه داری دودر میکنیااااااا

فدای تو جیگر طلاآره بیا کادومو ببین خیلی باحاله
از طرف منم مامانتو ببوس

فاطمه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:48

به به چه مامان و بابای گلی .آفرین

حسام جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:48

سلام ؛

بنده هم تبریک میگم.

سلام حسام جون
مرسی شما هم از طرف من روز مادر به مادر عزیزت تبریک بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد