خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

درد عشقی کشیده ام کمپرس!

 من عاشق شدم! عاشق یکی از دانشجوهام!! یعنی این بشر از اون شخصیتهایی هست که من سریع عاشقشون میشم: شمالی٬ لهجه بسیار تابلو٬ با اعتماد به نفس فراوان به همراه مقادیر متنابهی شوووووتی٬ زبر و زرنگ باچهره روشن و سرزنده و بازم شووووووووت! من سر کلاس فقط می خواستم این حرف بزنه همچین تو دلم قند آب میشد که دوست داشتم کلاس تموم بشه تا بیام حرکات اینو واسه بچه ها تعریف کنم و غش کنیم از خنده! البته واسه کسایی که منو نمی شناسن لازمه که بگم من هرگز قصد مسخره کردن یا خندیدن به بچه های ساده و بانمک رو ندارم. اتفاقا چون لهجه ها رو دوست دارم از این آدما خوشم میاد. کلاس اینا شنبه با برکه آزمایشگاه داره هر چی به برکه میگم بیا این آزمایشگاهو بده به من نمیده:)))

نظرات 10 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:36 http://karevan20.blogsky.com/

با سلام شما برنده مشهد مقدس به سایت کاروان هئیت آوارگان یوسف زهرا مراجعه فرماییدعزیزانی که توسط وبلاگ برنده شدن درصورت تمایل میتوانند مشخصات خود یا یک پیام به سامانه30006385 ارسال فرماییندجهت ثبت نام یا تحویل جایزه لطفا به دوستان رفیقان نیز اطلاع دهید
در صورت امکان لطفا لینک کنید وخبر بدین لینکتون کنم

I can,t andrestand what he said

فری پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:48 http://fffery.blogsky.com/

خوش بگذره

مرسی گلم

مهسا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:56 http://deleasemooni.blogsky.com

سلام
وب خیلی خوبی دارین
خوشحال میشم به منم سر بزنین ونظراتونم بگین

سلام
ممنون از نظر لطفت

یک پیر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:46 http://arshadane.persianblog.ir

نه دولوخ نگووو؟
بیام استین بالا بزنم؟تو که اون دفعه معیاراتو گفتی فرق میکرد که.
تو این سن و سال عاشقی مثل زهر .تو باید تمام تلاشتو بکنی و درجات اعلای موفقیت رو طی بکنی و ما شاهد پیشرفت شما در زمینه علم و دانش باشیم.
بچه های شمال خیلی با صفان نمیدونم چرا اینجورین.من 1 دوست شمالی داشتم تا 2 ترم شبا میومد پیش من میخوابید که نترسه مهربون با معرفت.جیگری بود همراه با گوجه اضافه.

باااااااااااااور کنعاشقی که چش و گوش! نذاشته واسم! نمی دونی خواهر خیلی سخته خیلی
زهر کجا بود آبجی؟ مگه ما داریم چه شکری می خوریم که عاشقی زهره؟ این جیگر ما نعنا و ریحونم داره

طراوت جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:33


نگو که اصلا بهت نمیاد!

آره هیچیشم بهم نمیاد

طراوت جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:34

بلی بیام به مامانت چوقولی کنم؟! چرا به من نگفته بودی؟
دیدی شدیم مث الناز؟

الهی بگردم تو واقعا باورت شده؟

طراوت جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:37

حالا این درد عشقی که کشیدی؛ کمپرس چی هس؟
کمپرس آب یخ؟!

دقیقا آب یخ

فاطمه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:44

میگم ما واسه بیمارامون که شگستگی ساق دارن کمپرس سرد میذاریم ولی من برا این درد تو کمپرس گرم پیشنهاد میکنم شاید نتیجه بده
از بس اونا جلو چشامن اینم اونجوری خوندم
دوغم باهاش میچسبه ها....

واقعا منظور منو خوب گرفتی مرسی

فرهاد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:01 http://semicolon.blogsky.com

آاااااخی! چه باحال!

خوب پس هنوز امید هست یکی هم بیاد ما رو بگیره

شک نکن فرهاد. این سول میت من که ترم یکه تازه

فرحان چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:05

اگه یه گرید( همین ارشد ها که ازمایشگاه ها رو درس میدن) خوشگل به تورمون میخورد یه کاری میکردم عاشقم بشه...
ترم قبلی یکی داشتیم اما خیلی خوشگل نبود و مهربون هم نبود و ... ولی هنوز شمارشو دارم تو گوشیم...
دختره ی نامرد با اون نمره دادنش گند زد تو احساسات و معدلم...
اینا فقط محض اطلاع تو بود ننه جان...

یه مشگل دیگه هم دارم و اینه که اکثرشون حلقه به انگشت هستند...

من برم یه کم خجالت بکشم...

پسر جون حالا من یه چیزی گفتم اون فنچول ۱۸ سالشه و جای نوه ی منه عاشق چی کشک چی! اون شماره رو هم پاک کن دههههه چه معنی میده
نمی خواد خجالت بکشی ننه راحت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد